X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Mitä? Foibea kuului noun kahden sekunnin ajan.
Kurjaa, että näitä hyviä laulajia (mm. Alex Ikonen ja tuo venäläinen) näytettiin vain pieni pätkä. Heitä olisi mieluusti kuunnellut pidempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Foibea kuului noun kahden sekunnin ajan.
Ja seki oli kamalaaa
😂 tää heppu kuulostaa itse Maniacilta
Pääsikö nuo "erilaiset esitykset" jatkoon?? Meni niin nopeaa ohi ja ennen kuin huomasin jouduin jo kuuntelemaan jotain hirveetä maniacia...
Ei juma. Jos ootte kuullu Antti Railion laulavan tän Maniac kipaleen, niin tää oli ny suuri häpee..
Olen katsonut puolet viime viikon ja puolet tämän viikon lähetyksestä enkä ole kuullut Suvin sanovan vielä mitään muuta kuin "mä sanon ei" tai "I'm gonna say no".
Vierailija kirjoitti:
Paljon on kisaajia, jotka ovat olleet Voicessa.
Onkohan tuotanto soittanu kaikille Voice-pudokkaille ja houkutellu mukaan.
Jotta kisaajia ois "mahtavan paljon!!!"
Tänään on jo paljon parempaa kuin viikko sitten! Hyvä, että enää ei tule terapiaistunto mieleen, vaan on jo ihan kunnnon meininkiä!
oon koko jakson ajan odotellut sitä villihevosesitystä
Siis kertokaa nyt mulle miten ihmeessä toi Maniac kaveri pääsi jatkoon? Ihan näin musiikin ammattilaisena mun on nyt pakko sanoa että sen esitys oli aivan hirveä ja ei edes näin pienessä maassa noin skeida laulajan pitäisi päästä jatkoon. Kamoon hei
Laulua enempää kommentoimatta nämä Three Decades-naikkoset ovat saaneet esitykseensä hyvän sokeusefektin noilla aurinkolaseillaan
Noi tytöt vois ottaa mallia Imelda May:stä, sen verran ponneton "shou".
Vierailija kirjoitti:
Tänään on jo paljon parempaa kuin viikko sitten! Hyvä, että enää ei tule terapiaistunto mieleen, vaan on jo ihan kunnnon meininkiä!
Samaa mieltä. Parempia laulajia ja valmiimpia esityksiä kuin ekassa jaksossa.
Onneks Katsomossa jaksot pystyy katsomaan niin, että näpyttelee pikakelausnappulaa esittelyklippien ja tuomarien kommenttien kohdalla. Kuuntelin pelkät laulut - säästin sekä aikaa että hermoja. 2. jakso oli vähän parempi kuin aloitusjakso.
Suvi ei halunnu koskea omakustanteeseen.
Oijoi "vähän" nuotin vierestä 😂
Ei tietenkään, pitää jättää ohjelmaan tilaa epävireisemmille kiekujille 6 minuuttia per kiekuja.