Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan itseäni vanhemman naisen!

Vierailija
04.02.2018 |

Täytän tänä vuonna 18v ja haluaisin itseäni vanhemman tyttöystävän.
Syitä:
A. Ovat älykkäämpiä
B. Mukavampia
C. Paremman näköisiä
D. Ja kaikin tavoin teini-tyttösiä parempia!
Mieluiten ottaisin n. 2-6 vuotta itseäni vanhemman tyttöystävän..
T. 17v poika

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Toivottavasti olet ammattikoulussa ja valmistut lähi vuosina ammattiin! Sitä vanhemmat naiset arvostavat eikä mitään koulupoikia!

Vierailija
2/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan usein katseita noin pari kymppisiltä mm.. naapurin tytöiltä ja kaupan kassoilta joten mahiksia kyllä olisi enkä kulje ollenkaan massan mukana!

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihastuin itseäni 13v vanhempaan naiseen, mutta sanoi ettei halua olla mikään kehdonryöstäjä. Masentavaa ja nöyryyttävää.

Vierailija
4/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti nro 4: Muistele tätä kun olet itse hänen ikäinen, luultavasti ymmärrät. Minullekin 10 vuotta oli liian paljon. Naisena olin 28 ja mies 18. Olen pahoillani. Se vain oli liikaa, ei minulla olisi ollut hänelle mitään annettavaa. Hän on onnellisempi kun kävelin pois.

Vierailija
5/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käviskö 38v jos kroppa on kuin 22-vuotiaan?

Vierailija
6/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ihastuin itseäni 13v vanhempaan naiseen, mutta sanoi ettei halua olla mikään kehdonryöstäjä. Masentavaa ja nöyryyttävää.

Ymmärrän hyvin suruasi.

Itsekkin ihastuin 18-vuotiaana 26-vuotiaaseen naiseen, joka sanoi osittain  samalla tavalla, joskin ilmaise sen ihan kohteliaasti, ja ystävällisesti. Silti se aiheutti pitkäksi aikaa erittäin pahat sydänsurut ja itkemiset.

T: mies joka on nyt 25-vuotias

Vierailija
7/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuitui

Vierailija
8/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen juttu onkin, että kuka mukava ja älykäs 19-23-vuotias nainen haluaisi seurustella jonkun pikkupojan kanssa, joka luulee lapselliseen tapaan olevansa jotenkin kypsempi kuin muut ikäisensä.

Puolet vanhempi voisi halutakin mikäli se tarkottaisi väsymättömyyttä seksipuuhissa.

Vierailija
9/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kroppa kuin nuorella naisella vain omasta mielestäsi vai muidenkin mielestä? Miten naama, joko kilometrit ja raskaat vuodet näkyvät?

Vierailija
10/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
11/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti nro 4: Muistele tätä kun olet itse hänen ikäinen, luultavasti ymmärrät. Minullekin 10 vuotta oli liian paljon. Naisena olin 28 ja mies 18. Olen pahoillani. Se vain oli liikaa, ei minulla olisi ollut hänelle mitään annettavaa. Hän on onnellisempi kun kävelin pois.

Valitettavasti asia ei tunnu olevan yhtään sen kummemmin siellä ikähaitarin toisessakaan päässä, naiset haluaa useimmiten suunnilleen oman ikäisensä miehen tai vähän vanhemman. Ihmettelen, mistä sellaisia "puumia" muka oikein löytyy, vastannee jotain fantastista yksisarvista.

Vierailija
12/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös toinen 38 vuotias. On haukuttu jopa 20 vuotiaan näköiseksi! 😮

Vierailija
13/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös toinen 38 vuotias. On haukuttu jopa 20 vuotiaan näköiseksi! 😮

Ei kuitenkaan suihkunraikkaana, eikö niin? 

Vierailija
14/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ensin niistä 20 vee työistä, niitä naisia tulee ehkä sitten myöhemmin

Vierailija
15/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kroppa kuin nuorella naisella vain omasta mielestäsi vai muidenkin mielestä? Miten naama, joko kilometrit ja raskaat vuodet näkyvät?

Kehoanalyysilaitteen mielestä. Naaman arvioi Hesarin linkistä löytyvä tekoaälykone kuvan perusteella 27-vuotiaaksi.

Vierailija
16/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän tänä vuonna 18v ja haluaisin itseäni vanhemman tyttöystävän.

Syitä:

A. Ovat älykkäämpiä

B. Mukavampia

C. Paremman näköisiä

D. Ja kaikin tavoin teini-tyttösiä parempia!

Mieluiten ottaisin n. 2-6 vuotta itseäni vanhemman tyttöystävän..

T. 17v poika

Suosittelen miehenä sinulle lämpimästi, että lue muutama kuukausi vaikka tätä palstaa, niin tulet kyllä järkiisi ja huomaamaan, ettei naiset aikuistu koskaan.

Jos oikeasti haluat mallikelpoisen tyttöystävän ja mahdollisen tulevan vaimon, niin suuntaa jo nyt katseesi ulkomaille ja mieluummin aasiaan. Siellä on kaunottaria pilvin pimein ja heillä on naisellisuus tallella. Ja tietenkin osaavat rakastaa, toisin muin nämä kotimaiset, tappajan näköiset möröt.

Hahahahha Haa sillä ei sitten ole mitään väliä ettei ole edes yhteistä kieltä? Oksettava sovinisti.

Vierailija
17/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
18/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se 2-vuotta nyt niin mullistava ikäero ole :) .

Vierailija
19/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/23 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehoanalyysilaitteen mielestä. Naaman arvioi Hesarin linkistä löytyvä tekoaälykone kuvan perusteella 27-vuotiaaksi.

!

Missä tuommonen tekoälykone on? Haluan heti kokeilla minkä ikäiseltä näytän! Olen kohta 50 v ja kaikki hokee mulle, että näytän puolta nuoremmalta, no eihän se ole mahdollista, enkä itsekään siihen  usko, mutta olisi kiva tietää, minkä ikäiseltä näytän, veikkaan n. 35-40 v. Ja ei, en ole kiinnostunut nuorista miehistä, oman ikäinen tai vähän nuorempi on hyvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän