Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työpaikan kahvitauon pesijä kiitää aina sarkastisesti?

Vierailija
05.02.2018 |

Meillä on yksi työntekijä, joka pesee kaikkien kupit päivän viimeisen kahvitauon päätyttyä. Hän aloittaa pesemisen jo silloin kun kuppeja on vielä käytössä, kun haluaa tyynysäästää aikaa. Mutta sitten kun vien hänelle kupin, kuulen ivallisen ”Kiitos.” Miksi hän sitten pesee ne kupit, jos ei pidä siitä? Miksi ei nainensuoraan sano että ei halua pestä? Tuollaiseen vihjailuja on vaikea vastata.

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama ongelma töissä, mutta sitten keksinme ehdottaa kahvitauon pesijälle, että kiitämisen sijaan hän liitäisi. Nyt sarkastisuus häiritsee paljon vähemmän!

Vierailija
42/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuolisäästäjiä, näitä jotka tekevät työtä seisaallaan, nostavat sähköpöydän ylös. Kyllähän siinä tuolit säästyvät, mutta sähköä ei. Suo siellä vetelä täällä. Eikä ollut mitään sarkasmia, kunhan totesin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
44/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä tyynyynpissijöistäkin kuullu jossain brittiläisessä fetissidokumentissa. Kyllä yks tyynysäästäjä menee siinä sivussa.

Vierailija
45/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on typerää, ettei joissakin työpaikoissa kahvihuoneen kunnollista siivousta ole sisällytetty ammattitaitoisen siistijän työhön/mitoitukseen. Likaiset tasot, pöydät, mikroaaltouunit ja vuosikausia sulattamatta olleet jääkaapit ovat olleet parissa paikassa vähemmän iloinen yllätys. Pelkkä lattian pyyhkäisy ei riitä pitämään tilaa terveellisenä ruokailupaikkana ja varsinkaan ruokien säilytyspaikkana, jos tilan käyttäjät eivät siivoa jälkiään. Toisaalta mitään välineitäkään ei ollut, ellei niiksi lasketa jo maatuvaa tiskirättiä ja harottavaa tiskiharjaa. Aluksi en syönyt muuta kuin pikapuuroa ja senkin työhuoneessa. Kerran sitten tein taukotilan suursiivouksen, kun piti vahtia kopiokoneen mahtitulostuksia. Jääkaappi oli tilan järkyttävin kohta, vaikkei umpeen jäätynyttä pakastelokeroa laskettaisi mukaan. Kahvikuppien tiskaamattomuus oli tuon tilanteen rinnalla pieni ongelma, mutten halua sitä vähätellä.

Vierailija
46/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviesti oli tietysti täysin paska mutta nämä kommentit parasta hupia pitkään aikaan!

Kuka haluaa arvata mikä on alkuperäinen sana, jonka autocorrect on nussinut "tyynysäästämiseksi"??

"kun haluaa tyynysäästää aikaa"

Itse sanoisin että sana on ollut "säästää" mutta jotain muutahan siinä on ollut pakko olla koska mistä tuo "tyyny" muuten siihen tuli?

Vierailija
47/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla sallittua työaikana tyynysäästää?

Vierailija
48/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tule nyt ja selitä, ihan selkokielellä. Mitä, miksi ja missä?

Tämä jännitys piinaa, niin ettei saa oltua kohta missään eikä mitenkään.

Vierailija
49/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän pesee kaikkien kupit, saako hän siitä jotain palkkaa. Onko kenties joku työkkärin orja vai miksi ette pese itse kuppeja. Alkuaikoina meidänkin toimistossa oli joitain miehiä ja naisiakin jotka jättivät kuppinsa olettaen että joku pesee ne. Oppivat sitten itse pesemään.

Vierailija
50/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on melkein yhtä huvittavaa kuin maistraatissa voihkiminen, mutta ap, kerro nyt jo mikä se tyynysäästäminen on, muuten en saa yöllä nukuttua kun mietin sitä.

Vierailija
51/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitusviesti oli tietysti täysin paska mutta nämä kommentit parasta hupia pitkään aikaan!

Kuka haluaa arvata mikä on alkuperäinen sana, jonka autocorrect on nussinut "tyynysäästämiseksi"??

"kun haluaa tyynysäästää aikaa"

Itse sanoisin että sana on ollut "säästää" mutta jotain muutahan siinä on ollut pakko olla koska mistä tuo "tyyny" muuten siihen tuli?

Olisiko tuo tyynysäästää ollut sitten. täytyy säästää?

Vain ap:llä on tämän mysteerin ratkaisu, eipä halua sitä meille antaa.

Vierailija
52/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkoainesta! Tää on jo norppien ja emättimien tasoinen juttu!

Vierailija
53/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen sikala se teidän kahvihuone on jos sen pesijä joutuu tyynysäästään (ilmeisesti sohvatyynyjä?) ja kiitämään käytössä olevien kuppien kanssa?

Vierailija
54/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvitauon pesu käynnissä *video*

http://www.thegrandreport.com/wtf-anyone-need-cleaning-lady/

Tämä on ihan varmasti se kahvitauon pesijä. Huolella pistää vettä menemään kalusteisiin.

Sähkölaitteetkin tulee samalla huuhdottua mallikkaasti. Kas kun ei räpsähtänyt pesijää kunnolla kynsille.

Vierailija
55/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sarkastinen kiito samanlaista kuin maantiekiitäjän kiito Kelju. K. Kojootissa?

Vierailija
56/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sammunut.

Vierailija
57/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:o

Vierailija
58/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän tiskaamisesta tykkää, mutta kun siitä saa hyvän tiskauslisän normilksan päälle. Tämä on sitä paikallista sopimista.

Vierailija
59/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaat edes antaa kupin tuolle sarkastiselle kiitäjälle? Pesisit itse!

Vierailija
60/184 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassikkoainesta! Tää on jo norppien ja emättimien tasoinen juttu!

Mä meinasin just kysyä, että peseekö se sitä kahvitaukoa norppien ja emättimien avulla :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi