Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuinka suuri prosenttiosuus miehistä saa Tinderistä yhtä huonosti tai huonommin mätsejä?

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (17)

Mies32

Mulla sama. Vaikka en ole ruma. Jotain outoa siinä kyllä on. Meni tunteisiin ihan helvetisti ja lähin meneen sieltä.

Vierailija

Se on siitä yhdestä maagisesta kuvasta kiinni, aikasi kun koitat räpsiä itsestäsi kuvia eri kulmista ja eri valaistuksessa, jokin niistä on Se kuva jolla alkaa mätsejä napsua useita päivässä. Itse kyllästyin tätä kuvaa etsiessä, kaverilla onnistui aika pian ja täydellinen mätsittömyys muuttui suoranaiseksi mätsijuhlaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä olin Tinderissä v.2015 n. 1,5 kk ja sain juuri ja juuri 30 mätsiä, vaikka hyväksyin käytännössä kaikki vastaantulevat profiilit (poislukien selvät feikit sekä profiilit, joissa ei ollut kuvaa). Ekana päivänä taisi tulla 6 mätsiä ja loput sitten verkkaisemmin. Jotenkin tuntui, että palvelussa olis ollut jokin tekninen ongelma.

Ensimmäiset muutama sata profiilia tuli ihan normaalisti, mutta vaikka maksoin siitä, että saisin mätsätä rajattomasti, niin aika äkkiä tuli vastaan tilanne, ettei sovellus löytänytkään uusia profiileita ja alkoi lagittamaan. Aika usein sovellus myös ehdotti samoja profiileja, jotka olivat jo aiemmin tulleet vastaan. Joku 2-3 naista taisi aloittaa keskustelun, jos oikein muistan. Itsellä oli profiilissa yksi kuva eikä ollenkaan esittelytekstiä.

Vierailija

Paremmin onnaa livenä, itseeni tuntuu livenä ihastuvan vähintään joka toinen vastaantuleva naikkonen, mutta tommosissa Tindereissä ei ole yhtään vientiä. Omituista touhua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paremmin onnaa livenä, itseeni tuntuu livenä ihastuvan vähintään joka toinen vastaantuleva naikkonen, mutta tommosissa Tindereissä ei ole yhtään vientiä. Omituista touhua.

Jos näin on, niin hyvin olet onnistunut kompensoimaan ulkoiset puutteesi.

Vierailija

Onko kuvassasi joku/jotkut seuraavista vioista:

Blurinen
Kasvoista näkyy puolet tai vähemmän
Kasvot kohti aurinkoa ja siristelet silmiäsi
Kuvakulma alaviistosta korostaen kaksoisleukaa
Taustalla autotallin hylly (ja istut muovisella puutarhatuolilla)
Lippalakki (auto/olutmerkkiä mainostava)
Ilveilevä ilme
Lapsi
Nopeat lasit
Pimeä/kaukaa otettu kuva, josta kasvoja ei erota

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joku trolli varmaan. Tai sitten se livenä vaan kuvittelee että kaikki muijat ovat siihen ihastuneita ja tinderissä paljastuikin totuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Enkä edes tajua, mitä mussa muka sellaista on että ihastutaan. Olen henkisesti aika köyhä ja sosiaalisesti kömpelö.

Vierailija

hohho, koko tinderi on pelkkä hyväksikäyttömekanismi eikä kuulu mennä sinne mukaan lypsettäväksi. Naiset muutenkin lähtökohtaisesti ei ole proaktiivisia vaan saat 75-50-25% kerroista vastauksia per tykkäys-huitaus ulkonäön jne perusteella.

Paljon paremmin löytää naisia kerhoista ja harrastuksista. Tulevat jopa bongaamaan sinut kun ovat päässeet tarkkailemaan jonkin aikaa.

Vierailija

Miksiköhän Tinderissä tuli vastaan ainoastaan 18-22v huippumallin tasoisten naisten profiileja, kun sinne liityin? Olis varmaan tärpännyt vähän paremmin, jos siellä olis tullut enempi vastaan omantasoisia. 

Vierailija

Ei se meinaa että mies on ruma, vaan että suomalaiset naiset on älyttömän ronkeleita. Kokeiles huviksesi ulkomailta niin johan mätsiä paukkuu.

Vierailija

Olen biseksuaali mies. En ple koskaan onnistunut herättämään mitään kiinnostusta naisissa noissa nettideittijutuissa. Miehiä ja muita mutantteja kyllä löytää ilman kuvaakin. Kyllästyin koko hommaan sen pinnallisuuden takia. En mitenkään osaa antaa itsestäni todenmukaista kuvaa netissä, vaikka rehellisesti yrittäisin. Ja suurin osa ei ole rehellisiä edes itselleen missään olosuhteissa. Netissä ei voi luottaa kehenkään.

Niiden feikkaajien joukosta on myös vaikea erottua omana itsenään, jos ei osaa edes ottaa itsestään kuvia. Kuten mä en osaa, vaikken edes ole ruma. Mahdollisuuksia ei juuri ole, jos ei osaa feikata mitään. Itselläni varmaan netissä haittaa myös se, että olen tosi lyhyt ja muutamat muutkin jutut, joista olen ollut brutaalin rehellinen jo profiilitekstissä. Oikeassa elämässä ne ei ole haitanneet ketään, vaikka olen ihan yhtä lyhyt ja sanon samat asiat.

Jotkut ei vaan osaa olla sujuvia netissä. Mä en osaa.

Vierailija

Veikkaan minäkin surkeaa kuvaa. Kirjoitinkin joskus tänne että oma mies ehti laittamaan Whatsappiin aivan hirveän kuvan itsestään. Oli vaatekaappinsa rumimmassa ja rötväisimmässä paidassa ottanut alaviistosta selfien, tukka rasvaisena ja sekaisin, kuvakulman aiheuttama kaksoisleuka lisäsi painoa 10 kg. Miehet ei jotenkin tajua näitä juttuja. Veikkaan että jos en olisi ehtinyt hätiin vaatimaan spurgun poistoa profiilistaan, taatusti ei kauan olisi kestänyt kun joku tuttu olisi varovasti kysynyt onko "Pekalla" kaikki hyvin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri prosenttiosuus miehistä saa Tinderistä yhtä huonosti tai huonommin mätsejä?

Vaikka olisit komee mies niin et saa suomesta tinderistä mätchiä jos sinulla on suomalainen naama. Itse vaihdoin maata tinder pässportilla ja ekana päivänä tuli melkein 50 mätchiä. Suomesta taas en koskaan saanut yhtäkään. Samaan aikaan yksi tukeva kaveri joka on Evo Moralesin näköinen onnistui panemaan kuutta muijaa tinderin kautta. On ne suomalaiset muijat sitten omituisia.