Selviytyjät Suomi 2018
Kommentit (2836)
Kuka tän sonnan maksaa? Eikö tämän saman voisi tehdä suomessa keskikaljakuppilassa? Noilla tehtävillä ei ole mitään tekemistä lopputuloksen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tuollaisessa kilpailussa taktikoidaan. Sehän oli kuin sitä varten tehty.
Joo tatkikoida saa, mutta ei tolla tavalla. Toi ei kuulu yhtään koko ohjelman ideaan ja miten nää tuottajat ei oo puuttunu asiaan. Suoraan sanottuna noihan kiusas Juhanaa tolla tavalla. Ja paskat kukaan noista ei oikeesti ansaitse sitä voittamista ja tuskin kukaan ees haluis äänestää niit
Ei taida Juhanalla olla yhtään enempää äänestäjiä, jos ottaa huomioon, että hän on tainnut olla viikosta 1 lähtien katsojien heimoneuvoston pudotuslistan kärjessä huimalla erolla muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhana on kyllä maailman huonoin häviäjä. 😁
Olen eri mieltä. Pitkään Juhana oli tosi ärsyttävä, nyt olen sitä mieltä että hän onkin ihan huippu, emotionaalisesti, henkisesti ja fyysisesti.
Jamesin olisin suonut voittaa, hän oli ihan paras.
samaa mieltä, jos epäreilun kisan jälkeen olisi vain hiljaa nieleskellyt, niin voisi käydä suoraan ostamassa hamekangasta. Aika lapanen saa olla jos ei vähän mekkalaa tuollaisesta nosta. Itse tosin olisin töninyt estelijät voimalla sinne ojaan itkemään
Kuka tippuu ens viimon jaksossa?
Juhana oli maalannut itsensä sosiaalisessa pelissä täysin nurkkaan vittuilemalla toisille erilaisissa keskittymispeleissä, juonimalla ihan itse täysin paatuneesti ym.
Selviytyjät on tällainen peli. Peliä ei ole vain kilpailut.
Ihan turhaa jeesustelua. Jos Juhanan liittouma olis ollut ylivoimalla olisivat pelanneet ihana samalla lailla.
Nyt oli näin päin. Joo ei reilua mut se nyt on ton pelin tarkoitus. Ihan turha itkeä että minä en olis tehnyt noin.
Juhana olisi toiminut samoin, mutta puppet masterin nuket vaan oli vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Juhana on hyvä tyyppi siksi, että hän on rohkeasti sellainen kuin on, erilainen kuin muut, ei muovaudu muitten mielipiteitten mukaan. Erilaisuuttahan ei sitten tietenkään oikein siedetä, niinhän se täällä oikeassa elämässäkin on. Tarkoitan tässä erilaisuudella persoonallisuutta, en ulkonäköä, sellaista persoonallisuutta, joka ei ole massaan sulautuva mielipiteillään, ja jolla ei ole tarve miellyttää muita.
Oma mulkku itsensä, eipä tuo tee kenestäkään hyvää tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä viimeinen kilpailu ole suunniteltu ihan huomioonottaen taktikoinnin ja blokkausten mahdollisuus.
En usko siihen tippaankaan. Mut ainakaan ei voittanu kilpailua reilusti jenkki versiossa tällästä ei olis sallittu
Juhana itkee siitä kun muut pelaa epäreilusti, vaikka itse on jokaikisessä kilpailussa koetellut muiden hermoja puhelemalla ärsyttävästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä viimeinen kilpailu ole suunniteltu ihan huomioonottaen taktikoinnin ja blokkausten mahdollisuus.
En usko siihen tippaankaan. Mut ainakaan ei voittanu kilpailua reilusti jenkki versiossa tällästä ei olis sallittu
Sinulla kun näyttää olevan Selviytyjien virallinen sääntökirja hallussasi, niin kerrotko, mitä siellä sanotaan muiden kilpailijoiden tönimisestä kesken kilpailun?
Varmaan itkee Helmenkalastaja viikon, että väärin meni. Oikein meni.
Vierailija kirjoitti:
Juhana itkee siitä kun muut pelaa epäreilusti, vaikka itse on jokaikisessä kilpailussa koetellut muiden hermoja puhelemalla ärsyttävästi?
Et vissiin urheilulajeja ole kokeillut. Kyllä kaikissa kilpailuissa suu käy, jos ei pelaajien niin yleisön, kuitenkin peli pidetään reiluna
Eiks se ollu Juhana joka töni Katjaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin urheilulajeja ole kokeillut. Kyllä kaikissa kilpailuissa suu käy, jos ei pelaajien niin yleisön, kuitenkin peli pidetään reiluna
Mutta kun Juhanalla oli kaikesta päätellen tavoitteena nimenomaan provosoida muita...
Joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön. Sääntöjä ei rikottu ja kieroilu on sallittua. Ymmärrän kyllä että Juhana suuttui ja turhautui mutta voisin jopa kuvitella että hän olisi itsekin tehnyt samoin jos ajatus olisi pälkähtänyt hänen päähänsä.
Ilari oli jotenkin sulonen kun halusi olla heikomman puolella. Ei tekisi kärpäsellekään pahaa, sanoi Janni. Vai oliko se sittenkin taktikointia finaalia varten, symppis-Ilari keräisi pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Eiks se ollu Juhana joka töni Katjaa?
Minusta näytti hidastuksessa, et ihan kun ois puukottanut. En ihan oo varma kun samalla leivoin
Toivottavasti Katja ymmärtää, tuntuu kyllä maailman tyhmemmältä ratkaisulta lähteä 2 vahvan kilpailijan vahvaan liittoon. Toki Katja sanoi että mieluummin söisi matoja kun olisi Juhanan kanssa finaalissa.