Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mykkäkoulua miehelle?

Vierailija
16.04.2006 |

Riitely ei ole todellakaan minun vahva lajini, vaan suuttumus kun saa vallan niin sanat ja salamat lentää.. Nyt olen kuitenkin viisastunut näistä lukuisista kerroista, ja päättänyt toimia toisin.

Mieheni vietti pääsiäisen omissa menoissa ja hyvä näin, olin iloinen kun lähti reissuun. Kun sitten palasi niin saimme hirvittävän riidan aikaiseksi. Nyt olen niin vihainen, etten jaksa edes huutaa. Ajatten ruveta välinpitämättömäksi ja käyttäytyä kuin tuota ei olisikaan.. Ruokin lapset, laitoin iltakuntoon ja nukutin, vaikka normaalisti aina auttaa.

Eli nyt kysymys teille jotka mykkäkoulua harrastatte, miten te sen teette??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jätä mies aivan huomioimatta, kuin häntä ei olisi olemassakaan... lopulta mies (toivottavasti) pyytää anteeksi tai muuten yrittää selvittää tilanteen

Vierailija
2/5 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi siihen aijon ryhtyä!Mies alistanyt minua henkisesti jo vuosia, mutta nyt vasta sen huomasin. Saa maistaa nyt hiukan jotain saman kaltaista.

Muuttaisin lasten kanssa kauas tuosta paskasta jos voimia olisi. Mutta kun nuo ovat pieniä, oma talo, taloudellisesti olen heikoilla, niin minkäs teet.. Yässä nyt ollaan vielä ainakin hetki.

ap

Vierailija
4/5 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo sorruin! Kun kysyy lapsesta niin eihän siihen voi olla vastaamatta.. Tosin vastasin vain yhdellä sanalla ja hyvin nyrpeästi.. En vaan pystynyt olla vastaamatta! Samperi!

Vierailija
5/5 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Mutta pakko myöntää että vaikka kuinka monesti yrittäisi olla erilainen kuin äitini, niin teen itse ihan samaa.

En osaa huutaa, vaan olen mieluummin hiljaa. Meillä ei ole vielä lapsia, joten he eivät siitä kärsi, mutta tuosta tavasta pitäisi päästä eroon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme