Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun vahingossa kuulin eräältä tyypiltä voittajan.
No kerro
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö paljastaa voittaja?
No sen kun. Ei me kuitenkaan uskota.
Kaikki kilpailijoista ei ole hirveän hyviä säilyttämään tällaisia salaisuuksi varsinkaan kännissä.
Kyllähän täällä joku sankari paljasti kolmannen jakson tippujan ennen kuin ruudun ennakkoakaaan oli tullut.
Joten tää voittajapaljastuskin saattaa olla totta.
Siinä tapauksesssa joku rikkoo vaitiolovelvollisuutta pahasti
Hauska nähä Sara muuten kuin selfiesomekuvissa. En meinannut tunnistaa mikä pullasorsa tuo on. Kroppa on toki hyvä mutta kasvot aivan ihmeellisen näköiset. Huulet turbona, ei leukaa. Paljastuu ettei olekaan niin kaunis kasvoilta. Noorallakin on kauniimpi kasvojen muoto. Mutta noloa että sen pitää olla joka tosi TV ohjelmassa..
Hölmöä leikkiä omalla terveydellään. Käsi poikki ja silti yritetään sinnitellä eteenpäin. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittajaksi selviytyi Kai Vaine (anteeksi).
Idiootti miks pakko pilaa muiden jännitys ääliö?? Mitähän tuotantoyhtiö tykkää paljastuksista luuletko ettei näe IP-osoitetta???
Mä kylläkin heitin tuon "voittajan" ihan lonkalta, eli turhaan tulistut. Ei hätää, et ole spoilaantunut voittajan osalta yhtään mitenkään.
Tippujistakin tänne heitellään eri nimiä hämäyksen vuoksi. Itse en seuraa jaksoja edes ennakkoon Ruutu plussan kautta, eli en tiedä tulevista tippujista, enkä varsinkaan voittajasta hölkäsen pöläystä.
Tuo Vaine oli vain mun oma veikkaus. Pidän Sabitania vahvempana heimona ja siellä on se neljän hengen liittouma. Liittouman jäsenistä Vaine tuntuu todennäköisimmältä voittajalta, joten siksi valitsin hänet.
En myöskään ollut se, joka kirjoitti tänne ennen minun Vaine-kommenttia tietävänsä voittajan ja miettivänsä paljastaako vai ei. Eiköhän sekin ollut pelkkää trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Hölmöä leikkiä omalla terveydellään. Käsi poikki ja silti yritetään sinnitellä eteenpäin. 🙄
Just luin saman uutisen. Tuon perusteella voisi olettaa, ettei tule olemaan enää kovin pitkään mukana kisassa. Suurin osa haastetehtävistä on sellaisia, ettei niistä selviä käsi murtuneena. En usko, että pystyi pimittämään tietoa kovin pitkään.
Toivoisin, että ohjelmsssa vedätettäisiin myös katsojia höplästä. Kameralle kerrotut liittoumat eivät pitäisikään paikkansa. Liittoumista joku lähtisi sooloilemaan ja solmisi uusia liittoumia. Olisi kiva, jos tippujat ja voittaja tulisivat puun takaa.
Veikkaan et nelosjaksossa tippuu helmenkajastaja. Eipä kyllä mielestäni ole järkeä yrittää sinnitellä mukana jos käsi oikesti murtunu. Kyllähän se varmasti näkyy suorituksissa, vaikka yrittäkin olla et ei ois käuny mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just luin saman uutisen. Tuon perusteella voisi olettaa, ettei tule olemaan enää kovin pitkään mukana kisassa. Suurin osa haastetehtävistä on sellaisia, ettei niistä selviä käsi murtuneena. En usko, että pystyi pimittämään tietoa kovin pitkään.
Juhana on niin julkisuudenkipeä että en ihmettele vaikka olisi lyänyt vasaralla käteensä vasta täällä Suomessa. Että sais vähän palstatilaa ja seuraajia instassa.
Häiritseekö ketään muuta se, että joukkueista puhutaan välillä punaisena ja keltaisena, ja sitten taas seuraavassa lauseessa joukkueiden nimillä?
Tähän mennessä ehdottomasti seksikkäin kohtaus on nähty ensimmäisessä jaksossa, kun Noora Karma katsoi himoiten Sahamiehen bulgea ja sanoi "No kun mäkin pistäisin käden tonne, ku mä en tiedä mikä... onkse amuletti vai mikä..." Ja Sahamies todisti, että ei siellä mitään amulettia ollut.
😍😍😍
Mun veikkaus voittajaksi on myös Kai Vaine ja naisista pisimmälle pääsee todennäköisesti Hussi.
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä ehdottomasti seksikkäin kohtaus on nähty ensimmäisessä jaksossa, kun Noora Karma katsoi himoiten Sahamiehen bulgea ja sanoi "No kun mäkin pistäisin käden tonne, ku mä en tiedä mikä... onkse amuletti vai mikä..." Ja Sahamies todisti, että ei siellä mitään amulettia ollut.
😍😍😍
Ziigmund = Tsiig(aa) mun d(ikkiä)
Saas nähä lähteekö seuraavaksi Helmenkalastaja(siis 4. jaksossa), niinku joku täällä jo huuteli.
Nää käden murtumisen selittelyt somessa vahvistavat epäilyäni.
Onko muuten lopputuloksen kannalta olennaisesti merkitystä onko oma joukkue menestynyt koskemattomuuskisoissa, siis vaikka oma joukkue useammin häviäisi ne ja useampi heimolainen tippuis, mutta onko sillä merkitystä siinä vaiheessa kun heimot yhdistetän ja on siinä vaiheessa vielä mukana.
Loppunelikossa vois olla Kai, Hussi, Kimmo ja Kalle(tai Sampo). James vois muuten olla mukana ihan loppukahinoissa, mut luulen et henkinen kantti pettää ennen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Loppunelikossa vois olla Kai, Hussi, Kimmo ja Kalle(tai Sampo). James vois muuten olla mukana ihan loppukahinoissa, mut luulen et henkinen kantti pettää ennen sitä.
James äänestetään heti ensimmäisenä ulos, kun heimot yhdistyvät, koska on aukonut päätään vastustajille aina, kun heidän heimonsa on voittanut kisan. Tyhmästä päästä kärsii koko kilpailija.
Harmi kun vahingossa kuulin eräältä tyypiltä voittajan.