Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nillittikö poikaystävä vähän turhaan tällaisesta asiasta?

Vierailija
03.02.2018 |

Suhteellisen tuore poikaystävä, (ollaan 19 ja 23 v) ja minä menimme ex-tempore käymään ätini luona. Äiti laittoi lämpimiä voileipiä ja tarjosi miehelle olutta, mies kieltäytyi. Mulle ei tarjonnut, kun olen absolutisti. Lähdettyämme pois mies alkoi ihmetellä, että millainen ihminen tarjoaa olutta eikä punaviiniä lämpimien voileipien kanssa. Vastasin, ettei äitini voi migreenitaipumuksen vuoksi juoda punaviiniä ja ettei hän osannut sitä ex-tempore vierailun vuoksi varailla. Vielä jaksoi nilliittää asiasta, ainoastaan kuulemma kuiva punaviini olisi käynyt. Musta oli jotenkin turhaa valitusta tuo, kun oikein rupesi asiaa tivaamaan. Onkohan muutenkin tollanen nillittäjä ja olevinaan muita parempi kaikessa?...

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimien voileipien kanssa juodaan maitoa. Viiniä sitten oikeiden ruokien kanssa.

Vierailija
22/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihminen joka puhuu kuivasta punaviinistä on niin pihalla, ettei ole paljon varaa haukkua muita. Tosin muiden haukkuminen paljastaa sivistymättömyyden toki sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaa punaviiniä olisi kuulemma pitänyt olla. Mitä se sitten olisi ollut, en tiedä, en itse juo viinejä enkä muutakaan alkoholia. Ap

Vierailija
24/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida poikaystävä ymmärtää sitä, että punaviiniä juodaan yleensä isommissa juhlissa tai illanistujaisissa. Tai sitten kunnon aterian kanssa. Ei se, että käydään tapaamassa seurustelukumppanin vanhempia, ole mikään juhlatilaisuus. Selkeää tilannetajun puutetta.

Taitaa poikaystävä haikailla noiden viinien perään vain siksi, että hän voisi yrittää esittää jotain "coolia hienosto-ihmistä".

Vierailija
25/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivaa punaviiniä olisi kuulemma pitänyt olla. Mitä se sitten olisi ollut, en tiedä, en itse juo viinejä enkä muutakaan alkoholia. Ap

Punaviini on kuivaa. Ei kukaan selitä, että haluaa juoda märkää vettä. Vesi on märkää. Valkoviini voi olla kuivaa, puolikuivaa tai makeaa.

Vierailija
26/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUIVA punaviini?

Vierailija
27/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaviini on kuivaa. Ei kukaan selitä, että haluaa juoda märkää vettä. Vesi on märkää. Valkoviini voi olla kuivaa, puolikuivaa tai makeaa.

Kerro muutama merkki kuivasta punaviinistä. Märkä vesi, olipa oivallus!

Vierailija
28/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki punaviini on lähtökohtaisesti kuivaa. Siksi noin ei koskaan sanota.

Vierailija
29/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ap:lle räyhäät, joka on kertonut jo, ettei ymmärrä viineistä. Ap:n vika eikä juntin poikaystävänsä, niinkö?

Vierailija
30/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ap:lle räyhäät, joka on kertonut jo, ettei ymmärrä viineistä. Ap:n vika eikä juntin poikaystävänsä, niinkö?

Minä en räyhännyt Ap:lle, vaan selitin, miksi puhe kuivasta punaviinistä oli hölmöä, koska hän kysyi. Ap:n kanssa olen samaa mieltä, poikaystävä on idiootti, lähinnä koska haukkui Ap:n äitiä. Mutta vähän muutenkin.

Vierailija
31/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka helvetti juo viiniä, tai edes olutta lämpöisten voileipien kanssa??? Kylmää maitoa tai korkeintaa jotain cokista tai vaikka vettä, mutta miksi ihmeessä jotain alkoholia arkisen iltapalan kanssa? En ole koskaan kuullut että voileipien kanssa juotaisiin alkoholia.

Oi, ihka oikea juntti!

Niin ja sinä olet alkoholisti joka juo viinaa ihan kaiken kanssa, tai sitten ääliö joka tekee iltapalaksi ruispalan jonka päällä on voita, arkijuustoviipale ja lauantaimakkaraviipale ja sit menee puoli tuntia miettiessä että minkähänlainen alkoholijuoma tämän kanssa menis kun toisaalta siinä on toi juusto, mutta toisaalta ruista....

😆 Sinä taidat puolestasi olla se juntti, jonka mielestä pihvi on parhaimmillaan kengänpohjaksi paistettuna ja ravintola-ateriallikin sopii maito vallan mainiosti!

Vierailija
32/32 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut kuivasta punaviinistä puhuttavan, valkoisesta kyllä.

Poikaystävä esittää tekohienoa tai sitten on hukassa muuten tavat.

Juttele tästä ja muutenkin kysele mielipiteitä eri asioista.

Olette kovin nuoria, jos tuntuu että olette ihan erilaisia, niin kannattaa vielä miettiä.

Äiti toimi ihan oikein ja oli kohtelias, poikaystävä arvosteli turhaan.

Voit puolustaa äitiäsi jos siltä tuntuu.

Sanot, että itse et tunne, että tarjoilussa vikaa, punaviiniä ei muillekaan voileipien kanssa tarjoilla.

Voit sanoa muutenkin oman mielipiteesi muistakin asioista, rauhallisesti, niin katso miten toinen reagoi. Se kertoo paljon hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi