miksi naiset kuvittelevat että kirkuvan punainen huulipuna parantaa ulkonäköä
aivan järkyttävän näköstä. Pirjo auvinen politiikan toimittaja aamutv.ssä toi tämän taas mieleen. Kunpa saisi mennä pyyhkimään sutun pois suustaan.
Yleensä en puutu ihmisten ulkonäköön, mutta huulipunahan liittyy asiaan, enkä tässä hauku ihmisten ulkonäköä, vaan sanon vain että se kirkuvan punanen maali ei sovi kenenkään naamaan.
Kommentit (64)
Kaikkien tutkimusten mukaan miehet tykkäävät tulipunaisesta huulipunasta. Sen käyttö vaatii päiväsaikaan silti rohkeutta älyvapaiden huorittelijoiden takia.
Nitäkin on eri sävyjä. Jos näytti kamalalta niin siinä ei varmaan osattu mätsätä sävyä ihon- ja hiustenväriin, sekä muihin piirteisiin.
Verenpunainen huulipuna on tosi hot. Itsehän taas en voi sietää sinistä silmämeikkiä. Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien tutkimusten mukaan miehet tykkäävät tulipunaisesta huulipunasta. Sen käyttö vaatii päiväsaikaan silti rohkeutta älyvapaiden huorittelijoiden takia.
harvoin näkee kirkuvaa huulipunaa miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
harvoin näkee kirkuvaa huulipunaa miehillä.
Niinpä.
Minusta kasvoihin ei kannata laittaa mitään väriä, joka niihin ei luonnostaan kuulu. Eli korostetaan meikillä silmiä ja huulia, mutta samoilla väreillä kuin ne luonnostaan ovat, eli silmämeikki beigeä ja ruskeaa, huuliin huulten omaa väriä oleva puna. Tällainen meikki saa kasvojen piirteet korostetuksi kauniisti näyttämättä meikatulta.
Mulle sopii hyvin punaisista punaisin huulipuna. En käytä päivittäin, vain silloin kun tuntuu siltä ja puna sopii asuuni. Käytän paljon punaista, mustaa ja valkoista, kellomekkoja, kauluspaitoja, korkokenkiä jne. Tiedän omaavani kauniin hymyn ja kirkas huulipuna korostaa sitä.
Sitten taas tummemmat huulipunat tai vaikka pinkki ei sovi yhtään.
Haters gonna hate. Onneksi ei muiden mielipiteet kiinnosta. Itse tykkään :)
Olen samaa mieltä - ikään kuin unohtavat katsoa peiliin miltä räikeät punaiset huulet näyttää????
Varmaan koska omasta mielestään se näyttää todella hyvältä niin itsellään kuin muillakin. Ei siihen muiden mielipiteitä tarvita, I'm not here to please you
Taidankin ihan tämän keskustelun inspiroimana laittaa tänään punaisen huulipunan :) ❤️
Ei kaikille käy, etenkään punakkaihoisille. Näyttää todella epäedulliselta kun huulille on laitettu väri joka ei natsaa muihin piirteisiin.
Vierailija kirjoitti:
aivan järkyttävän näköstä. Pirjo auvinen politiikan toimittaja aamutv.ssä toi tämän taas mieleen. Kunpa saisi mennä pyyhkimään sutun pois suustaan.
Yleensä en puutu ihmisten ulkonäköön, mutta huulipunahan liittyy asiaan, enkä tässä hauku ihmisten ulkonäköä, vaan sanon vain että se kirkuvan punanen maali ei sovi kenenkään naamaan.
On sullakin murheet - toisten huulipunan väri ahdistaa!!
Koita kuule keksiä ihan oikeita aiheita, tai pysy poissa palstalta!!
Käytänkin tästedes vielä räikeämpää punaista huulipunaa, koska mä voin!!
Juu, sitten kun se suu vielä liikkuu kun ne puhuvat, niin näkyy hyvin että se puna loppuu kun mennään huulten sisäosaa kohti.. todella hölmön ja suttusen vaikutelman antaa.
Se puna vie oikeastaan siinä vaiheessa kaiken huomion eikä sitä puhetta välttämättä enää kuule, töllää vain sitä liikkuvaa suttumyttyä. Näin mulle käy kun huulipunaiset jotain selittää töllössä.
Mun mielestä kirkkaanpunaiset huulet on upeat! Ainoastaan tosi tummaan silmämeikkiin yhdistettynä kokonaisuus on liian raskas. Huom! Mun mielestä. Joku muu voi olla eri mieltä.
Kaikenlaisia pöhlöjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en puutu ihmisten ulkonäköön, mutta huulipunahan liittyy asiaan, enkä tässä hauku ihmisten ulkonäköä, vaan sanon vain että se kirkuvan punanen maali ei sovi kenenkään naamaan.On sullakin murheet - toisten huulipunan väri ahdistaa!!
Koita kuule keksiä ihan oikeita aiheita, tai pysy poissa palstalta!!
Käytänkin tästedes vielä räikeämpää punaista huulipunaa, koska mä voin!!
Ja ikä oli?
Toisille sopii värikkäämpi look, toisille kalpeampi. Kauneus on katsojan silmissä ja makuasioissa jokainen on yhtä oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Verenpunainen huulipuna on tosi hot. Itsehän taas en voi sietää sinistä silmämeikkiä. Makunsa kullakin.
Sininen silmämeikki on kyllä junttipurukan oma juttu. Luomiväri ehkä juuri siinä ja siinä, sininen kajal ja ripsiväri, hyi että.
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin rohkeutta vaatii!??
Minulla ollut aina räikeän punaista huulipunaa, eikä ole kukaan vielä huoritellut ja olen vieläpä intouskovainen, Jeesuksen seuraaja.
Rakastan värejä, olen sitä mieltä, koska kerran Jumala loi meille niin kauniita värejä - käyttäkäämme niitä!!
Tätä asiaa minäkin olen täällä monesti jankuttanut. Huulipuna, varsinkin joku verenpunainen tai muu luonnottoman värinen, on ihan kamalaa katsottavaa. Ilta meikin kanssa se menee ehkä juuri ja juuri, mutta päivällä tekee ihan maksullisen halvan naisen näköiseksi.