X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Mä tykkäsin tosta Hanna-Maarian biisistä jo alkukarsinnoissa ja edelleen hyvä!! Menis omalle musalistalle mut eipä taida olla missään..
Kai se riski oli et veti oman biisn? Tunnetuissa biiseissä on se "oon kuullut tän ennenkin" tuttuus mikä voi saada esityksen kuulostaa kivemmalta vaikka laulaja ei olis ihmeellinen (eism. Raidin esitys tänään oli musta huono, mutta biisi hyvä - joten yleisvire oli positiivinen). Monet biisit vaatii muutaman soittokerran / voimasoittoakin osa, et pääsee sisään.. tää ei kyl :D
Ärsyttävää, kun vieraileva artisti laulaa kilpailun ennen kuin kaikki kilpailijat ovat esiintynet.
Vitsi toi Saara Aalto kääntää kaikki kommentit itseensä jotenkin?!! Hannaa kommentoidessa puhui taas vaan itsestään, voi huoh..
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin tosta Hanna-Maarian biisistä jo alkukarsinnoissa ja edelleen hyvä!! Menis omalle musalistalle mut eipä taida olla missään..
Kai se riski oli et veti oman biisn? Tunnetuissa biiseissä on se "oon kuullut tän ennenkin" tuttuus mikä voi saada esityksen kuulostaa kivemmalta vaikka laulaja ei olis ihmeellinen (eism. Raidin esitys tänään oli musta huono, mutta biisi hyvä - joten yleisvire oli positiivinen). Monet biisit vaatii muutaman soittokerran / voimasoittoakin osa, et pääsee sisään.. tää ei kyl :D
Eiks tuolla oo tosi monet esittäny aina omia biisejä? :D Oon siis katsonu ehkä joka toisen jakson mut näin mä oon vähän ymmärtäny?
Eiks Tika ja sen vanhemmat muka puhu suomea? Ainakin Tika ymmärtää ku tuomarit puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tuolla oo tosi monet esittäny aina omia biisejä? :D Oon siis katsonu ehkä joka toisen jakson mut näin mä oon vähän ymmärtäny?
Alkukarsinnoissa joo monet mut ei näissä loppujaksoissa musta yleensä oo kukaan vetänyt juuri omia biisejä? Juuri tuon tunnettuus-riskin takia. Ja tuotannolta vaatii enemmän, esim jos ei oo sovitettu valmiiks biisit nii enemmän joutuu näkee vaivaa ku valmiiden levytaustojen kanssa (oletan)..
Pitääkö noitten vanhempien puhua englantia, kun haastattelija ei osaa puhua ruotsia.
Hanna Maaria on niin hyvä että menee ihan kylmät väreet- Toiv voittaa koko skaban.
Onko jossain sanottu et miks toi Tika on muuttanut Suomeen?
Please tän budjetin showssa voisiko haastattelijoiksi valita tyyppejä jotka osaa ruotsia?? Hävettää oikeen katsojana...
Maku on mennyt.
Teennäinen Hanna-Maria hönkii kliseitään. Epämusikaalinen Raid on kuulema "kehittynyt".
Fanny oli aito. Häntä oli ilo kuunnella ja katsoa
Vierailija kirjoitti:
Hanna Maaria on niin hyvä että menee ihan kylmät väreet- Toiv voittaa koko skaban.
Eihän Hanna-Maarista ja Tikasta voi puhua samana päivänäkään. Tikan laulaminen on tosi vaivatonta ja kaunista, Hanna-Maarian on myötähävettävää
Vierailija kirjoitti:
Please tän budjetin showssa voisiko haastattelijoiksi valita tyyppejä jotka osaa ruotsia?? Hävettää oikeen katsojana...
Miksi ihmeessä sitä pitäisi kenenkään osata?
Tikalla ei ole tunnetta, hyvin kyllä suoriutuu.
Miksi ihmeessä valitaan nuorelle tyypille tällainen puhkikaluttu veisu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sitä pitäisi kenenkään osata?
Ihmettelin samaa. Jos tulee suomenkieliseen ohjelmaan niin miksi suomenkielisten pitää osata ruotsia? Englanti kun on yleiskieli
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain sanottu et miks toi Tika on muuttanut Suomeen?
Vai Suomessako vanhemmatkin asuu? Meni ohi osa tuosta pätkästä. Jos Suomessa asuvat, niin miksi näyttää youtubesta asiakkaille videoita?
Voi ei tää Tika. Oksenteli nuotteja sinne tänne miten sattuu, ennen kuin sai tuon "ison" nuotin.
Sen jälkeen luokaton meno jatkui...
Korkealta ja kovaa, mutta ilman tunnetta, läpi laulettu.
Mä en tiiä mikä tossa Hanna-Maariassa on mikä nyppii :( Jotenki siitä huokuu yliyrittäminen, vähän vaivalloista katsoa