Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi naiset kuvittelevat että kirkuvan punainen huulipuna parantaa ulkonäköä

Vierailija
05.02.2018 |

aivan järkyttävän näköstä. Pirjo auvinen politiikan toimittaja aamutv.ssä toi tämän taas mieleen. Kunpa saisi mennä pyyhkimään sutun pois suustaan.
Yleensä en puutu ihmisten ulkonäköön, mutta huulipunahan liittyy asiaan, enkä tässä hauku ihmisten ulkonäköä, vaan sanon vain että se kirkuvan punanen maali ei sovi kenenkään naamaan.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sitten kun se suu vielä liikkuu kun ne puhuvat, niin näkyy hyvin että se puna loppuu kun mennään huulten sisäosaa kohti.. todella hölmön ja suttusen vaikutelman antaa.

Se puna vie oikeastaan siinä vaiheessa kaiken huomion eikä sitä puhetta välttämättä enää kuule, töllää vain sitä liikkuvaa suttumyttyä. Näin mulle käy kun huulipunaiset jotain selittää töllössä.

Keskittymiskyvyssäsi olisi kenties parantamisen varaa, jos huulipunan tuijotus vie kuulon.

uliuli, SJW.

Vierailija
42/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ajatelkaa jos noilla miehilläkin olis se pellehuulipuna tossa aamuta. olisiko muka hienoa. ei. yhtä vähän se naiselle sopii.

Jos mun mies haluaisi käyttää huulipunaa, mä kannustaisin. Arvostan ihmistä joka pitää kiinni omasta tyylistään eikä välitä muiden mielipiteistä. Ei se kyllä halua huulipunaa, mutta ehkä jos olisi ollut glam-rokkari 80-luvulla,niin en olisi ihmetellyt yhtään.

Kovasti ne muiden mielipiteiden sanojat silti tuntuu haittaavan. Ketju täynnä tätä lapsellista "minäpä laitan sitten tänään huulipunaa, koska mä voin, lällää!" Senkun laitetta, ap saa sanoa yhtälaiklla että huulipunan käyttö on hirveän näköstä, kuin sinä saat sanoa ettei ole. Kukaan ei kuollu ja suuttunaamoja löytyy vielä huomennakin, joten.. Mistä mielenpahotus ja uho syntyy huulipunan käyttäjillä, vaikea ymmärtää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sitten kun se suu vielä liikkuu kun ne puhuvat, niin näkyy hyvin että se puna loppuu kun mennään huulten sisäosaa kohti.. todella hölmön ja suttusen vaikutelman antaa.

Se puna vie oikeastaan siinä vaiheessa kaiken huomion eikä sitä puhetta välttämättä enää kuule, töllää vain sitä liikkuvaa suttumyttyä. Näin mulle käy kun huulipunaiset jotain selittää töllössä.

Keskittymiskyvyssäsi olisi kenties parantamisen varaa, jos huulipunan tuijotus vie kuulon.

uliuli, SJW.

En tiedä mistä sjw on lyhenne, sorry. Pysyn silti kannassani. Pusipusi :)

Vierailija
44/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pusuhuulet niin voi laittaa ;)

Vierailija
45/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ajatelkaa jos noilla miehilläkin olis se pellehuulipuna tossa aamuta. olisiko muka hienoa. ei. yhtä vähän se naiselle sopii.

Jos mun mies haluaisi käyttää huulipunaa, mä kannustaisin. Arvostan ihmistä joka pitää kiinni omasta tyylistään eikä välitä muiden mielipiteistä. Ei se kyllä halua huulipunaa, mutta ehkä jos olisi ollut glam-rokkari 80-luvulla,niin en olisi ihmetellyt yhtään.

Kovasti ne muiden mielipiteiden sanojat silti tuntuu haittaavan. Ketju täynnä tätä lapsellista "minäpä laitan sitten tänään huulipunaa, koska mä voin, lällää!" Senkun laitetta, ap saa sanoa yhtälaiklla että huulipunan käyttö on hirveän näköstä, kuin sinä saat sanoa ettei ole. Kukaan ei kuollu ja suuttunaamoja löytyy vielä huomennakin, joten.. Mistä mielenpahotus ja uho syntyy huulipunan käyttäjillä, vaikea ymmärtää. 

Mistä keksit mielensäpahoituksen ja uhon huulipunan käyttäjillä, vaikea ymmärtää. En löytänyt sellaista ketjusta. Mulla ainakin on loistava fiilis eikä tarvetta uhota kenellekään. Menen siis meikkaamaan.

Vierailija
46/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aivan järkyttävän näköstä. Pirjo auvinen politiikan toimittaja aamutv.ssä toi tämän taas mieleen. Kunpa saisi mennä pyyhkimään sutun pois suustaan.

Yleensä en puutu ihmisten ulkonäköön, mutta huulipunahan liittyy asiaan, enkä tässä hauku ihmisten ulkonäköä, vaan sanon vain että se kirkuvan punanen maali ei sovi kenenkään naamaan.

Ap:n bimbouden aste on palstan korkeimmalla tasolla.

Vierailija
47/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kasvoihin ei kannata laittaa mitään väriä, joka niihin ei luonnostaan kuulu. Eli korostetaan meikillä silmiä ja huulia, mutta samoilla väreillä kuin ne luonnostaan ovat, eli silmämeikki beigeä ja ruskeaa, huuliin huulten omaa väriä oleva puna. Tällainen meikki saa kasvojen piirteet korostetuksi kauniisti näyttämättä meikatulta.

Eli pitäisi meikata niin, että sitä ei edes huomaa? Itse rakastan rajauksia ja punaista huulipunaa. Saan usein kommentteja (myös usein muilta naisilta, ventovierailtakin), että kylläpä sinulle sopii huulipuna. Moni myös harmittelee, kun ei ole itsellä pokkaa pitää.

Tosin itse rakastan kontrasteja, hempeät ja nudet sävyt ovat minulle täysi kauhistus. Arkisin laitan kyllä yleensä vain ripsiväriä ja kulmakynää meikkipuuterin lisäksi. Mutta joskus se huulipuna piristää päivää ja tuo itsevarmuutta :)

Vierailija
48/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen tai mikä tahansa voimakkaamman värinen huulipuna vaatii hyväkuntoiset huulet, hyvän pohjustuksen ja rajauksen. Ahavoituneisiin koppurahuuliin ei kannata laittaa kuin huulirasvaa. Samoin esim. tupakoinnin takia suun ympärillä olevien ryppyjen kanssa saa olla tarkkana huulipunaa levittäessä.

Vierailija
49/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä katkera aamuvuodattaja

Osalle sopii.

Minulle ei sovi, joten en käytä koskaan huulipunaa.

Aurinkoisempaa päivänjatkoa!

Vierailija
50/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se Pirjo Auvinen muutenkaan ole kedon kauneimpia kukkasia. Olisi nuorempi nainen niin aloittaja ei huomaisikaan onko naisella huulipunaa vai ei. 

Vierailija
51/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihmiset! Naiset eivät meikkaa muita miellyttääkseen, vaan ihan omaksi ilokseen. Ei minua tippaakaan kiinnosta, mitä mieltä minun meikistäni ollaan. Kunhan olen tehnyt sen siististi.

Vierailija
52/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä itse taas veikkaan, että esimerkiksi kuuma opettajatar-look kuumine mustasankaisine rilleineen ja tummanpunasin huulin saa miehen kuin miehen innostumaan. Ja naiset katsomaan katellisena vierestä. Mieti vaikka Jenni Vartiaista Tummilla laseilla, nuttura päässä ja punaisilla huulilla. Vaikka vielä roikkukorvikset siihen päälle, ja siltikään et saa siitä hirveän näköistä."

Mikä yllä mainitussa on "kuumaa" ? En ole koskaan tajunnut. Toisaalta en tajua myöskään saman asian jankkaamista tismalleen samoilla sanoilla päivästä toiseen. Itsehän en käytä huulipunaa ollenkaan, koskaan. Käytän kahta meikkituotetta päivittäin.

Vierailija
53/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, mutta glitter yms. töhköä täyteen töpötetyt kynnet....

No ehkä tuo vetoaa johonkin pullossa tms. steriilissä ympäristössä eläneeseen mieheen...?

Vierailija
54/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään just tuollaisesta tulipunaisesta huulipunasta naisilla.

Vierailija
55/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkelilla x-factorissa oli eilen pinkki. Oikein söpö.

Vierailija
56/64 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jäävät pitkäksi aikaa tuijottamaan kun käytän punaista huulipunaa. Jos menen kysymään heiltä jotain, he jäävät hymyillen juttelemaan kanssani vaikka miten pitkäksi aikaa kuin lumoutuneena. Eli olen kyllä huomannut että punaisessa huulipunassa on joku magical touch. 

Vierailija
57/64 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kasvoihin ei kannata laittaa mitään väriä, joka niihin ei luonnostaan kuulu. Eli korostetaan meikillä silmiä ja huulia, mutta samoilla väreillä kuin ne luonnostaan ovat, eli silmämeikki beigeä ja ruskeaa, huuliin huulten omaa väriä oleva puna. Tällainen meikki saa kasvojen piirteet korostetuksi kauniisti näyttämättä meikatulta.

90% suomalaisista on mitääsanomattoman hailakan värimaailman luonnostaan omaavia. Useampaa piristää juuri kun laitetaan vahvempaa sävyä, hiuksiin, ihoon, silmämeikkiin ja huuliin. Ei ole mitään järkeä lisätä väriä mikä on jo pohjalla, mieluimmin sitten ilman.

Vierailija
58/64 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiotahan sillä haetaan, kun kaikenlainen huomio kelpaa.

Vierailija
59/64 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikille käy, etenkään punakkaihoisille. Näyttää todella epäedulliselta kun huulille on laitettu väri joka ei natsaa muihin piirteisiin.

Olen ymmärtänyt että jokaiselle löytyy kyllä se punaisen sävy joka sopii.

Vierailija
60/64 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on punaiset hiukset, kellertävä iho ja oranssiin taipuva kirkkaanpunainen on tähän mennessä ainoa huulipunan väri jonka olen todennut sopivaksi. Kirkastaa kasvot. Saan usein myös kehuja niin kai se näyttää muidenkin mielestä hyvältä.

Se on ihan yksilöllistä että minkä värinen huulipuna on omalle värimaailmalle paras, punaisiakin on lukemattomia eri sävyjä.