Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Samu Sirkka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuso huutaa äänensä loppuun :/
Kuvitelkaa juontajaparina Juuso ja Anni Hautala. Siinä olis huutoa enemmän kuin Naistenklinikan synnytyssaleissa yhteensä! :o
Ei tarvitse kuvitella. Olivat Idolsissa.
Helena on kuuma puuma. Sillä yhdellä b- julkkiksella on silikonit.
Vierailija kirjoitti:
Samu Sirkka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuso huutaa äänensä loppuun :/
Kuvitelkaa juontajaparina Juuso ja Anni Hautala. Siinä olis huutoa enemmän kuin Naistenklinikan synnytyssaleissa yhteensä! :o
Ei tarvitse kuvitella. Olivat Idolsissa.
Ok, sori. En katsonut sitä. Ja nyt ton tiedon jälkeen, hyvä niin. :D
Vierailija kirjoitti:
Helena on kuuma puuma. Sillä yhdellä b- julkkiksella on silikonit.
Ei kun Helena on tömäkkä täti. Juurihan sen kuulimme.
Jamesin kroppaa saattaa katsella :).
Varsinkaan naisia ei meinaa tunnistaa meikittä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä eka jakso! Mutta silmiinpistävää oli se, kuinka huonossa kunnossa varsinkin noi miehet oli. [/quote
Kallen kroppa oli ainoa mitä kehtasi katella, ja sekin olisi voinut olla hoikempi. Janni oli kyllä 10.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sai punainen joukkue tulen syttymään ilman erityisiä välineitä :)
Sitähän hurrasin, kun jenkkiversiossa ovat päiväkausia ilman tulta, kun eivät osaa. Hienoa Suomi!
Juhanan ja tietenkin Sammon vanhemmat muistaa samoin Kallen ja Marikon sekä Helenan Noita kun alkaa pudota pois katsojat kyllä kaikkoaa kun iso osa kuitenkin ihan tuikituntemattomia.
Tätähän vois ruveta seuraamaan. Sampokaan ei ollut niin överi höslääjä kuin sarjassaan. Ville oli jotenkin kauhean synkeänoloinen tyyppi ja tietty sellainen on helppo äänestää pois, joka itsekään ei osaa nimetä kenen kanssa olisi tullut läheiseksi. Katja toivottavasti pysyy pitkään mukana, sen huumori on aina iskenyt muhun. Yhtään en osaa arvata kuka tämän tulee voittamaan.
Aivan mahtava jakso. Mä tykkäsin. En ole sitä emäohjelmaa jaksanut kattoa vuosiin, kun se alkoi mennä liian käsikirjoitetuksi.
Nyt on raakiletta touhua ja inhimillistä menoa.
Mä en Villeä ja Jekkua tunnistanut noista. Äkkiähän sen googletti. Odottelen, että missä vaiheessa jengillä pälli leviää Juhanaan. Se oli Diilissäkin rasittava pätijä ja liian innokas, siihen Sarasvuokin kyllästy.
Mun mielestä juurikin mainioita hahmoja otettu mukaan. Vaikkei nyt mitään ykkösintä julkkiskermaa ole, eikä tarvii ollakaan. Eihän ne kiireiltään kerkee viidakoissa juoksemaan.
Hyvä, että äänestivät Villen pois. Vaikka menettivät paljon voimaa, niin myös myrkynkeittäjän. James olikin ovelampi.
Yllätyin Palanderista kun ärähti: "nytkö se kyräily jo alkaa?!" Mä olin ihan varma, että ensimmäisten joukossa alkaa keräämään liittolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän vois ruveta seuraamaan. Sampokaan ei ollut niin överi höslääjä kuin sarjassaan. Ville oli jotenkin kauhean synkeänoloinen tyyppi ja tietty sellainen on helppo äänestää pois, joka itsekään ei osaa nimetä kenen kanssa olisi tullut läheiseksi. Katja toivottavasti pysyy pitkään mukana, sen huumori on aina iskenyt muhun. Yhtään en osaa arvata kuka tämän tulee voittamaan.
Mä olen ison luokan Katja fani. Aivan mahtavaa, että se on tuolla. :)
Mä toivon, että Janni voittaa :) Pois kaikki kermapersemiehet.
Janni Hussi kertoilee nyt sheivaamisesta yms. naisten hygieniajutuista viidakossa. Siitä vois ehkä päätellä, että hän ei ole ihan heti pudonnut kisasta. En tiedä kertoileeko Janni spoilereita, mut tällasta hän juttelee.. https://www.is.fi/viihde/art-2000005546067.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä eka jakso! Mutta silmiinpistävää oli se, kuinka huonossa kunnossa varsinkin noi miehet oli. [/quote
Kallen kroppa oli ainoa mitä kehtasi katella, ja sekin olisi voinut olla hoikempi. Janni oli kyllä 10.
Jos tuolla meinaa pysyä, olis pakko olla pikkuisen vararavintoa. Muistan ikäni sen ihan ekan selviytyjät Australiassa, sitä katsottiin. Ne voittajat olivat ihan hyvissä lihoissa kisan alkaessa ja aivan luurankoja kun kisa loppui.
Janni esim. on jo niin laiha, ettei kestä sitä nälkiintymistä mikä koittaa jos pitkälle mennään.
Muuten tietty ihan oikeassa olet noin esteettisessä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuolla meinaa pysyä, olis pakko olla pikkuisen vararavintoa. Muistan ikäni sen ihan ekan selviytyjät Australiassa, sitä katsottiin. Ne voittajat olivat ihan hyvissä lihoissa kisan alkaessa ja aivan luurankoja kun kisa loppui.
Janni esim. on jo niin laiha, ettei kestä sitä nälkiintymistä mikä koittaa jos pitkälle mennään.
Pidetäänköhän näitä ihan niin nälässä kuin jenkkiversiossa? Saivat ainakin ekassa jaksossa ylimääräistä ruokaa ilman mitään ponnisteluita. Näillähän taitaa olla epämääräinen varasto vaatteitakin mukana, biksut vaihtu ja t-paidat miehillä.
Sampokin taitaa olla mukana kisassa aika pitkään vaikkei uskoisi. Tuli Filippiineiltä niin paljon hoikemmassa kunnossa takaisin
Toivottavasti Katja ja Janni selviää pitkälle. Ja James, että olisi myös mieskomeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka Selviytyjät oli Borneossa.
Noora Karmalla on kyllä hyvässä kunnossa kroppa, melkeinpä parhaassa tikissä tuolla. Kimmolla vissiin paloi naama heti kättelyssä kun oli niin punainen het alkuun.