Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaiseni oli sairauslomalla mutta ilmestyi työpaikan kuntosalille tekemään rankan jalkatreenin!

Vierailija
04.02.2018 |

Mitä mieltä olette tästä: eräs alaiseni oli ilmoittanut edellisenä päivänä olevansa kuumeessa ja jäävänsä kotiin. Lounastunnilla lounaalta tullessani satuin huomaamaan että kyseinen kaveri astui kuntosalin ovesta sisään. Vähän myöhemmin siellä käydessäni näin, että "kuumeinen mies" teki kolmipainoisilla kiloluvuilla etukyykkyähiki roiskuen. Hän ei tullut seuraavanakaan päivänä töihin kuumeeseen vedoten.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kolminumeroisilla kiloluvuilla

-ketjun aloittaja

Vierailija
2/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät sitten miehen kun seuraavat yt:T alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

......sulla mitään alaisia ole, mielikuvitusta kylläkin riittää

Vierailija
4/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En se oikeasti ollut minä, vaan kaskoisveljeni Pera. Meidät on joskus ennenkin sekoitettu toisiimme.

Vierailija
5/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kerran on alaisesi, niin esimiehenä varmaan tiedät kuinka sinun tulee toimia. Ehkä kannattaisi kysyä häneltä itseltään asiasta, eikä Vauva-palstan mielipidettä. 

Vierailija
6/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuume vaikuta painoharjoitteluun. Itse harrastan krhonrakenusta ja olen treenannut kovaa jopa 39 asteen kuumeessa.

Vierailija
7/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukyykkyhiki?? Millaista se on?

Vierailija
8/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En se oikeasti ollut minä, vaan kaskoisveljeni Pera. Meidät on joskus ennenkin sekoitettu toisiimme.

Ai veli käy luvatta työpaikan kuntosalilla tekeytyen sinuksi. Potkut tulee.

Vierailija
9/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu, jos joku haluaa kipeenä reenata! Oma asija. JA treenata pitöä jos tuloksia haluaa saaada.

Vierailija
10/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuume vaikuta painoharjoitteluun. Itse harrastan krhonrakenusta ja olen treenannut kovaa jopa 39 asteen kuumeessa.

No sitten pystyy töihinkin.

Vierailija
11/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt huikkaamaan, että kannattaisi varoa sydänlihastulehdusta. 

Vierailija
12/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai veli käy luvatta työpaikan kuntosalilla tekeytyen sinuksi. Potkut tulee.

Ai kenelle? Ei kukaan ole vastuussa veljensä tekemisistä. Päinvastoin, firmassa mättää pahasti joku jos kuntosalille voi kävellä kuka vaan.

Vierailija
13/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu, jos joku haluaa kipeenä reenata! Oma asija. JA treenata pitöä jos tuloksia haluaa saaada.

Sama pätee siihen, jos haluaa palkkaa. 

Vierailija
14/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kerran käynyt sairaslomalla Tallinnan risteilyllä. Törmäsin siellä erääseen ex-kollegaan jolla oli vielä yhteyksiä työpaikkaani. En tietenkään paljastanut että olin ryyppyreissulla nuhaflunssa tekosyynäni.

Vierailija
15/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus.

Vierailija
16/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää tulla työpaikalle kertomaan olevansa sairas, soitto ei riitä. Ihmeesti väheni palkalliset sairauspoissaolot. Tai sitten pitää toimittaa lääkärintodistus.

Vierailija
17/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOTUUS on se, että kunnosta täytyy huolehtia. Itsekin esimiesasemassa olevana kunnioitan enemmän nohevaa työmiestä joka hieman kipeänäkin treenaa, kuin sängyn pohjalle sairaana käpertyvää tissiposkea.

Vierailija
18/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijän velvollisuus on toimia sairauslomalla parantumista edistävästi. Kuumessa treenaaminen ei edistä toipumista, päinvastoin. Eri asia on, jos masennuksesta toipuva treenaa. Silloin hän on hyvällä toipumisen tiellä. Ehkä olisit voinut käydä kysymässä voinnista siellä salilla?

Vierailija
19/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö juttelemassa hänen kanssaan.

Miehelläni on kaksoisveli. Eivät ole identtisiä, mutta kumpaakin erehdytään usein luulemaan veljekseen.

Varsinkin työkaverit tulevat usein moikkailemaan väärää henkilöä.

Vierailija
20/43 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sille fudut. Ei voi olla kovin lahjakas yksilö muutenkaan jos tulee saikkupäivänä työpaikalle reenaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä