Yläkerran pariskunta imuroi 2-6 kertaa joka päivä
Yläkerrassa asuu kauheen lihava äijä ja nainen, kuka kävelee kuin hevonen. Molemmat työttömiä ja syrjäytyneitä. Ovat reilu kaksi vuotta asunut tossa kämpässä ja eivät käy kun kaupassa. Mattoja heillä ei ole. Parhaillaankin imuroivat asuntoaan, joka on 60m2, kaksi ja puoli tuntia. He siis imuroivat joka päivä, myös joulunpyhät, 2-6 kertaa. Onko toi mielestänne normaalia? Kävin niille siitä sanomassa, niin vastaus oli että olen erityisherkkä äänille ja kannattaisi lenkkeillä. Teen siis kotona töitä. Ehdotin, että kävisivät lääkärille puhumassa neuroosistaan tai hankkisivat harrastuksia jos elämässä ei ole muuta kun siivoaminen ja dokaaminen. Mutta minussa kuulemma vika. Ammattiapuahan noi selvästi tarvtsevat. Nykyään lähinnä huvittaa ja olen ajatellut, että kun pääsisi kärpäsenä kattoon katsomaan, kun he heiluvat hulluna imurin kanssa ympäri kämppää😂
Kommentit (45)
Luulin ensin että ap olet alakerran naapurimme, mutta meillä on isompi kämppä ja minä en ole ylipainoinen. En nyt ihan noin usein imuroi, mutta luulin että vtutuksissaan naapuri liioitellut. Meillä pakko imuroida kaksi kertaa päivässä koska pitkäkarvaisia lemmikkejä, joista irtoaa älyttömästi karvaa, sekä pienet lapset.
Vierailija kirjoitti:
Luulin ensin että ap olet alakerran naapurimme, mutta meillä on isompi kämppä ja minä en ole ylipainoinen. En nyt ihan noin usein imuroi, mutta luulin että vtutuksissaan naapuri liioitellut. Meillä pakko imuroida kaksi kertaa päivässä koska pitkäkarvaisia lemmikkejä, joista irtoaa älyttömästi karvaa, sekä pienet lapset.
Yhdestäkään lemmikistä ei irtoa niin paljoa karvaa, että on pakko imuroida KAHDESTI päivässä. Tai sitten ne lemmikit ovat kohta kokonaan karvattomia. Ja sanon tämän kahden pitkäkarvaisen koiran omistajana.
Vierailija kirjoitti:
Tämänvuotisen en enää imuroi. Olen hankkinut mopin jolla kerran päivässä pyyhin koirankarvat kolmiomme lattioilta. Nyt kun paikalla on ihmisiä joita siivoaminen ärsyttää niin voinen esittää kysymyksen?
Mikä siinä ottaa päähän että tuulettaa / tomuttaa petivaatteet arkipäivisin?
Meillä on kolme koiraa ja päivittäinen imurointi olisi paikoillaan. Viikkosiivous meillä on lauantaisin, ja tästä (ärsyttävästä?) tavasta kävi jo isännöitsijä huomauttamassa.
Olen sitten henkisesti sairas, kun haluaisin kotona olevan puhdasta..
Et nyt kerro kaikkea, mutta jos isännöitsijäkin on huomauttanut siivouksestasi, niin kyllähän sinä selvästi teet jotain, mikä häiritsee naapureita kohtuuttomasti. Ei kenenkään normaalista siivoamisesta tule huomautuksia.
On muuten ihan kamalaa kuunneltavaa, kun yläpuolisessa asunnossa imuroidaan laminaattia. KRAAAAAAH KRAAAAAAAAH KRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!
Tää on hauskin keskustelu aikoihin:D vaikkakin pahoillani ap:n puolesta