herkkä runosielu

Hjälpa mig!

• ylös 3
  • alas 2

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei osaa edes sanoa auta minua ruotsiksi ja aikoo silti käyttää ruotsinkielistä nimeä Espoosta. Surkeista surkein, -100/5.

Vierailija

Jo Nesbo. Se kirjailija. Keksit sitten vain, miten Jo Nesbon kirjat liittyy Espooseen. Esimerkiksi näin, Jag läste Jo Nesbo i Esbo.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jo Nesbo. Se kirjailija. Keksit sitten vain, miten Jo Nesbon kirjat liittyy Espooseen. Esimerkiksi näin, Jag läste Jo Nesbo i Esbo.

Siinä Nesbossa on se viiva sen oon läpi, että miten sitten lausuttaneen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

... och hon är inte någon lesbo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jo Nesbo? Är hon/han lesbo?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Paitsi että se on mies (eli han).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Paitsi että se on mies (eli han).

Eihän ole. Se on hen.

Vierailija

No muotoile se säe uudestaan ja etsi sitten helpompi sana, mihin riimität.

Älä sano:  vacker är Esbo, Esbo är vacker, fyllä med kackar

Kielinero

Vierailija kirjoitti:
Ei osaa edes sanoa auta minua ruotsiksi ja aikoo silti käyttää ruotsinkielistä nimeä Espoosta. Surkeista surkein, -100/5.

Hän kirjoitti sen täysin oikein. Ruotsin kielessä predikaatti päättyy yleensä a-kirjaimeen käskymuodossa. Hjälpa, spela, titta, lyssna,... Huomaatko?

Vierailija

Kielinero kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hän kirjoitti sen täysin oikein. Ruotsin kielessä predikaatti päättyy yleensä a-kirjaimeen käskymuodossa. Hjälpa, spela, titta, lyssna,... Huomaatko?

Älä viitsi antaa vääriä ohjeita. Se on hjälp mig, mutta kan du hjälpa mig. Imperatiivissa hjälp. Jotain rajaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.