X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Paras laulaja tää Hanna-Maria, mutta joku Jenni Vartiaisen biisi olisi ollut parempi valinta...
Parempi versio kuin alkuperäinen JVG:n.
6G ja Hanna-Maaria saisivat pudota. Vertailussa Hanna-Maaria/Tika, tykkään Tikan luonnollisuudesta ja heittäytymisestä. Hanna-Maarian täydellisyyden tavoittelu on ärsyttävää ja kylmää. Fanny paras tänään ja Viktorio kakkonen.
Taso parani loppua kohden huomattavasti, olin sen ekan bändin kohdalla aika järkyttyny ja tuli laadultaan viime Idols mieleen. Mut oli tuolla onneksi muutama ihan hyväkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks Saara Aalto valittaa koko ajan?
Koska hän on äärimmäisen negatiivinen tyyppi. Kaikki hänen tekemiset ja sanomiset lähtee aina negatiivisuuden kautta.
Hyvä että edes yksi esittää kritiikkiä, kun muistaa Voicen tuomarihymistelyt.
Fanni on näistä sellainen, jota voisin kuunella. Sen lisäksi aito tyyppi. Hanna-Mariakin osaa toki laulaa, mutta hänessä on jotain teennäistä.
Henri-Aleksi ja Fanni aivan omaa luokkaansa.
Hei apua :DD mikä toi 6G on!? mitä se tekee tuolla.. Ymmärtäisin, jos ois vaikka jotain helvetin hyvännäkösiä, ni siltä osin olis jotain kaupallista potentiaalia teinien keskuudessa.. mutta, no.. :D
Hanna-Maaria sais voittaa, paras ääni kaikista.<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanny on ihastunut Viktorioon.
Viktorio taitaa olla miehiin päin tosin
Gaydar piipittää
OIKEESTI!?
Nyt on kyllä Michaelilla tämän kisan huonoimmat artistit, pojat ehkä vielä menettelee, mutta se duo, ei missään nimessä jatkoon, itse en päästäisi kumpaakaan jatkoon.
M35
Sana ja 6G saisi lähteä kotiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanny on ihastunut Viktorioon.
Viktorio taitaa olla miehiin päin tosin
Gaydar piipittää
Harmi, ei taida olla mahkuja siis.
Hahhah repesin täysin Michaelin ja Saaran sananvaihdolle 😁 "niiin kukahan tässä on ärsyttävä", Saara silminnähden loukkaantui "no varmaan minä" 😁
Henri-Aleksi ei esittänyt hienoa kappaletta riittävällä herkkyydellä mun mielestä. Oli kyllä paras mies. Hanna-Maaria on tosi taitava jo koittaa näyttää liikaa taitojaan aina tossa lyhyessä ajassa. Se on silti mun mielestä naisista paras.
Vierailija kirjoitti:
Sana ja 6G saisi lähteä kotiin...
Samat tiputtaisin
Hunka henka ha vai mikä lie matubiisi oli Viktorilla. :((
Vierailija kirjoitti:
Hahhah repesin täysin Michaelin ja Saaran sananvaihdolle 😁 "niiin kukahan tässä on ärsyttävä", Saara silminnähden loukkaantui "no varmaan minä" 😁
Höpöhöpö, Saarahan nauroi päälle niin että raikui. Monroe on vanha kiukkuinen ukko ja tänään ottaa kaikki aivoon.
Ensin ajattelin mikä hel... biisivalinta Hanna-Maarialla mutta itseasiassa tämä sovitus toimi aika hyvin...