Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä joka ei tee mitään mikä ei häntä kiinnosta?

Vierailija
04.02.2018 |

?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees.

Vierailija
2/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten onnistuu, itse kun teen sellaisia juttuja koko ajan roskien viennistä pakollisiin työkuvioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lellivauva.

Vierailija
4/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu.

Vierailija
5/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tekisin?

Keskityn elämässä niin paljon mielummin itselle tärkeisiin asioihin.

Vierailija
6/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten onnistuu, itse kun teen sellaisia juttuja koko ajan roskien viennistä pakollisiin työkuvioihin.

Viet roskat, koska sinua kiinnostaa saada siistiä.

Teet pakolliset työkuviot, koska sinua kiinnostaa saada palkkaa.

Vierailija
7/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ihmiset joutuvat tekemään epäkiinnostavia asioita saadakseen kiinnostavia asioita. Eikö se ole ihan normaalia?

Voisihan sitä teoriassa ulkoistaa roskien viemisen puolisolle tai neuvotella itselleen työpaikan, jossa kaikki tehtävät ovat kiinnostavia, mutta käytännössä se ei aina onnistu tai vaatii paljon. Siksi kai useimmat ihmise hyväksyvät myös epäkiinnostavien asioiden tekemisen.

Vierailija
8/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota logiikkaa? Vien roskat isoja muuten kämppä haisee ja hukun paskaan, kirjaimellisesti. Joten tuommoisen ihmisen on myös vietävä roskat vastoin tahtoaan tai sitten se pitää roskien viennistä, tai sitten haisee ja hukkuu roskaan - ehkä se on parempi vaihtoehto (??)

Vierailija
9/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää mitä tahtoo ja pitää omat rajansa.

Vierailija
10/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ihmiset joutuvat tekemään epäkiinnostavia asioita saadakseen kiinnostavia asioita. Eikö se ole ihan normaalia?

Voisihan sitä teoriassa ulkoistaa roskien viemisen puolisolle tai neuvotella itselleen työpaikan, jossa kaikki tehtävät ovat kiinnostavia, mutta käytännössä se ei aina onnistu tai vaatii paljon. Siksi kai useimmat ihmise hyväksyvät myös epäkiinnostavien asioiden tekemisen.

Niin, mun pointti oli että kukaan ei loppujen lopuksi tee mitään sellaista, mikä ei kiinnosta. Jos jonkin asian ulkoistaminen on liian vaikeaa, silloin kiinnostaa enemmän tehdä se itse.

Vierailija
11/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset on varmaan näitä kaupungin vuokrakämppien entisiä asukkaita, joille tulee kirjeitä poliisilta, ulosottovirastolta yms.

Vierailija
12/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paha sanoa kun ei tiedä mitään muuta ihmisestä.

Vierailija
13/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutuskysely

Jos tunnen itseni likaiseksi, haluaisin saada itseni puhtaaksi tekemättä mitään, mutta sehän ei ole mahdollista. En haluaisi joutua menemään suihkuun, mutta menen, koska en halua olla likainen. Teenkö siinä jotain mitä minua kiinnostaa tehdä (itseni puhdistaminen) vai jotain mikä minua ei kiinnosta (suihkuun meneminen)?

YLÄPEUKKU = teet jotain mikä kiinnostaa

ALAPEUKKU = teet jotain mikä ei kiinnosta

Vierailija
14/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tätä kysymystä ollaan ikään kuin väkisin tunkemassa elämänhallintaosioon, kun se ei sitä välttämättä ole, vaan siihen voi kuulua sivujuonteena muut ihmiset ja odotukset tai pelkät normit.

Vierailija
15/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onnellinen oman tiensä kulkija. Tuskin on päätynyt parisuhteeseen tai vanhemmaksi, ne kun vaatii kompromisseja.

Vierailija
16/16 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up