Naapuri osti 2 koria kaljaa
Kommentit (20)
Saako jossain vielä kaljaa koreissa ja pulloissa.
Eihän se sun ongelma ole jos naapurisi ei mene töihin.
Oi että vielä muutamat päivät niin alkaa kaljan suurkulutus. Alkaa olla ryöpäivät niin vähissä että voi jo aloittaa lähtölaskennan. Ei kauan enää syö miestä ryö. Sitten alkaa ihana rappion raukeus. Voin luvata että velttoilen ja vedän ihan arkena kunnon länät. Pitkästä aikaa lähitulevaisuus houkuttaa.
Mitäs kyttääjän päiväkirjaa sinä kirjoitat? Jos sille tuli jano niistä vanukkaista.
Melkonen kaveri kun noin vähälla pärjää, ite ostin virosta 10 laatikkoo
lisäks vielä viinat, ja metvurstit, aattelin maata uuninpankolla parisen viikkoo,
juoda tissutella ja kahtella mitä mie sit teen kun kaljat loppu.
Sano vielä että kyseessä on köyhä yh-äiti/isä.
Missä muka enää edes on kaljakoreja? Pahvilaatikoissahan ne nykyään myydään.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin menossa huomenna töihin?
Eihän niitä heti ole pakko juoda. Kaverini juo ceissin noin 2 kuukaudessa. Mistä osti? Tokmannilla on joskus ollut nykyäänkin vielä koreja, muualla en herran vuonna 2018 niitä ole tavannut.
Sinkkumies
Helpottaa huomattavasti ryyppäämistä kun hoitaa kunnolliset krapulalääkkeet. Onhan siinä oma vaivansa selitellä tohtorille mutta se maksaa vaivan. Aivan turha kärsiä niitä oloja kun kemiasta saa nopean helpotuksen.
Joku vinkuu varmaan väärinköyttöä mutta tämähän on juuri sitä oikeaa. Miksi turhaan kärsiä?
Vierailija kirjoitti:
Helpottaa huomattavasti ryyppäämistä kun hoitaa kunnolliset krapulalääkkeet. Onhan siinä oma vaivansa selitellä tohtorille mutta se maksaa vaivan. Aivan turha kärsiä niitä oloja kun kemiasta saa nopean helpotuksen.
Joku vinkuu varmaan väärinköyttöä mutta tämähän on juuri sitä oikeaa. Miksi turhaan kärsiä?
Miekii olin juur tulos sanomaan että krapulaan se ne osti. Eilettäin haki 4 koppaa.
Minä haen aina autolla Lidlistä 10 laatikko olutta kerralla. Yleensä keskellä päivää, kun siellä ei ole ruuhkaa. Jatkan sitten töiden tekoa, enkä ala juomaan. Eikö olekin käsittämätöntä?
Ruuhkan välttelijä kirjoitti:
Minä haen aina autolla Lidlistä 10 laatikko olutta kerralla. Yleensä keskellä päivää, kun siellä ei ole ruuhkaa. Jatkan sitten töiden tekoa, enkä ala juomaan. Eikö olekin käsittämätöntä?
Täysin käsittämätöntä. Miksi haet kaljaa jos et juo? Myytkö pimeästi?
Hah joku päivä juuri ehdotin miehelle että haetaan kaksi koria kaljaa että saa niistä koreista luistelutuen luistelua opettelevalle lapselle :D
Ps. Saako niitä pelkkiä koreja jostain?
Mä ostin perjantaina tarjouksesta kun on isommat juhlat tulossa keväällä.
Juoksukaljat pitää kunnon yllä. Pitäs vähän reenata kun viimeksi piti pudottaa toinen salkku kesken matkan.
Sinnikäs oli se myyjä kun toista kilometriä juoksi perässä. Ei niinku mitään sääliä krapulaistaa kohtaan. Pumppu takoi siihen malliin että lähtö oli lähellä. No huomenna uudestaan.
Jos itse ostat alkoholia, niin juotko koko satsin parissa tunnissa kotiin päästyäsi vai jääkö siitä jotain seuraavaksi päiväksi?