Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde varattuun mieheen.

Vierailija
03.02.2018 |

Onko moraalisesti väärin? Meillä on siis kyseisen miehen kanssa pelkkää seksiä. Ei ehkä saa hyvää seksiä tyttöystävältään, sillä haluaa minun pöksyihin. Heillä sattuu kuitenkin olemaan yhteinen lapsi. Pitäiskö minun katkaista suhde heidän yhteisen lapsen takia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaapa sekin että todennäköisesti se oma nainen on kaunis ja ihana, seksikäs... ja sen takia hänen kanssa lapsikin. Toinen nainen voi olla ihan vain siksi että miehellä on mt ongelmia ja on patologinen valehtelija. Mies tarvii helpon panopuun. Omaa vaimoa joka tarjoaa 90 %  tarpeista, yritetään tylsyyttään vaihtaa ihmiseen joka tarjoaa 10%. Ei kannata ikinä sekaantua tuollaiseen valheiden verkkoon ja pettämisshow : hun. Siinä voi olla kyseessä monen mielenterveys. Oma ja muiden.

Jos otat pettäjän hän todennäköisesti pettää sinuakin. Omaa itsetuntoa voi parantaa itse hyvillä ihmissuhdetaidoilla ja etsiä ihan vapaan ihmisen. Jos kumppani valitaan pelkästään ulkoisten ominaisuuksien perusteella ei se helposti ole kovinkaan pitkäkestoista. Vapaita voi vapaat panna vapaasti. 

Vierailija
22/22 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap esittää asian täällä kepeänä seikkailuna. Kuitenkin jokin siinä mietityttää ap:tä itseäänkin, koska lähti täältä kyselemään mielipiteitä. Kaikki varattuihin sekaantuvat ja myös varatut jotka sotkevat elämänsä naillä salarakassotkuilla, ovat emotionaalisesti epäkypsiä ja tunnevammaisia. En syytä heitä, varmaan lapsuuden tunnistamattomia traumoja.

Se vaan päättyy niin, että kolmen kimpassa ennemmin tai myöhemmin yhden sydän särkyy. Sitten kun se ei enää ollutkaan kepeää leikkiä. Yleensä se on se kolmas pyörä, joka särkyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi