Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja joudutteko olemaan yhtään ulkona?

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Varvassandaaleilla mennään koko perhe, kävellään kaikki matkat, auraamatonta polkua, kilometrikaupalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miehellä töissä turvajalkineet, on ulkona ison osan päivästä. Kotona ei taida ehtiä ollakaan tänään niin, että vetäisi muita kenkiä jalkaan, korkeintaan käy tohveleilla pannuhuoneessa.

Mä olen äitiyslomalla ja tuon pikkuisen kanssa ei näin kylmällä paljon ulkoilla. Mutta kenkinä lähes aina goretex-nilkkurit, tarvittaessa villasukan kanssa.

Vierailija

Tais laittaa jalkaansa ihan tavalliset nahkaiset kävelykengät niin kuin muutenkin joka päivä silloin kun töihin lähtee. Jos mä meen ulos niin laitan varmaan pitopohjakengät. Tosin siellä ei välttämättä ole nyt niin liukasta
Et voisin laittaa myös mun lämpimimmät talvikengät.

Vierailija

Täällä on kyllä ihan normaali keli, -13 astetta. Viime viikolla vai milloinka se oli kun pakkasta oli lähemmäs - 30.
Mies laittaa talvilenkkarit jos poistuu kotoa. Minulla nilkat peittävät talvikengät.

Vierailija

Taitaa olla mummonpotkintakengät töissä ja ulos kun menee, vetää uretaanisaappaat.
Mulla ihan toppasaappaat ja ulos pistän huopikkaat.

Vierailija

Ei kylmin ainakaan Helsingissä, eilen -11, tänään -8. Ei ole kylmä.
Mulla tavalliset talvisasaappaat ja mies varmaan laittoi maiharit. En tiedä, en katsonut mitä laittoi.

Vierailija

Miehellä tänään töissä turvakengät (siis talvi sellaiset) jos joutuu olemaan ulkona, muuten tavalliset talvikengät. Itselläni talvisaappaat.

Vierailija

Ei täällä ainakaan erityisen kylmä ole, ei edes kahtakymmentä pakkasastetta, on ollut kylmempiäkin päiviä tänä vuonna. Mutta miehellä on nahkaiset vuorilliset talvikengät, mulla tekonahkaiset vuorilliset bootsit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ainakaan erityisen kylmä ole, ei edes kahtakymmentä pakkasastetta, on ollut kylmempiäkin päiviä tänä vuonna. Mutta miehellä on nahkaiset vuorilliset talvikengät, mulla tekonahkaiset vuorilliset bootsit.
Tämä on leuto talvi

Vierailija

Miestä ei ole, mutta minulla on kumisaappaat. Olen menossa koiran kanssa metsään ja siellä on märkää. Pakkasta on nyt 7 astetta, mutta lämpenee koko ajan.

Vierailija

Miehellä Topmannin villavuoriset nahkanilkkurit ja mulla Sievin maiharit (ei talvimalli).

Sisätöissä ollaan, joten ei työmatkaa kummempaa ulkoilua (-7°c) tälläerää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varvassandaaleilla mennään koko perhe, kävellään kaikki matkat, auraamatonta polkua, kilometrikaupalla.

Aika juppia, meillä ei ole jalassa mitään, kontataan kivikkoa pitkin ruusupuskien läpi.

Sivut