Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huulten täyttö

Uteliass
05.02.2018 |

Oon menossa nimittäin ensviikolla ottamaan huuliini lisää täytettä ja kiinnostais tietää etukäteen pari asiaa johon joku kokeneempi osaisi vastata.
1. Esitieto lomake
että mitä siinä tarkalleen kysytään
2. Kuinka paljon sattuu?
3. Kauanko koko operaatio suunnilleen kestää?
4. Kauanko turvotus laskee.? Milloin voi mennä töihin/kouluun?
Kiitos etukäteen. :)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, kenelläkään kokemusta ei botoxista, vaan siitä hienovaraisemmasta ja uudemmasta? Oon ihan pihalla näissä jutuissa, eli

UP

Vierailija
42/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni hoito-ohjeessa nimenomaan luki, että täytön jälkeen vältettävä äärimmäistä kylmyyttä, ettei aine liukene huulista!

Pakko kommentoida, kun joku suositteli hernepussia turvotukseen. Itse en uskaltanut ottaa riskiä.

Ei se autenttinenm alkuperäinen valmiste Restylane sieltä huulesta minnekään lähde jos sitä vähän painetaan pakastevihannespussilla. Itse olen painellut viileällä cokistölkillä täytön jälkeen jos on meinannut tulla mustelmaa koska huulten verisuonisto on niin tiheä ja riski on suuri.

Eri asia jos on jotain halpakopiotäytettä niin sellainen voi lähteäkin liikkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa, kenelläkään kokemusta ei botoxista, vaan siitä hienovaraisemmasta ja uudemmasta? Oon ihan pihalla näissä jutuissa, eli

UP

Aine on joko botuliiniyhdiste eli hermosalpaaja joka on lääkeaine, tai vaihtoehtoisesti täyteaine joka on hyaloronihappo.

Niitä käytetään aivan eri tarkoituksiin. Botuliinista on erikseen eri tuotemerkkejä kuten Botox, Dysport jne. Osa soveltuu paremmin kauneuskäsittelyyn ja osa neurovaivohin kuten migreeniin.

Vierailija
44/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botuliinipiikit otsaan laitettuna ovat pelastaneet minut migreenihelvetiltä. Samalla olen saanut ryppyjen silotuksen :)

Vierailija
45/50 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UP

Aine on joko botuliiniyhdiste eli hermosalpaaja joka on lääkeaine, tai vaihtoehtoisesti täyteaine joka on hyaloronihappo.

Niitä käytetään aivan eri tarkoituksiin. Botuliinista on erikseen eri tuotemerkkejä kuten Botox, Dysport jne. Osa soveltuu paremmin kauneuskäsittelyyn ja osa neurovaivohin kuten migreeniin.

Ok, kiitos.

Vierailija
46/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy tuollaiset jotka haluaa ns. apinahuulet 

Ne ei parane siitä vaan ulkonäkö huononee kerta kerralta 

Miltähän nuo käyttäjät näyttävät 10 v kuluttua 

Eikö tuohon toimintaan  voisi jotenkin jo viranomaiset puuttua !

Vierailija
47/50 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneuspistoksia tekevä ammattilainen avautuu näistä kauheista huulista mitä Suomessakin tulee monilla vastaan

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/201710102200448230

Vierailija
48/50 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostelen ketjua, missä ootte käyneet täyttämässä huulia? positiiviset kokemukset tänne? ja suositukset?

kiitti

Vierailija
49/50 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinäkin onko sun asias et ottaako joku huulien täyttöaineita? no jos sun kaks hernettä siellä pään sisällä ei toimi ilmeisesti nii vastaus on ei! Luultavasti yp on 10000 kertaa kauniimpi ps oot ettiny huulien täytöstä googlesta ;)

Vierailija
50/50 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa oleen jo last season..neropatit😄💉!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä