Huulten täyttö
Oon menossa nimittäin ensviikolla ottamaan huuliini lisää täytettä ja kiinnostais tietää etukäteen pari asiaa johon joku kokeneempi osaisi vastata.
1. Esitieto lomake
että mitä siinä tarkalleen kysytään
2. Kuinka paljon sattuu?
3. Kauanko koko operaatio suunnilleen kestää?
4. Kauanko turvotus laskee.? Milloin voi mennä töihin/kouluun?
Kiitos etukäteen. :)
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Tässä näkee miten jäljessä suomalaisnaiset ovat kaikessa. Suomalaisnaiset ostaa kalliita voidepurkkeja joissa maksaa merkkilogot, ja hieroo niitä voiteita naamoihinsa ilman mitään näkyviä lopputuloksia ja korkeintaan nuokin tukkivat huokoset ja tekevät kasvot tunkkaisiksi, uurteisiksi ja laikukkaiksi, mutta ruotsalais-, tanskalais- ja norjalaisnaiset käy ottamassa kasvoihinsa Skinboostersit pieninä pistoksina kerran vuodessa ja näyttävät siksi aina siltä kuin tulisivat suoraan kasvohoidosta! Minäkin olen varannut ajan seuraavaan Skinboosters-käsittelyyn.
Ou jee
Mulle laitettiin pelkästään ylähuulen reunaan Restylanea. Tämä siksi, että saatiin pienet, alkavat huulirypyt täytettyä. Myöskin huulipuna pysyy paremmin ylähuulella. Samalla kertaa täytettiin sibeliusrypyt.
Mutta jotain outoa siinä tapahtui. Siitä on jo viisi vuotta, ja täytteet ovat pysyneet aivan kuin ne olisi laitettu eilen.
Olen ottamassa molempiin. Alempaan enemmän koska mulla on nimittäin syväpurenta ollut mutta oikomishoitoa en oikein jaksanut suorittaa loppuun (kaduttaa kyllä) niin sen takia näyttää siltä että alahuuli on pienempi ku leuka on taaempana. 1millistä ajattelin lähteä liikkeelle
En ajatellut mitää kardashianei vetää vaa 1ml kelasin nyt kokeilla ekaks
Vierailija kirjoitti:
Itse sain kauniit, selkeälinjaiset ja symmetriset huulet täytön ansiosta. Ainetta ruiskutetaan yleensä se 1millilitra, jolla ei todellakaan niitä ankkahuulia saa aikaiseksi. Kauhistelemanne pusuhuulet saavutetaan vasta monien käyntikertojen ja ruiskujen jälkeen. Luulette näkevämme täytetyt huulet vain, kun vastaan tulee joku duckfacemimmi, mutta todellisuudessa kenellä tahansa normaalit ja nätit huulet omaavalla voi olla täytettä. Ette vain tiedä sitä.😏
Minullakin nätit ja luonnolliset huulet, kukaan vastaantulija ei osaisi arvata täytetyiksi.
En edes itse huomaa enää eroa paitsi vanhoja kuvia nykyisiin verratessa. Juuri tästä syystä moni sokeutuu muutokselle ja haluaa lisää täytettä. Olen kuitenkin näin tyytyväinen, huulirypyt ovat poissa ja ilme pehmeämpi ja nuorekkaampi.😊Aloittajalle, itselläni huulet olivat turvoksissa ja kipeät koko päivän, eikä puhuminenkaan tuntunut mukavalta. Kuulemma ilmeilyä, pillillä juomista ja tupakanpolttoa tulisi välttää ensimmäisen päivän ajan, jotta täyteaineet pysyisivät paikoillaan kunnes asettuvat.
Pistoksien ajaksi sain puudutuksen, mutta kyllä pistot silti sattuivat. Eikä täyttö kestä kuin muutaman minuutin!
Ihanaa kiitos asiallisesta vastauksesta!
Vierailija kirjoitti:
Minulle on laitettu, mutta ne oli niitä kosteuttavia ja autenttisia Restylanen Kysse -"tippoja" joiden ansiosta minun ei ole tarvinnut käyttää huulirasvaa moneen kuukauteen ja huulipuna levittyy hyvin ja pysyy kuin unelma, eli se aine on ohuempaa ja tekee siistin ja luonnollisen lopputuloksen eikä väännä huulia ankan tai nakin näköisiksi, koska sellainen olisi pahin painajaiseni.
Tottakai laittajalla pitää olla luvat noihin parhaisiin aineisiin, jotta et saa jotain netistä ostettua halpakopiotuotetta joka voi sisältää jopa liimaa ja pahimmassa tapauksessa huuleen tulee kuolio tms!
1. Ei saa ottaa luontaistuotteita ennen käsittelyä, kalaöljyt pitää lopettaa viimeistään viikkoa ennen huulten laittoa. Mielellään ei saa syödä kalaakaan muutamaan päivään ennen laittoa, eikä alkoholia vuorokauteen ennen laittoa. Muuten verisuonet laajenee, veri ohenee ja riskinä on verenvuoto ja mustelmat.
2. Minulle laitettiin puudutusaine huuliin ensin, joten en tuntenut mitään kun nuo pistettiin.
3. Huulet olivat aristavat ja vähän turvonneet loppupäivän. Laittajani oli taitava ja erittäin kokenut joten mustelmia ei tullut pistostekniikan takia.
4. Puudutus ja laitto kesti noin puoli tuntia.
5. Kotona kannattaa pitää vaikka hermepussia huulilla jotta se turvotus laskisi. Kokonaisuudessaan se pieni turvotus kesti minulla puolitoista päivää.
Tosta kalasta en ollut kuullutkaan missään vaiheessa vaikka tästä asiasta oon paljon tietoja keräillyt. Hyvä nyt tietää!
Huh huh että ihmiset on pimpoja ja kuinka ihmeen huono itsetunto pitää olle että rupee naamaansa täyttelemään. Plaaaah mitä pösilöitä.
Itselläni hoito-ohjeessa nimenomaan luki, että täytön jälkeen vältettävä äärimmäistä kylmyyttä, ettei aine liukene huulista!
Pakko kommentoida, kun joku suositteli hernepussia turvotukseen. Itse en uskaltanut ottaa riskiä.
Vaara jäädä kierteeseen noiden täyteaineiden kanssa. Ei mitään väliä onko naisella luonnostaan viivahuulet vai pusuhuulet kunhan on omat 👍
Miksi ap haluaa esittää ankkaa? Halloween on kaukana eikä vappukaan ole lähellä. Pääsiäisnoita 2.0?
Eipä yllättänyt näiden kommenttien taso. Ehkä pari asiallista löytyi? Itse olen käynyt neljä kertaa, ja se saa riittää. Seuraavaksi säästän pistosrahat buffaloplastiaan, sillä saan korjattua häiritsevän ongelman, eli ylähuulen ja nenän välinen pitkä alue. Ei kaikki tätä ankkalookin takia tee, mutta turha se on yrittää av-mammalle selittää :D
Vierailija kirjoitti:
Eipä yllättänyt näiden kommenttien taso. Ehkä pari asiallista löytyi? Itse olen käynyt neljä kertaa, ja se saa riittää. Seuraavaksi säästän pistosrahat buffaloplastiaan, sillä saan korjattua häiritsevän ongelman, eli ylähuulen ja nenän välinen pitkä alue. Ei kaikki tätä ankkalookin takia tee, mutta turha se on yrittää av-mammalle selittää :D
Äitiankka sanoi, että kvaak, kvaak, kvaak...
Uteliass kirjoitti:
Oon menossa nimittäin ensviikolla ottamaan huuliini lisää täytettä ja kiinnostais tietää etukäteen pari asiaa johon joku kokeneempi osaisi vastata.
1. Esitieto lomake
että mitä siinä tarkalleen kysytään
2. Kuinka paljon sattuu?
3. Kauanko koko operaatio suunnilleen kestää?
4. Kauanko turvotus laskee.? Milloin voi mennä töihin/kouluun?
Kiitos etukäteen. :)
1. Miksi haluat naisen turvonneen alapään suusi tilalle?
2. Ei ilmeisesti riittävän paljon.
3. Mitä väliä, menisit vaikka veisi koko päivän.
4. Havaintojeni mukaan se ei laske. Kouluun voi mennä heti, kun Iineksen univormu on hankittu.
Ankkalinnalaiset täällä alapeukuttelee 😂
Vierailija kirjoitti:
Ankkalinnalaiset täällä alapeukuttelee 😂
"Jee, jee, Ankkalinnassa on hermot pinnassa!"
Vierailija kirjoitti:
Itse sain kauniit, selkeälinjaiset ja symmetriset huulet täytön ansiosta. Ainetta ruiskutetaan yleensä se 1millilitra, jolla ei todellakaan niitä ankkahuulia saa aikaiseksi. Kauhistelemanne pusuhuulet saavutetaan vasta monien käyntikertojen ja ruiskujen jälkeen. Luulette näkevämme täytetyt huulet vain, kun vastaan tulee joku duckfacemimmi, mutta todellisuudessa kenellä tahansa normaalit ja nätit huulet omaavalla voi olla täytettä. Ette vain tiedä sitä.😏
Minullakin nätit ja luonnolliset huulet, kukaan vastaantulija ei osaisi arvata täytetyiksi.
!
Niinhän sinä itsellesi selität, vaan kyllä me huomataan. Kuten juuri sanoit, itse sille muutokselle sokeutuu, muut kyllä näkevät eron.
Huoh, nämä 'itseni takia, ei ankkamaiset vaan luonnolliset" ovat valitettavasti näitä suvipitkäsiä jotka eivät sokeasti näe totuutta vaan menevät leikkelemään naamansa ja lopputulos on järkyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh että ihmiset on pimpoja ja kuinka ihmeen huono itsetunto pitää olle että rupee naamaansa täyttelemään. Plaaaah mitä pösilöitä.
Missä navetan takana asut kun ollaan taas niin jäljessä kaikessa, eli nuo aineet ruiskutetaan ihoon koska ne vaikuttaa siellä parhaiten ja pitkään. Et saa samaa lopputulosta kasvovoiteilla tai huulirasvalla!
Ammattitaitoinen ihminen ei tee kellekään ankkamaisia ulospäin kääntyneitä huulia vaan niistä tulee siistit ja vain hieman täyteläiset.
Jos näkee jollain ankkamaiset huulet niin siitä tietää että ne on hankittu jostain halvalla ja sellaisella laittajalla joka ei hallitse tekniikoita vaan joka ruiskuttaa aineet huulissa aivan liian reunoille.
Ulkomailla netissä myydyistä täyteaineista oli löytynyt tuulilasinpesuainetta, liimayhdisteitä, jopa sementtiä!
Asiallisella klinikalla ottavat ne aineet niistä rekisteröidyistä ja sinetöidyistä tuotepakkauksista, asiakkaan nähden.