Lapsen itsemurha
Haluaisin purkaa hieman tuntojani, kun ei ole muuta kenelle voisi avautua.
Oma 17v tyttäreni teki itsemurhan hirttäytymällä .Minä löysin hänet omasta huoneestaan. Hän oli ollut pitkään jo masentunut oli osastojaksoja, psykologeja ja yritimme koko perhe tukea häntä, muttemme kai tarpeeksi. itsesyytökset ovat valtavia. Mitä teine väärin ja miksi en tajunnut, että lapseni voi oikeasti niin huonosti..Voiko tästä koskaan selvitä..? Olen huono äiti..Haluan vain lapseni takaisin ja tekisin kaiken aivan toisin..
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi perheen ainoa lapsi, joka suunnittelee lopullista ratkaisua. Olen ollut koko ikäni masentunut ja teini-iässä tuli vielä asperger- ja paniikkihäiriödiagnoosit. Lääkkeet ja terapia eivät ole auttaneet. Olen huomannut, että vanhempani eivät enää jaksa minua ja ovat ottaneet paljon etäisyyttä. Emme ole nähneet kuukausiin ja soittelemme kerran parin kuukauden välein.
Ajattelin kuolla pois heidän jaksamisensa takia. He ehkä ovat helvetin surullisia aluksi mutta ajan mittaan huomaavat, että ilman minua elämä on huolettomampaa. Ottakaa asia näin jos lapsenne tekee itsemurhan, nyt teillä kaikilla on parempi olo kun lapsi lepää rauhassa eikä kärsi enää.
Asperger-ihmiset ovat todella itsekkäitä, hankalia ja kuluttavia. Joten en ihmettele mikseivät halua olla tekemisissä enää, kun vanhemmuuden velvollisuudet ovat takana päin.
Ostakaa masentuneille ramavit valmiste. 10ml aamulla tyhjään vatsaan ja 10ml illalla tyhjään vatsaan. 3kk kuuri.
Ja oerusruokavalio jutut, että alkoholi ja liiallinen sokeri pois jne.
Osanottoni läheisensä menettäneille.
Älä hyvä ihminen tee mitään! Elämä helpottaa. Ei tätä elämää ole pakko suorittaa, vähemmälläkin pärjää. Sinulla on vielä mukava elämä edessä, tulet perimään vanhempasi, joten rahallisestikin on leppoisaa vielä joskus. Nauti kaikesta tästä, mitä maailmassa on. Täällä on aika ihmeellisen hienoa. Mene ulos kävelylle. Katso ihmisiä. Katso luontoa. Kaikkea ei vielä ole nähty.