Vierailija

Osalla naisista on tapana tehdä itsestään profiilissa kauniimpia, hoikempia ja nuoremman näköisiä. Kun totuus valkenee, menee tapaaminen ihan hyvin mutta en enää ota yhteyttä.

Jos sinulle usein käy näin, niin sitten profiilisi ei anna oikeaa kuvaa sinusta.

• ylös 10
  • alas 14

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Siis kiinnostava = kaunis, hoikka ja nuori ulkonäkö? Aloituksen perusteella odotin vähän muuta. Mutta joo en itsekään ymmärrä noita kuvahuijareita.

• ylös 47
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis kiinnostava = kaunis, hoikka ja nuori ulkonäkö? Aloituksen perusteella odotin vähän muuta. Mutta joo en itsekään ymmärrä noita kuvahuijareita.

Ei aina huijausta mutta jos perse valtava rajataan kaikki kuvat vyötäröstä ylöspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ymmärrä miksi joku huijaa kuvissaan, kun totuus selviää kyllä hyvin äkkiä tapaamisella. Itse olen omalla kohdallani sitä mieltä, että se ettei toista tapaamista ehdoteta, johtuu lähinnä siitä ettei meillä muuten synkannut, ja usein olen helpottunut ettei mies toista tapaamista ehdotakaan.

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö kertoo ihmisestä paljon. Tekopyhää väittää, että ei se iskämaha haittaa, jos hakeen elämäänsä sitä liikunnasta nauttivaa.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

miksi tänne kirjoitat, sano niille suoraan:) Itsellä ainakin kuvat on samanlaisia kun minä itse ja ei mitään tuollaisia ongelmia tullut vastaan.

T.punttinainen

Vierailija

Itse en koskaan katso naisten kuvia vaan valitsen tekstin perusteella kenelle kirjoitan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
miksi tänne kirjoitat, sano niille suoraan:) Itsellä ainakin kuvat on samanlaisia kun minä itse ja ei mitään tuollaisia ongelmia tullut vastaan.

T.punttinainen

Voihan sitä muullakin tavalla esittää kiinnostavampaa kuin onkaan kuin ulkonäköön viittaavalla kuvilla...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en koskaan katso naisten kuvia vaan valitsen tekstin perusteella kenelle kirjoitan

Kyllä ne kuvat kannattaa katsoa, koska jos ne ei vastaa todellisuutta, niin hyvin todennäköisesti tulee tällaisen ihmisen kanssa olemaan muitakin ongelmia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

T.punttinainen

Mitali on jo postissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kuvat kannattaa katsoa, koska jos ne ei vastaa todellisuutta, niin hyvin todennäköisesti tulee tällaisen ihmisen kanssa olemaan muitakin ongelmia.

En jaksa elää todennäköisyyksien mukaan vaan otan mieluummin itse selvää. Jos nainen pystyy tekstillään herättämään mun kiinnostuksen, haluan kyllä katsoa ihan loppuun asti

Vierailija

Ihan itsestäni otan temppuilematta kuvia ja sitten valitsen parhaat. Näin tekee jokainen muukin ja jos tässä on jotain vikaa, niin sinun ehkä ap olisi opeteltava ennemminkin katsomaan ihmisten kuvia vähän kriittisemmin ja myös mietittävä kuinka tärkeää se virheetön ulkonäkö on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

T.punttinainen

Kuulakseen ehkä muidenkin mielipiteitä? Kun sinulle ei ole tullut vastaan tälläistä ongelmaa ei ole?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En jaksa elää todennäköisyyksien mukaan vaan otan mieluummin itse selvää. Jos nainen pystyy tekstillään herättämään mun kiinnostuksen, haluan kyllä katsoa ihan loppuun asti

Oma on valintasi. Mua ei kiinnosta teeskentelijät ja feikit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T.punttinainen

Mitali on jo postissa.

Levitetään punainenmatto ja palvotaan toisena päivätyönä, kun nainen käy oikein salilla. Taitaa kuvatkin olla sen mukaisia, että rouva luulee olevansa suhteessa muita parempi ihminen ja on noilla foorumeilla vain kun kukaan ei ole hänen arvoinen.
T. Ei punttinainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan itsestäni otan temppuilematta kuvia ja sitten valitsen parhaat. Näin tekee jokainen muukin ja jos tässä on jotain vikaa, niin sinun ehkä ap olisi opeteltava ennemminkin katsomaan ihmisten kuvia vähän kriittisemmin ja myös mietittävä kuinka tärkeää se virheetön ulkonäkö on.

Virheetön ulkonäkö tuskin oli se pointti. Virheellisen mielikuvan ulkonäöstä luova tuskin on sujut niiden virheidensä kanssa ja se tuo suhteeseen niitä ongelmia.

Vierailija

Miehet muuten tekee tätä ihan samaa. Pari kertaa käynyt niin, etten ole tunnistanut tosielämässä ihmistä ollenkaan. Yksikin oli varmaan 30kg isompi kuin kuvissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Virheetön ulkonäkö tuskin oli se pointti. Virheellisen mielikuvan ulkonäöstä luova tuskin on sujut niiden virheidensä kanssa ja se tuo suhteeseen niitä ongelmia.

Ymmärrän kyllä epäluulot oikeaa vääristelyä kohtaan. Jos on vaikka kauhean vanha kuva, tai oikeasti todella erinäköinen kuin tyyppi itse. Mutta kukaan meistä ei näe itseään neutraalisti, mulla vaikka ei ole ihan todella hajuakaan näyttääkö joku kuva siltä miltä yleensä näytän vai ei. Joten valitsen ne jotka musta on kivannäköisiä. Tässä nyt ei vaan kerta kaikkiaan voi olla mitään väärää, tai sitten koko kuvatouhu deitti-ilmoissa on väärää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehet muuten tekee tätä ihan samaa. Pari kertaa käynyt niin, etten ole tunnistanut tosielämässä ihmistä ollenkaan. Yksikin oli varmaan 30kg isompi kuin kuvissa.

Niin tekee ja paljon. Pistävät jonkun 10 v vanhan kuvan esim.

Vierailija

En usko,että kovin moni nainen laittaisi niin virheellistä kuvaa profiiliin,että olisi huomattava ero.Minulla on ehkä 4-5v vanha kuva ja kyllä miehet ovat halunnut alkaa tapailemaan ja sanoneet jopa,että kuvat vastaavat ihan todenmukaisuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko,että kovin moni nainen laittaisi niin virheellistä kuvaa profiiliin,että olisi huomattava ero.Minulla on ehkä 4-5v vanha kuva ja kyllä miehet ovat halunnut alkaa tapailemaan ja sanoneet jopa,että kuvat vastaavat ihan todenmukaisuutta.

Itselläni on aina uusimpia, vanhin 1/2 vuotta vanha ja on kropasta sekä naamasta kuvaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.