Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naiset kuvittelevat että kirkuvan punainen huulipuna parantaa ulkonäköä

Vierailija
05.02.2018 |

aivan järkyttävän näköstä. Pirjo auvinen politiikan toimittaja aamutv.ssä toi tämän taas mieleen. Kunpa saisi mennä pyyhkimään sutun pois suustaan.
Yleensä en puutu ihmisten ulkonäköön, mutta huulipunahan liittyy asiaan, enkä tässä hauku ihmisten ulkonäköä, vaan sanon vain että se kirkuvan punanen maali ei sovi kenenkään naamaan.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien tutkimusten mukaan miehet tykkäävät tulipunaisesta huulipunasta. Sen käyttö vaatii päiväsaikaan silti rohkeutta älyvapaiden huorittelijoiden takia.

harvoin näkee kirkuvaa huulipunaa miehillä.

Yhtä harvoin miehillä näkee korkokenkiä, isoja rintoja ja minihameita, joten?

Vierailija
22/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma että tämä joillain menee selvästi tunteisiin, vaikka puhutaan vain huulipunasta, ei ole henkilökohtaista mollausta.  

SJW:t heräs, taisteluun kaikkien huulipunien puolesta? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia pöhlöjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aivan järkyttävän näköstä. Pirjo auvinen politiikan toimittaja aamutv.ssä toi tämän taas mieleen. Kunpa saisi mennä pyyhkimään sutun pois suustaan.

Yleensä en puutu ihmisten ulkonäköön, mutta huulipunahan liittyy asiaan, enkä tässä hauku ihmisten ulkonäköä, vaan sanon vain että se kirkuvan punanen maali ei sovi kenenkään naamaan.

On sullakin murheet - toisten huulipunan väri ahdistaa!!

Koita kuule keksiä ihan oikeita aiheita, tai pysy poissa palstalta!!

Käytänkin tästedes vielä räikeämpää punaista huulipunaa, koska mä voin!!

Ja ikä oli?

Ei iällä mitään väliä olen, olen keski-ikäinen, kaunis ja värikäs nainen, jonka räväkkään tyyliin ei edes kävisi muunlainen väri kuin kirkkaan punainen!!

Vierailija
24/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimukset ovat osoittaneet, että punainen on puoleensavetävä väri. Hyvännäköisellä naisella punainen huulipuna on aikas hot!

Vierailija
25/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sovi: 

-Kapeille huulille. Korostaa vaan huulien tiukkaviivaisuutta. 

-Huulille, jotka ovat todella leveät, saa näyttämään siltä, että väri todella helposti menee yli, vaikka on ihan rajojen sisällä

Itse omistan ne aivan liian turbojumbohuulet, ja aina tekisi mieli laittaa jotain näyttävää huulipunaa. Mutta jos en todella radikaalisti rajaa huulia, ja jätä reunaosaa huulista värittämättä, näyttää siltä kuin olisin kännissä vähän vaan huulipunia tärisevällä kädellä testannut. Eli ei jatkoon. 

Harmittaa kyllä. Itse rakastan väriä meikissä, ja nimenomaan väreillä mielestäni meikissä naamaa korostetaankin. Luomille värikkäät meikit tuovat oikein tehtynä erittäin hyvän katseen.

Kummallista myös on, että vaikka kirkkaanpunainen huulipuna näyttää huulissani järkyttävältä, tummanpunainen, lähes violetinrusehtavantumma huulipuna taas toimii, ja näyttää erittäin hyvältä.

Vierailija
26/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu huulien mallista. Itselläni on hieman liian pienet huulet voimakkaaseen huulipunaan ja jos rajaan ne vähän yli, kirkkaammatkin värit menee.

Vierailija
27/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia pöhlöjä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sullakin murheet - toisten huulipunan väri ahdistaa!!

Koita kuule keksiä ihan oikeita aiheita, tai pysy poissa palstalta!!

Käytänkin tästedes vielä räikeämpää punaista huulipunaa, koska mä voin!!

Ja ikä oli?

Ei iällä mitään väliä olen, olen keski-ikäinen, kaunis ja värikäs nainen, jonka räväkkään tyyliin ei edes kävisi muunlainen väri kuin kirkkaan punainen!!

Harvoin keski-ikäsella menee noin tunteisiin näin mieto mielipide. Oli kuin teinin itkupotkuraivarit.

Vierailija
28/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paranna kenenkään ulkonäköä, mitä vanhempi nainen, sen pahemman näkönen se menkkasuttu on keskellä nassua, silmälasit vielä siihen niin.. miten joku kuvittelee että se huomiopuna parantaisi vaikutelmaa. :/

Mutta kukin tyylillään. Roikkuvat korviksetkaan ei sovi rillipäille, mutta aina niitä näkee. 

En ole todellakaan mikään tyylikonsultti, joten tämä on vain mun mielipide. Itse en käytä huulipunaa, roikkuvia korviksia enkä rillejä (paitsi lukiessa kaupan laseja).

Vierailija
29/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paranna kenenkään ulkonäköä, mitä vanhempi nainen, sen pahemman näkönen se menkkasuttu on keskellä nassua, silmälasit vielä siihen niin.. miten joku kuvittelee että se huomiopuna parantaisi vaikutelmaa. :/

Mutta kukin tyylillään. Roikkuvat korviksetkaan ei sovi rillipäille, mutta aina niitä näkee. 

En ole todellakaan mikään tyylikonsultti, joten tämä on vain mun mielipide. Itse en käytä huulipunaa, roikkuvia korviksia enkä rillejä (paitsi lukiessa kaupan laseja).

Siis ymmärsinkö nyt oikein, että silmälasit ja huulipuna eivät toimi? Tai silmälasit ja korvikset? 

Kyllä itse taas veikkaan, että esimerkiksi kuuma opettajatar-look kuumine mustasankaisine rilleineen ja tummanpunasin huulin saa miehen kuin miehen innostumaan. Ja naiset katsomaan katellisena vierestä. Mieti vaikka Jenni Vartiaista Tummilla laseilla, nuttura päässä ja punaisilla huulilla. Vaikka vielä roikkukorvikset siihen päälle, ja siltikään et saa siitä hirveän näköistä. 

Vierailija
30/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sitten kun se suu vielä liikkuu kun ne puhuvat, niin näkyy hyvin että se puna loppuu kun mennään huulten sisäosaa kohti.. todella hölmön ja suttusen vaikutelman antaa.

Se puna vie oikeastaan siinä vaiheessa kaiken huomion eikä sitä puhetta välttämättä enää kuule, töllää vain sitä liikkuvaa suttumyttyä. Näin mulle käy kun huulipunaiset jotain selittää töllössä.

Sittenhän sinä ainakin ymmärrät, kuinka minulla menee kaikki keskittyminen hyllyviin makkaroihin, jos ylipainoinen ihminen puhuu! Tai vinoihin hampaisiin. Tai vastenmieliseen olemukseen. Tai meikkaamattomuuteen. Tai jnejne!

Vierailija
31/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta punainen huulipuna näyttää hyvältä. Itse en pidä lähellä ihonväriä olevasta huulipunasta, jota esim. Maria Montazami käyttää. Ei kuitenkaan liikuta niin paljon että avaisin keskustelun aiheesta tänne.

Vierailija
32/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sitten kun se suu vielä liikkuu kun ne puhuvat, niin näkyy hyvin että se puna loppuu kun mennään huulten sisäosaa kohti.. todella hölmön ja suttusen vaikutelman antaa.

Se puna vie oikeastaan siinä vaiheessa kaiken huomion eikä sitä puhetta välttämättä enää kuule, töllää vain sitä liikkuvaa suttumyttyä. Näin mulle käy kun huulipunaiset jotain selittää töllössä.

Keskittymiskyvyssäsi olisi kenties parantamisen varaa, jos huulipunan tuijotus vie kuulon.

Vierailija
33/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se vaan sopii parhaiten (omasta mielestäni tietysti, mutta muutkin ovat kehuneet). Vaaleanpunaisesta tulee teinifiilis, violettiin vivahtavat eivät sovi mulle yhtään ja ruskeasävyisistä en vaan tykkää. Joillekin nämäkin sopivat tosi hyvin.

Vierailija
34/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaanpunainen huulipuna on hot, tietysti jos se sopii kantajalleen ja vaatteiden tyyliin. Se väri kaipaa muutakin meikkiä ja mielellään laitetun tukan ja sopivan asun. Itse en nykyisin juuri meikkaa mutta se tekee ihmisen pirteän näköiseksi. T. Nainen

Vierailija
35/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

💋👄onhan ne kauniit:)

Vierailija
36/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vain tarvitsevat kirkkaita värejä näyttääkseen hyvältä. Kirkas lämmin punainen on paras värini, niin vaatevärinä kuin huulilla. Silloin, kun punaan huulet, valitsen mieluusti kirkkaita punia, välillä myös kirkkaita oransseja, oranssin asun kanssa. Voisin tietysti meikata värikkäät silmätkin, mutta luomella on vähän tilaa, kun taas huulilla on hyvin tilaa ja niiden kunto hyvä.

Tiedän, että tyylini sopii minulle. Välillä myös pysäytellään kadulla ihan vain onnistuneen asun vuoksi. En todella välitä siitä tiedosta, että on muutama huulipunaloukkaantuja, jotka mielestään tietävät, miten muiden tulee meikata.

Vierailija
37/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suttuhuuli juuri nyt tv1

Vierailija
38/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatelkaa jos noilla miehilläkin olis se pellehuulipuna tossa aamuta. olisiko muka hienoa. ei. yhtä vähän se naiselle sopii.

Vierailija
39/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö nyt oikein, että silmälasit ja huulipuna eivät toimi? Tai silmälasit ja korvikset? 

Kyllä itse taas veikkaan, että esimerkiksi kuuma opettajatar-look kuumine mustasankaisine rilleineen ja tummanpunasin huulin saa miehen kuin miehen innostumaan. Ja naiset katsomaan katellisena vierestä. Mieti vaikka Jenni Vartiaista Tummilla laseilla, nuttura päässä ja punaisilla huulilla. Vaikka vielä roikkukorvikset siihen päälle, ja siltikään et saa siitä hirveän näköistä. 

Mulla ei ole niin tapana miettiä mitä joku mies miettii, kerroin vain miltä noi asiat näyttää omaan silmääni. Roikkuvat korvikset rillien kanssa, hyi hyi. Huulipuna rilleillä tai ilman, hyi hyi. Niin yksinkertaista. Mun tietääkseni naiset ei yleensä meikkaa miesten takia, vaan itsensä vuoksi. Olenko nyt ihan väärässä.

Vierailija
40/64 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ajatelkaa jos noilla miehilläkin olis se pellehuulipuna tossa aamuta. olisiko muka hienoa. ei. yhtä vähän se naiselle sopii.

Jos mun mies haluaisi käyttää huulipunaa, mä kannustaisin. Arvostan ihmistä joka pitää kiinni omasta tyylistään eikä välitä muiden mielipiteistä. Ei se kyllä halua huulipunaa, mutta ehkä jos olisi ollut glam-rokkari 80-luvulla,niin en olisi ihmetellyt yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän