Sulhanen kirosi nähtyään sokkona ottaman lihavan morsiamen alttarilla. Enää et voi kääntyä
Tätä olen pelännyt- .Tuo nainen kuitenkin vaikutti muten sympaattiselta. Mies sanoi kirosanan kun näki lihavan naisen kävelevän alttarille ensitreffit alttarilla ohjlmassa.
Kommentit (200)
Miksi ylipainoisen naisen pitäisi hyväksyä joku ruma ja tyhmä. Minun ei ole tarvinnut. Kaikki mieheni ovat olleet normaalipainoisia, yksi jopa vähän liian laiha. Minulle kelpaisi vähän ylipainoinenkin mutta sellaista ei ole eteen sattunut. Miehet ovat aina tehneet aloitteen, minä en tykkää niitä tehdä.
Molemmat näyttää n. 50-vuotiailta. Sopii hyvin toisilleen.
https://d2nzqyyfd6k6c7.cloudfront.net/styles/nova_evo_landscape/s3/arti…
Vierailija kirjoitti:
Jos ohjelman premissinä on että "asiantuntijat" valitsevat toisilleen parhaiten sopivat puolisot, niin luulisi että myös ulkoiset mieltymykset selvitetään aika tarkkaan. Jos joku pitää lihavuutta vastenmielisenä niin miksi hänelle valitaan lihava puoliso? Ihan superinhottavaa sitä toistakin kohtaan, jos on toiveikkaana odottanut, että hänelle on löytynyt puoliso joka hyväksyy hänet sellaisena kuin hän on.
Jossain artikkelissa luki, että tämän miehen entinen naisystävä oli hurahtanut täysin fitnesharrastukseen, ja se oli alkanut sanella heidän elämäänsä. Olisiko mies tästä puhunut jotenkin niin, että ohjelman asiantuntijat ovat ajatelleet päinvastaisen ratkaisun olevan parempi miehelle? Mutta luulisi tosiaan, että ulkonäköihanteita tarkastellaan etukäteen sen verran tarkasti, että jos joku pyöreämpi nainen/mies ei miellytä lainkaan osallistujan silmää ja reaktio olisi tuollainen jo kuvia katsellessa, niin ei tällaista paria sitten väkisin yritetä toisilleen parittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sean:
Jo:Näiden videoiden jälkeen Jo on ehdottomasti tasokkaampi.
Uskon myös, että täälläkin rumuudestaan ja sinkkuudestaan valittavat miehet ova juuri Seanin kaltaisia.
39-vuotiaita? Herrajee, mä olisin veikannut molempia vähintään kymmenen vuotta vanhemmiksi...
Tuo Jo vaikuttaa kyllä tosi kivalta ja energiseltä pakkaukselta. Harmittaa nyt kyllä hänen puolestaan. Joku toinen mies olisi varmasti ollut innoissaan noin elämäniloisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mies on mokannut. On varmaan vastannut että morsiamen pieni pyöreys ei haittaa. Tätä sitten tuotantotiimi käyttänyt hyväkseen.
Ei ole hyvä lähtökohta avioliitolle että toista aletaan patistamaan laihduttamaan kun ei nainen tähänkään asti ole kyennyt sitä tekemään.
Kyllä se niin päin on, että tuon miehen ulkonäössä on moittimista, eikä naisen, jos PELKKÄÄ ulkonäköä arvostellaan.
Eri asia sitten millaisia ovat ihmisinä, luonteeltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kattokaas tätä paria. Hyvin ylipainoinen nainen ja hoikka mies...
Herranjestas että tuo mies on komea! Näyttävät tosi onnellisilta molemmat.
Ihan perus ulkomaalainen pallinaama. Ihmetyttää suomalaisten naisten ulkkisfetissi, kun tuollainen taviskin on maailman komein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sean:
Uskon myös, että täälläkin rumuudestaan ja sinkkuudestaan valittavat miehet ova juuri Seanin kaltaisia.
39-vuotiaita? Herrajee, mä olisin veikannut molempia vähintään kymmenen vuotta vanhemmiksi...
rumuus vanhentaa..
kauneus yleensä nuorentaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas että tuo mies on komea! Näyttävät tosi onnellisilta molemmat.
Ihan perus ulkomaalainen pallinaama. Ihmetyttää suomalaisten naisten ulkkisfetissi, kun tuollainen taviskin on maailman komein.
No tuo youtube pari mun mielestä on täyttä huijausta. Katsoin heeidän muita videoita ja jotenkin en usko että mies on tosissaan tai sitten on joku outo salaisuus ja syy miksi nainut tuon naisen... joku ei täsmää. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Tolla miehellä on varmaan läskifetissi.
Vierailija kirjoitti:
Sean:
Tähän asti olin sitä mieltä että mies käyttäytyi törkeästi sanoessaan mitä sanoi, mutta jos tuosta tulisi pitempiaikainen suhde, nainen jyräisi miehen mielipiteillään ja "räväkkyydellään", mies vaikutti enemmänkin rauhalliselta, joka haluaa  rauhallisen luonteeltaan tasaisen kumppanin, ei höpöttävää ja sähläävää  naista.
Ei mies mikään komea ole, ei nainenkaan keskivertoa parempi.
Tosi epäsopiva pari luonteeltaan.
N40
Vierailija kirjoitti:
Sean:
Mitä tasokasta tuossa on? Ruma, lihava ja vanhalta näyttävä nainen, joka räpättää jatkuvasti. Aivan kamala kumppaniehdokas. Mies sentään on rauhallisemman oloinen ja ulkonäöllisestikin parempi. Eihän hänkään komistus ole, mutta ainakin kroppa on selvästi parempi kuin naisella.
Vai sanoiko vain muuten kun tilanne jännitti. Eikä naisen takia.
Nainen oli iloisen ja sympaattisen oloinen.
IltaSanomien kommenttipalstalla moni kommentoi ettei mies ole komea itsekään. Minusta kyllä oli, jos ei komea, niin ihan kivan näköinen. Miehekkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jo vaikuttaa kyllä tosi kivalta ja energiseltä pakkaukselta. Harmittaa nyt kyllä hänen puolestaan. Joku toinen mies olisi varmasti ollut innoissaan noin elämäniloisesta naisesta.
Olet oikeassa, mutta nainen on liian energinen tuolle miehelle. Veikkaan että miehen entinen vaimo ollut juuri tuollainen energiapakkaus, jonka fitness-harrastus oli lopulta liikaa ja nyt etsii jotain kivaa ja rauhallista naista.
Sen käsityksen mä sain noista youtube videoista.
Tosin vaikeaa arvostella yhden videon perusteella.
Tässä olisi kropaltaan saman tasoinen mies kuin ohjelman nainen oli:
https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article7961698.ece/ALTERNATES/s61…
.
En jaksa lukea koko ketjua läpi, josko joku on jo tähän puuttunut, mutta otsikossa lukee: "sokkona ottaman", pitäisi olla "sokkona ottamanSA". Opetelkaa kielioppia, muuten lauseen sisältö hämärtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset kuvittelevat, että mies haluaa jonkun "energisen pakkauksen"? Nuo on ihan kamalia naisia, jotka eivät ymmärrä koskaan olla hiljaa ja heidän räkätystään saa aina hävetä.
Mä luulen ettei se "voi paska" johtunut ulkonäöstä ollenkaan.
Sori, mutta mä en voinut katsoa tuota naisen esittelyvideota ärsyyntymättä, nätisti sanottuna liian energinen tuolle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset kuvittelevat, että mies haluaa jonkun "energisen pakkauksen"? Nuo on ihan kamalia naisia, jotka eivät ymmärrä koskaan olla hiljaa ja heidän räkätystään saa aina hävetä.
Jos mun pitäis valita, lähdenkö tuon miehen vai naisen kanssa ihan kaveripohjalta iltaa istumaan, niin ehdottomasti valitsisin tuon miehen.
Menis hermot tuohon naiseen jos se räpättäis koko ajan ja naurais ihan kaikelle kovaan ääneen.
Suomen versio on kaukana pelleohjelmasta, jos otetaan vertailukohdaksi tuo australialainen. Australiassa on tehty paljon sellaisia valintoja, joissa ainoa tavoite on saada aikaan mahdollisimman paljon dramatiikkaa. Suomalainen versio on kuolettavan tylsä siihen verrattuna.