Suhde varattuun mieheen.
Onko moraalisesti väärin? Meillä on siis kyseisen miehen kanssa pelkkää seksiä. Ei ehkä saa hyvää seksiä tyttöystävältään, sillä haluaa minun pöksyihin. Heillä sattuu kuitenkin olemaan yhteinen lapsi. Pitäiskö minun katkaista suhde heidän yhteisen lapsen takia?
Kommentit (22)
No, mietipä itses sen vaimon tilalle.
Mutta eikö ''vaimon'' onnellisuus ole miehen vastuulla? Tai että eihän se periaatteessa ole minun asiani pettääkö mies häntä. Mutta siis eivät ole naimisissa.. On vain lapsi
Ei ole mitään väärää . Anna palaa, ei se käytössä kulu :D ja eiköhän se mies ole tehnyt oman ratkaisunsa jos sun kanssa tykkää sekstata!
Kysytään tosissasi onko moraalisesti väärän panna toisen naisen miestä tietoisesti? Mitäpä lottoot??
Kukaan itseään arvostava yksilö ei
A) petä puolisoaan
B) sekaannu varattuihin.
Muuta väittävät on on wt-luusereita, joiden elämänohjeista tuskin kannattaa piitata.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö ''vaimon'' onnellisuus ole miehen vastuulla? Tai että eihän se periaatteessa ole minun asiani pettääkö mies häntä. Mutta siis eivät ole naimisissa.. On vain lapsi
On vain lapsi. Millainen ihminen sanoo näin, VAIN LAPSI!!!
Jos siinä ei ole mitään pahaa tai moraalisesti väärää, niin sittenhän mies voi tehdä sen avoimesti, vaimonsa tietäen ja hyväksynnällä.
Ei taida täyttyä ehto, vai miten?
Itse olin pitkässä seksisuhteessa varatun miehen kanssa. Ei ollut kovin onnellinen loppu sillä jutulla. Vaikka kuinka aluksi tuntuu siltä, että homma pysyy hanskassa ja seksiä tämä vain on, lopulta hommat tahtoo mennä liian pitkälle. Pahimmassa tapauksessa yrität päästä hommasta ulos, mutta mies saa aina vedettyä sut takaisin. Lopulta olet sekaisin, vihainen ja turhautunut. Eihän ne halua sitä ikinä lopettaa. Miksi haluaisivat? Niillähän on kaikki. Rakas nainen kotona ja vosu päivystämässä. Itse en potenut huonoa omaatuntoa tyttöystävän takia, en mä hänelle mitään luvannut enkä mä ole koskaan ketään pettänyt. Lapsi olisi ollut eri asia, silloin pahimmat mahdolliset seuraukset ovat sen verran ikäviä, etten olisi halunnut riskeerata sen sotkun keskelle joutumista.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan itseään arvostava yksilö ei
A) petä puolisoaan
B) sekaannu varattuihin.Muuta väittävät on on wt-luusereita, joiden elämänohjeista tuskin kannattaa piitata.
Onko itsekunnioitusta alentua miehen omaisuudeksi?
Mies siinä pettää avovaimoaan, et sinä. Siltikin, tuskin tuo suhde sinulle kovin hyvää tekee, joudut salailemaan ja tuntemaan huonoa omatuntoa toisen takia.
Ap on moraalisesti miehen kanssa sopivasti samalla tasolla, mutta aivan saakelin tyhmä jos kuvittelee, että kyse olisi siitä, että tässä puolisossa olisi vika. Niinhän miehet aina puhuu: vaimo pihtaa tai nalkuttaa tai on parhaimmillaan vainoharhainen sekopää :D nää on niin kuultu! Mies jonka moraali on sillä tasolla että pystyy pettämään, ei todellakaan ole puolisonsa kanssa lapsen takia. Jos lapsi merkkaisi niin paljon, tai mikään muukaan arvo maailmassa, eroaisi ensin. Nämä on miehiä jotka haluavat pitää sekä puolison että huviuksensa ja se huvitus on ap nyt hetken aikaa. Pian taas metsästysvietti vie voiton ja ap onkin yhtä tylsä ja turha kuin puoliso ja ei kun uutta naista koukkuun.
Ap, mene kauneusleikkaukseen jossa elottomat siansilmäsi siirretään yli 6 cm päähän toisistaan, niin tuo ihana mies hankkii välittömästi eron ja pääset hyviin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ap on moraalisesti miehen kanssa sopivasti samalla tasolla, mutta aivan saakelin tyhmä jos kuvittelee, että kyse olisi siitä, että tässä puolisossa olisi vika. Niinhän miehet aina puhuu: vaimo pihtaa tai nalkuttaa tai on parhaimmillaan vainoharhainen sekopää :D nää on niin kuultu! Mies jonka moraali on sillä tasolla että pystyy pettämään, ei todellakaan ole puolisonsa kanssa lapsen takia. Jos lapsi merkkaisi niin paljon, tai mikään muukaan arvo maailmassa, eroaisi ensin. Nämä on miehiä jotka haluavat pitää sekä puolison että huviuksensa ja se huvitus on ap nyt hetken aikaa. Pian taas metsästysvietti vie voiton ja ap onkin yhtä tylsä ja turha kuin puoliso ja ei kun uutta naista koukkuun.
Miksi te vaihdatte nimenne miehen nimeen jos tiedätte että näissä on näin paljon manipuloivia pettäjiä?
Laita itses naisen osaan. Teitä tyhjäpäitä aina riittää.
Provohan tämä on, mutta vastaan silti. Kuka kyselee vauvapalstalla tuntemattomien ihmisten mielipiteitä omaan salasuhteeseensa? Mitäs luulet, kuumentaako pettäminen yleisesti tunteita? Minulla on salasuhde varattuun mieheen mutta muiden mielipiteet asiasta ei kiinnosta tippaakaan. Mun suhteet kenellekään kuulu, salaiset tai salattomat.
Ei se ole miehen vaimolta pois, jos seksi ei vaimolla kotona huvita ja mies käy siitä syystä vieraissa. Muistakaa, että monet aviovaimot tekevät samoin seksin puutteessa. Tosi on.
Jatka vain. Kerran täällä vaan eletään. Saatte siunaukseni.