Löytyi uus sipsi suosikki!
Oli s-marketissa 40% tarjouksessa niin päätin ottaa kokeiluun. Estrella cheddar spicy. Oli tosi juustoinen ja makua on paljon. Myös sopivasti tulisuutta tuomaan bodyä ja mielenkiintoa sipseihin. Näitä tulee ostettua uudemmankin kerran.
Kommentit (10)
Parhaita on ruskistettu voi, chili.
Kiitti. Lähdenkin K-Marketista sipsien ostoon kun taisi nekin olla nyt tarjouksessa.
Mulla syönnissä Taffwlim cheddar and sourcream. Vajaa puolet mennyt american dipillä viikossa. Chiliä ehkäpä kaipais. Kiitos vinkistä.
Ei nyt varsinaisesti liity aloitukseen ja tavallaan liittyykin, mutta olen monesti huomannut että kun ensimmäisen kerran maistaa jotain uutta makua/tuotetta on se suurin piirtein taivaallisen ihanaa ja sitä ostaa innoissaan toisenkin kerran niin - pettymys on valtava kun ei se sitten enää olekaan niin ihmeellistä ja hyvää. Johtuuko siitä että eka kerralla ei ole minkäänlaisia odotuksia ja uudemman kerran tietää tai kuvittelee sen olevan mitä suurinta herkkua niin totuus onkin jotenkin vähäisempää? Onko muilla samoja kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Läski
Syön sipsejä silloin tällöin, pituuteni on 163 ja painoni 52 kiloa. Ikää jo 55. En pidä itseäni läskinä.
Näinkö heikosti menee, että Estrellan täytyy alentua tämmöiseen markkinointiin?
Vierailija kirjoitti:
Läski
Harmi että koet ettet voi herkutella sipseillä kun olet läski.
Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla.
Mä tykkään oikian sipseistä. Ei lisäaineita ja tehty suomalaisesta perunasta Suomessa.
Kiitos vinkistä, täytyypä maistaa!