Vierailija

Mistä tämä treni oikein kertoo?

• ylös 13
  • alas 4

Sivut

Kommentit (46)

Vierailija

Koska PERSE! "Treni" on semmonen nykyään, että ihminen ei ole olemassa, jos sillä ei ole instatykkääjiä. Itse en vissiin ole olemassa. Napakymppi -ohjelmassa sekin yksi säälittävä neiti X kysyi ensimmäiseksi ehdokkailta, että montaks sua seuraa instassa.

• ylös 40
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On kyllä kätevää kun tinderissä jos naisella on ig linkitettynä niin voi käydä katsomassa kropan kunnon jos ei tinderin kuvista löydy. Peppukuva on mun mielestä ihan toivottava ominaisuus koska löysä leveä littana peppu = dealbreaker

• ylös 9
  • alas 23
Vierailija

Intiimikuvien esittelystä on tullut nykypäivän normi. Myös kamelinvarvas esitellään etukäteen - muotoineen. Uskon ettei tällä kerätä yksistään narsistista huomiota. Taustalla on libidopohjainen kanavointi omaan seksuaalisuuteen: itsensä avoimesta intiimistä esittelystä saa seksuaalista nautintoa.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Nuo nuoret haluavat viestiä kuviensa katsojille, hei, katsokaa näiden pakaroiden väliin saat työntää paksun ja suonikkaan siittimesi, jos annat minulle rahaa, arvoesineitä tai päihteitä.

• ylös 37
  • alas 0
Vierailija

Ei lähestään kaikilla ole! Tietenkin jos kattelen instassa tyttöjä, niin saat käsityksen ttä monella on. Kaikilla ei edes ole ig-tiliä.

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

Jos olisin nainen, niin kyllä minäkin ikuistaisin tilanteen, jossa litteä vatsa ja pyöreä perse eivät vielä ole vaihtaneet paikkaansa. Suomalaisnaisillahan on erityinen geenistö, joka aiheuttaa että niin käy vääjäämättä lähes kaikille akoille.

• ylös 6
  • alas 11
Vierailija

Olen 24v, mulla ei ole instagramia eikä mitään herutuskuvia myöskään missään. En ymmärrä naisia jotka näin tekevät. Ja ei, en ole ruma tai lihava.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Intiimikuvien esittelystä on tullut nykypäivän normi. Myös kamelinvarvas esitellään etukäteen - muotoineen. Uskon ettei tällä kerätä yksistään narsistista huomiota. Taustalla on libidopohjainen kanavointi omaan seksuaalisuuteen: itsensä avoimesta intiimistä esittelystä saa seksuaalista nautintoa.

Tämä! Täysin looginen teoria!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kätevää kun tinderissä jos naisella on ig linkitettynä niin voi käydä katsomassa kropan kunnon jos ei tinderin kuvista löydy. Peppukuva on mun mielestä ihan toivottava ominaisuus koska löysä leveä littana peppu = dealbreaker

Kai tajuat,että moni feikkaa?

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/08/23/19/437EF5B500000578-4817128-im...
Tuossa normal-kuvassa peppu näyttää parhaalta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.