Jos FB:ssa on kavereita 723, ja laittaa uuden nätin profiilikuvan, niin kuinka monta tykkäystä
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Miks kellään ois 723 kaveria Facebookissa? En usko, että tunnet kaikkia. Ehkä tiedät nimen just ja just, kerran nähnyt oikeasti. Jos sitäkään, mutta kuka nyt ketään randomeita kaverailistalleen ottaisi...
Yllättävän monet lisää kaverikseen kaikki kenen nimet on ehkä joskus kuullut. Kun olin opiskelemassa sain lähes viikottain kaveripyyntöjä ihmisiltä joita näin ainoastaan kävelemässä käytävillä eikä ikinä edes moikattu.
Jos aina vaan lisää edes ne joita joskus jossain tavannu yms järjestökavereita, vanhempia jne.. niin tuleehan noita. Itsellä oli joku 1300. Sitten karsin ne 2v aikana sinne 90kpl. Edelleen puolet liikaa.
Jos joka 10:s kaveri tykkää niin se on yleensä aika hyvin. Jos kavereita on paljon, niin prosentti voi olla pienempikin. 40 tykkäystä 700 kaverilta on iha ok, ainakin jos osa seuraajista on jotain ihan randomeita/fb:stä poistuneita jne.
Ketä kiinnostaa? Mulla oli 3500 facekaveria. Joka kerta kun vaihdoin profiilikuvan tuli jotain 500 tykkäystä kuvaan. Nyt vähensin facekaveriin 150:iin, tykkäyksiä tulee n. 10 profiilikuvaan ja olen tyytyväinen. Tykkäysten määrät eivät ole kokaan kiinnostaneet.
Itsellä on about 100 facekaveria ja kun laitan uuden kuvan tai päivityksen, saan sellaisen 40-70 tykkäystä. Kaverillani, joka aikanaan harrasti sitä facebook-kavereiden keräilyä, on varmaan 500 kaveria, mutta tykkäyksiä hän saa kuviinsa tai muihin alle kymmenen. Muillakin massiivisen facekaverien määrän omaavilla näyttäisi olevan samoja "ongelmia", tosin nämä lienevät suurin osa Instassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joka 10:s kaveri tykkää niin se on yleensä aika hyvin. Jos kavereita on paljon, niin prosentti voi olla pienempikin. 40 tykkäystä 700 kaverilta on iha ok, ainakin jos osa seuraajista on jotain ihan randomeita/fb:stä poistuneita jne.
Eihän se ole kuin n. 5 prosenttia kavereista. Mielestäni huonosti ja tuossa tilanteessa kannattaisi alkaa tiputtelemaan niitä turhia "kamuja" pois, koska statuksen takiahan ne kaikki ala-astekavereiden pikkuserkut on sinne aikanaan kerättykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole kuin n. 5 prosenttia kavereista. Mielestäni huonosti ja tuossa tilanteessa kannattaisi alkaa tiputtelemaan niitä turhia "kamuja" pois, koska statuksen takiahan ne kaikki ala-astekavereiden pikkuserkut on sinne aikanaan kerättykin.
En ole fb:ssä niin seurannut noita prosentteja mutta instassa 5% on ihan yleinen jos on paljon seuraajia. Vähän seuratuilla ne harvat seuraajat on yleensä aktiivisempia (koska tunnetaan oikeasti), joten prosentti on sit isompi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillakin on näin paljon porukkaa facessa? Ole edes kymmenesosan kanssa tekemisissä
Silloin kun face aikanaan tuli, joillekin oli tärkeää kerätä mahdollisimman paljon kavereita, kun se osoitti miten "suosittu" tyyppi oli kysymyksessä. Moni keräsi ihan ketä sattuu kavereikseen, juuri niitä ala-asteaikaisia kavereita tai ties mitä random-tyyppejä, joita oli kerran ohimennen tervehtinyt. Näillä tyypeillä - tottakai - oli sitten avoimet kaverilistat, että ihmiset näkivät frendien määrän. Meininki oli tuolloin se, että jos oli alle sata kaveria, oli epäsuosittu luuseri, vähintään kaksi kolmesataa kamua piti olla, enemmänkin.
Se oli sitä aikaa. Nyt mellastavat Instassa.
Prosentipsuus.... jos sulla on 70 kaveria 7 riittää ja vastaavasti 700 sillon 70...
Äääh... ei tarvii yhtään tykkäystä. Eihän ne päivitykset edes näy kaikille aina..
Vierailija kirjoitti:
No tosi vähänhän toi on. Ehkäpä se sun profiilikuva ei sitten niin nätti olekaan.
Mitä? Tykkäykset kertoo kauneudesta vai? Eli jotkut tatuoidut 15v pissikset on kauniimpia kuin missit.
Eihän kukaan enää edes käytä Facebookia
Mun lähipiirissä ei enää FB käytetä. Instaa ja snäppiä vaan.
Miettiikö joku oikeasti tällaisia? Tulee surullinen olo :(
Minulla on hieman enemmän FB-kavereita kuin sinulla, ja n. 100 on aika tavallinen määrä. Uuden vuoden toivotukseen tuli 150, hääkuva on saanut eniten, yli 200. Aika vähältä kuulostaa tuo 40, mutta toisaalta ihan hyvä määrä sekin! Kuitenkin 40 ihmistä on tykännyt kuvastasi, mieti miten paljolta se olis tuntunut 1900-luvin alun ihmisestä! Eli ei odoteta liikoja ja varsinkaan ei pahoiteta mieliä näistä!
Mulla 52 kaveria tykkäyksiä tulee n. Puolet, ja puolet kavereistakin on ihan turhia.
Vierailija kirjoitti:
Miks kellään ois 723 kaveria Facebookissa? En usko, että tunnet kaikkia. Ehkä tiedät nimen just ja just, kerran nähnyt oikeasti. Jos sitäkään, mutta kuka nyt ketään randomeita kaverailistalleen ottaisi...
Olen tuo edellinen jolla on yli 750 kaveria, tunnen kaikki enemmän ja vähemmän hyvin. Toki olen varmaan vanhempikin kuin sinä (46v), eli elämänkokemusta on, minulla on laaja tuttavapiiri sekä aktiivinen sosiaalinen elämä. Joukossa on siis lapsuuden- ja koulukavereita, harrastuskavereita lapsuudesta ja nykyisistä harrastuksista, opiskelukavereita, työkavereita, vertaistukikavereita krooniseen sairauteeni liittyen, musiikkileirikavereita (kävin lapsuudesta varhaisaikuisuuteen n. 15 leirillä, aina sain monia uusia ystäviä ja kavereita), nettituttuja n. 16v ajalta, lasten kavereiden vanhempia niin heidän tarha-kuin kouluajoiltaankin, sukulaisia, seurakuntakavereita, miehen ystäviä jotka nykyisin ovat minunkin kavereita puolisoineen, sisaren kavereita... En ota randomeita, monet olen torpannut.
Mulla on 145 kaveria ja tykkäyksiä yleensä joku 35-45.
Muistakaa naiset kirjoittaa jokaiselle naispuoliselle kaverille, että "kaunis" vaikka se ei sitä niinkään olisikaan, mutta älkää ihmeessä kirjoittako kellekkään äijälle, että komee, kun heti menee seksuaaliseksi.