Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku nähnyt Haukiota naistenklinikalla?

Vierailija
04.02.2018 |

Pohdin tässä, että onkohan Jenni Haukio ihan tavallisella synnyttäneiden osastolla ja hakeeko ruokansa itse ruokakärrystä kuten tavalliset kuolevaiset? Vai kotiutuikohan polikliinisesti ja kotona on nyt joku kätilö tms. hoitamassa.

Kommentit (354)

Vierailija
301/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sektiolla synnyttäneet (voiko näin edes mammojen mielestä sanoa) viivyvät viikon sairaalassa.

Eivät todellakaan viivy vaan 2-3 päivää.

Ne on ne _synnyttäneet_ jotka siellä makaavat reva revenneenä viikon.

Vierailija
302/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Tanskan kruunuprinsessa pyöräytti kaksoset ja jo seuraavana päivänä ilmestyi julkisuuteen jokseenkin freesin näköisenä. Itse kaksoset saatuani makasin vielä siinä vaiheessa tiputuksessa puolikuolleena. Toiset vaan selviää tuostakin, sinänsä hyvin luonnollisesta tapahtumasta muita helpommin.

Saihan Monacon ruhtinatar Charlenekin kaksoset ja oli jo seuraavana päivänä niitä esittelemässä.

Mutta se olikin keisarileikkaus eikä luonnollinen tapahtuma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitä mieltä olen minäkin. ihan viimeisillään raskaana ei liiku päivää ennen synnytystä niin kuin rva H. eduskunnan lehtereillä. ja koko ajan piti vaatteita jotka peitti vatsaa, joka taas ei juuri kasvanut. mutta heidän yksityisasiansahan se on kuitenkin, tosin ei ihan eettistä sellainen teeskentely

Siskoni liikkui koko raskausajan oikein ketterästi, kävi vielä synnytystä edeltävänä päivänä reippaalla lenkillä. Kaikista naisista ei vaan tule turvonneita norsuja (enkä sano tätä loukatakseni ketään, jonka loppuraskaus on ollut vaivalloinen).

Vierailija
304/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on kyllä omanlaisensa. Muistan vuosien takaa, sanoimme meikkipääksi joskus selän takana, koska kulki aina mahdoton pakkeli naamassa, jokainen hiussuortuva tarkkaan ojennuksessa. Hyvin konservatiivinen arvoiltaan jo nuorena, vähän "outo lintu". Varmaan fiksu ihminen, muttei ollut koskaan rento tai hauska vaan semmoinen... juuri semmoinen kuin nykyinen julkisuuskuva antaa ymmärtää. Ei ollut särmikäs/charmantti/karismaattinen/hersyvä vaan päinvastoin.  Mutta tosiaan en tuntenut niin hyvin, etten voi vannoa, ettei sieltä kuoren alta löydykin hulvaton huuliveikko tylsyyden ja pidättyvyyden alla. :)

Mä en ymmärrä tota sun viimistä lausetta? Miksi Jennin pitäisi olla hulvaton huuliveikko? Eihän hän ole pyrkinyt antamaan itsestään yhtään sellasta kuvaa.

Vierailija
305/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tarve jollain on nyt vertailla englannin kuninkaallisia Niinistöihin? Mä en nää heidän välillään mitään yhtäläisyyksiä. Onhan maailma nyt vastasynnyttäneitä pareja pullollaan.

Minä vertasin siksi, kun näen heidän välillään eroavaisuuksia. Kirjoitin siis sen, että on vaikea kuvitella Williamia kantamassa kakkulaatikkoa sairaalaan. Molemmat ovat kuitenkin valtion päämiehiä, William toki vasta tuleva mutta silti paljon edustustyötä tekevä.

Vierailija
306/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sektiota ei tehdä suunnitellusti koskaan illalla ihan äidin terveys- ja mukavuussyistä. Jokainen suunnitellussa sektiosaa ollut tietää, miten karseeta on olla pelkästään sektiopäivän aamu ilman syötävää. Illalla jos leikattaisiin, pitäisi olla koko pitkä päivä.

Juuri näin. Suunnitellut sektiot hoidetaan aina aamulla, ei koskaan illalla.

Tehdään, mikäli synnytys alkaa käynnistymään ennen suunniteltua sektiota.

Vierailija
307/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on kyllä omanlaisensa. Muistan vuosien takaa, sanoimme meikkipääksi joskus selän takana, koska kulki aina mahdoton pakkeli naamassa, jokainen hiussuortuva tarkkaan ojennuksessa. Hyvin konservatiivinen arvoiltaan jo nuorena, vähän "outo lintu". Varmaan fiksu ihminen, muttei ollut koskaan rento tai hauska vaan semmoinen... juuri semmoinen kuin nykyinen julkisuuskuva antaa ymmärtää. Ei ollut särmikäs/charmantti/karismaattinen/hersyvä vaan päinvastoin.  Mutta tosiaan en tuntenut niin hyvin, etten voi vannoa, ettei sieltä kuoren alta löydykin hulvaton huuliveikko tylsyyden ja pidättyvyyden alla. :)

Ihminen ei siis saa olla huoliteltu, pidättyväinen ja konservatiivinen? Kaikkien pitäisi olla särmikkäitä, karismaattisia, hersyviä hulvattomia huuliveikkoja, vai? Jokainen on omanlaisensa, eivätkä toisten ominaisuudet ole huonoja vain siksi että itse arvostaa tai edustaa toisenlaisia ominaisuuksia.

Vierailija
308/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Sauli ei hakenut rinnalleen mitään bilehilettä? Olin aluksi sitä mieltä, että Jenni oli "nukkevaimo", mutta mun mielestä Sauli näyttää Jennin seurassa rentoutuneelta ja Jenni vaikutti oikein mukavalta ja toimeliaalta ihmiseltä, kun olin töiden kautta hänen kanssaan tekemisissä kirjamessujen aikaan.

Vierailija
309/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vauva on salaliitto, samaa sumuverhoa kui koko liitto, kokoomusmafia kummiseän joholla kusee kansaa silimään.

Vierailija
310/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin miksi?

Ensin mentiin salaa naimisiin, ei myyty häitä lehdille. Tiedotettiin häistä jälkikäteen ilman, että lehdistö tajus edes seurustelua. Sitten tehtiin vaalivauva kansan kusetukseksi, mutta ei näytetty raskautta, ei otettu asiaa esille mitenkään, lähdettiin salaa synnyttämään ja kusetettiin kansan lisäksi toimittajat, jotka ei taaskaan päässeet tiedottamaa asiasta ennen kuin Sale itse tiedotti facessa.

Kerros nyt vielä, että mikä pointti? Ellei sitten kyseessä olekin aito rakkaus, parisuhde ja yhdessä kaivattu lapsi🤔

Vierailija
311/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni oli lähtiessään aika kalpea ja väsyneen näköinen.

Kuka vasta synnyttänyt ei olisi? Paitsi tietysti av-mamma, joka lähtee välittömästi sektion jälkeen salille, panee perhehuoneessa miehensä kanssa ja juoksee vielä maratonin ennen kotiutumista.

Esimerkiksi vaikka prinssi Williamin puoliso Catherine. Muutama tunti synnytyksen jälkeen täysin freesinä ulos sairaalan ovesta!

Siinä "synnytyksessä" nyt kaikki huusi feikkiyttä. Ylipäätään koko Kate on äärimmäinen tuote. Mallinukke.

Georgen syntymän jälkeen kuitenkin poseerasi sairaalan edessä mekossa, joka rehellisesti näytti tuoreen äidin löllerövatsan.

Vierailija
312/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni oli lähtiessään aika kalpea ja väsyneen näköinen.

Kuka vasta synnyttänyt ei olisi? Paitsi tietysti av-mamma, joka lähtee välittömästi sektion jälkeen salille, panee perhehuoneessa miehensä kanssa ja juoksee vielä maratonin ennen kotiutumista.

Esimerkiksi vaikka prinssi Williamin puoliso Catherine. Muutama tunti synnytyksen jälkeen täysin freesinä ulos sairaalan ovesta!

Siinä "synnytyksessä" nyt kaikki huusi feikkiyttä. Ylipäätään koko Kate on äärimmäinen tuote. Mallinukke.

Georgen syntymän jälkeen kuitenkin poseerasi sairaalan edessä mekossa, joka rehellisesti näytti tuoreen äidin löllerövatsan.

Muistan elävästi, kuinka joku mamma täällä oli varma, että löllerövatsa on todellisuudessa tyyny.

Vierailija
313/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitä mieltä olen minäkin. ihan viimeisillään raskaana ei liiku päivää ennen synnytystä niin kuin rva H. eduskunnan lehtereillä. ja koko ajan piti vaatteita jotka peitti vatsaa, joka taas ei juuri kasvanut. mutta heidän yksityisasiansahan se on kuitenkin, tosin ei ihan eettistä sellainen teeskentely

Siskoni liikkui koko raskausajan oikein ketterästi, kävi vielä synnytystä edeltävänä päivänä reippaalla lenkillä. Kaikista naisista ei vaan tule turvonneita norsuja (enkä sano tätä loukatakseni ketään, jonka loppuraskaus on ollut vaivalloinen).

en ollut turvonnut norsu ja kävin fillarilla edellisenä päivänä kaupassa, n kilometri mennen tullen. Oli riski raskaus ikä ja diabetes ja sanomattakin selvää että sain sektion, ei ollut mukavuussektio. Olo oli ihan hyvä. 

Vierailija
314/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tämä ällötys.

Vierailija
315/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakku taisi olla henkilökuntaa varten sairaalaan? Ei ainakaan näy kuvissa enää mukana vaikka sen sine mukanaan vain hetkeä aiemmin vei :)

No shit Skerlock.

Vähän olis ollu hauska kun se kakku olis ollutkin vielä Salella kun lähtivät😂 Nyt nappilautaa ja Mäntyniemeen päiväkaffeelle.

Vierailija
316/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sektiolla synnyttäneet (voiko näin edes mammojen mielestä sanoa) viivyvät viikon sairaalassa.

Eivät todellakaan viivy vaan 2-3 päivää.

Ne on ne _synnyttäneet_ jotka siellä makaavat reva revenneenä viikon.

Kumpi kävelee omilla jaloilla salista ulos, sektioitu vai alateitse synnyttänyt?

Sitähän minäkin.

Vierailija
317/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti ilman mitään ankka-tyyliä liikuin ennen synnytystä ja synnytyksen jälkeen ja täysaikaiset kaksoset kuitenkin tuli. Sama oli yksösen kanssa.  Alateitse synnytin. Kyllä perusterve ihminen yleensä toipuu nopeasti ja aika erikoista on, jos ei esim. omin jaloin seuraavana päivänä pääse kävelemään, ei se mitään normaalia ole. Pimpsa oli kipeä silloin ku tehtiin episiotomia, mutta muuten oisin voinut mennä vaikka kävelylle ulos parin tunnin päästä, ei mulla ainakaan ollut mitä heikotusta tai muita ongelmia. Vaikeinta oli käydä paskalla, se vasta tuskaa oli, mutta muuten olo oli ihan hyvä. Leikatut ovat varmaan sairaampia. Enkä ollut mikään erityisen nuori, vähän päälle 30-v.

Vierailija
318/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalisti ilman mitään ankka-tyyliä liikuin ennen synnytystä ja synnytyksen jälkeen ja täysaikaiset kaksoset kuitenkin tuli. Sama oli yksösen kanssa.  Alateitse synnytin. Kyllä perusterve ihminen yleensä toipuu nopeasti ja aika erikoista on, jos ei esim. omin jaloin seuraavana päivänä pääse kävelemään, ei se mitään normaalia ole. Pimpsa oli kipeä silloin ku tehtiin episiotomia, mutta muuten oisin voinut mennä vaikka kävelylle ulos parin tunnin päästä, ei mulla ainakaan ollut mitä heikotusta tai muita ongelmia. Vaikeinta oli käydä paskalla, se vasta tuskaa oli, mutta muuten olo oli ihan hyvä. Leikatut ovat varmaan sairaampia. Enkä ollut mikään erityisen nuori, vähän päälle 30-v.

En ole mikään nuori ja hyväkuntoinen, mutta lenkkeilin minäkin ennen synnytystä ja muutenkin yritin tehdä sellaisia asioita, joihin ei lähiaikoina ehkä olisi mahdollisuutta.

Kyseisen (kiireellisen) sektion jälkeen myös oli ihan ookoo olo. Paitsi että ensimmäinen kakkonen oli kyllä ihan järkyttävä varpusparvi. Epäilen hoitajien antaneen minulle laksatiivia varmuuden vuoksi, vaikka en sellaista tarvinnutkaan.

Vierailija
319/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti kohdellaan samalla lailla kuin kaikkia muitakin presidentin puolisoita.

Vierailija
320/354 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju on jotenkin hirveä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän