Taitaa olla vuoden kylmin päivä, millaiset kengät MIEHELLÄSI tänään jalassa, entä sulla?
Kommentit (36)
Miehellä crocsit ja mulla lenkkarit xD
Miehelläni on luultavasti laskettelumonot jalassa tähän aikaan päivästä, en tiedä, kun ei olla samassa maassa. Itselläni on sandaalit. Terveisiä Espanjasta.
Tennareilla näky lähtevän. Niillä lähden itsekin. Me ollaan opiskelijoita ja meillä on yliopistolle noin 50 metriä.
Minulla on vansin puolivarrelliset Ja vuorelliset talvikengät. Tämän tapaiset.
https://www.def-shop.fi/vans-sk8-hi-skate-shoes-black-black-12906.html
On muuten hyvät kengät kun ei ole mitään korkoa tai muuta huonoa pohjakuviointia vaan ovat tasaiset ja tasapaino pysyy lähellä maata. Jään päällä tietysti kyllä liukkaat mutta matala profiili pitää tasapainoa paremmin ja on tarpeeksi lämpimät sinne -15 asteeseen saakka.
Varmaan ikäiselleni aivan väärät joidenkin mielestä mutta en viitsi mitään setäkenkiä laittaa jalkaan kun ne tuntuvat ja näyttävät niin typeriltä. Miestä ei ole mutta vaimolla taitaa olla jotkin nilkkurityyppiset nahkaiset talvijalkineet. Eipä tuolla kovin kummallisia talvikenkiä tarvita kun on muutaman asteen pakkanen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008518645.html
Talven kylmin päivä tulossa! Etelässä loppuviikosta jopa -20 astetta
Vierailija kirjoitti:
Meillä on - 2, Turku
Chelsea bootsit. Pukeutuu hyvin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on - 2, Turku
Chelsea bootsit. Pukeutuu hyvin ;)
Kuten turkulaiset perinteisesti tekevät...
-1. Kai tuo laittaa ihan normi talvikengät
Ööh meillä on -11 astetta, 30 astetta pakkasta oli joulukuussa :D.
Minä käytän Motonetin kevyitä lämpö-/pilkkisaappaita. Mies käyttää samanlaisia. Miksi kysyt?
Tuleekohan tämän vuoden helmikuussa kovia pakkasia ollenkaan? Paitsi Lapissa toki on, mutta muualla maassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tämän vuoden helmikuussa kovia pakkasia ollenkaan? Paitsi Lapissa toki on, mutta muualla maassa.
Loppuviikosta taitaa kylmentyä.
Kunhan mahtuu villasukat eikä silti purista niin pärjää
Minulla on talvikengät molemmissa jaloissa. Mies 33