Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Muistatko aikaa, kun av-palstalla ketjuun tuli pelkästään asiallisia vastauksia?
04.02.2018 |
Ei mitään vittuilua tai porvoohuutelua.
Kommentit (4)
Se mikä kauhistuttaa on se, että usein provovastauksiksi luulemani törkeät vastaukset ovat totta... Että ko. ihmiset eivät heitä huonoa läppää, vaan oikeasti ajattelevat niin kammottavasti...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En muista. Välillä kun googlettelen jotain asiaa tulee tulokseksi vanhoja av-ketjuja ja on kyllä ihan eri meininki ollut ennen vuotta 2011 (suurinpiirtein).
Alue: Aihe vapaa
En muista. Tulin tänne vasta 2012.