Vierailija

Ja suihkuovet? Ym?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä on suihkuovi?

sellainen lasinen ovi, tai ovipari, jotka rajaa suihkunurkkauksen. Jos ei ole siis sellaista suihkukoppia tai kylpyammeen päällä suihkua

Vierailija

Joka viikko.

Olen itse remontoinut kylppärin, ja tykkään pitää sen puhtaana ja hienona.

Vierailija

Vesi saa paljon tuhoja aikaan sisätiloissa. Esim. viherkasvien kastelu saattaa pilata tv-tason tai parketin. Eikä kannata aliarvioida kosteusvaurion mahdollisuutta jos jatkuvasti suihkutilaakin pesee, vaikka on vedeneristykset niin ei se suihkutila mikään uima-allas ole kuitenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Liian harvoin. Harjan ja pesuaineen kanssa ehkä pari kertaa vuodessa.

Sama, pari kertaa vuodessa pesuaineella.

Lattiaa muutaman kerran enemmän (ja lattiakaivo), koska ne saumat näyttävät keräävän enemmän töhnää.

Vierailija

Parin kuukauden välein, välillä harvemmin.

Yläkerrassa on tuollainen suihkukoppi, mutta sitä käytetään älyttömän harvoin. Jos käytettäisiin, niin sitä pitäis pestä useammin, koska pleksiseinissä näkyy roiskeet ja kalkki.

Alakerrassa suihkut on saunan pesutiloissa eikä rajauksena ole ovia ja seinäkkeitä ja tila on muutenkin melko iso.

Parin-kolmen kuukauden välein pestään tila kunnolla, hinkataan harjalla lattiat saumoineen, pestään sauna ja myös suihkutilan laatoitettu seinä. Seinän pesu on hommista pienin. Nykyään tää on hyvä nakki teineille, jotka mielellään tekevät sen pientä palkkiota vastaan.

Vierailija

Tosi harvoin! Kuivaan seinät ja lasiseinän sekä hanat joka kerta suihkun jälkeen. Eipä kerry kalkkia.

Vierailija

Varmaan viikoittain tulee pyyhittyä suihkun kaakeleita pintapuolisesti. Perusteellisen siivouksen teen harvemmin, itse asiassa en edes muista milloin viimeksi. Suihkuverhon pesen koneessa ehkä kerran kuussa.

Vierailija

Joka kerta, kun käyn suihkussa. Huuhtelen siis koko alueen huolellisesti jokaisen suihkukäynnin jälkeen.

Vierailija

En ikinä. Seinät on kummallista peltistä materiaalia. Muovilattian pesen harjalla ja Domestoksella.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.