Vierailija

Kukaan ei tervehdi minua työpaikalla vain siksi että en ole käynyt lukiota. Minut jätetään työpaikalla kahvihuoneessa yksin vain siksi että en ole käynyt lukiota. Minulle ei kerrota kaikkia asioita vain siksi että en ole käynyt lukiota. Minua ei kutsuta pikkujouluihin, illallisiin ja työpaikan risteilylle vain siksi että en ole käynyt lukiota. On surullista käydä töissä kun on kokoajan ulkopuolinen.

• ylös 2
  • alas 4

Kommentit (12)

Vierailija

Olisit menny lukioon, niin mikset siis mennyt? Turhaa on siitä jälkeenpäin marmattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lukio on perseestä. Sielä tehdään niitä laiskoja lukutoukkia, jotka ei osa oikeaa työtä. Amiksessa tehdään ne kunnon duunarit, joita tämä yhteiskunta tarvii 💪

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hölynpölyltä. Mistä kukaan tietää mitä kouluja olet käynyt?

Tiesitkö että osa ihmisistä on niin tyhmiä että esittelee ensin oman kouluhistoriansa työhakemuksessa ja rupattelee taustoistaan sitten kahvihuoneessa kun tutustutaan työtovereihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lukio on perseestä. Sielä tehdään niitä laiskoja lukutoukkia, jotka ei osa oikeaa työtä. Amiksessa tehdään ne kunnon duunarit, joita tämä yhteiskunta tarvii 💪

Totta perkelees! Paljon voimaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hullu paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Eli viisas lukee itsensä merkonomiksi ammattikoulussa.

Vierailija

Ei se lopu ainakaan sillä, että amikset tekevät aloituksia, joissa on yhdyssanavirheitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.