Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordeaaa - eipä toimi taaskaan

Vierailija
05.04.2024 |

Mistä mä maksan tätä palvelumaksua? Harva se päivä saan kytätä tuntitolkulla, että pääsen verkkopankkiin palvelemaan itseni!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on Lähitapiolan sijoituspalvelussa. Summat näyttää mitä sattuu ja vähän väliä on huoltokatko. Tekee mieli ottaa rahat pois sieltä.

Vierailija
2/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin juuri ja hyvin toimi. Johtuukohan siitä, että olen premium-asiakas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toimii. Ei toiminut ainakaan vartti sitten

Vierailija
4/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa, että paremmilla asiakkailla toimii, mutta meille huonommille asiakkaille ei järjesty edes se minkä luulisi olevan itsestäänselvyys. Mmm.

Vierailija
5/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aa, että paremmilla asiakkailla toimii, mutta meille huonommille asiakkaille ei järjesty edes se minkä luulisi olevan itsestäänselvyys. Mmm.

Juuri näin. Emme tarvitse köyhien rahoja.

T. Nalle W

Vierailija
6/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii.

Vierailija
7/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimii enkä ole mikään premium. 

Vierailija
8/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh

Vierailija
9/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii, Käyn kutakuinkin päivittäin verkkopankissa ja hyvin harvoin on ongelmia.

Ja en minä mitään palvelumaksuja maksa. Ilmaiseksi nämä peruspalvelut tulevat.

Vierailija
10/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toimii, Käyn kutakuinkin päivittäin verkkopankissa ja hyvin harvoin on ongelmia.

Jaa kyllä mulla ainakin maksaa, ihan kuukausittain ottavat viitisen euroa mitään lupaa kyselemättä. Ja häiriöitä tuntuu mullakin olevan jatkuvasti, vähintäänkin silloin, kun haluan maksaa laskut.

Vierailija
11/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa kyllä mulla ainakin maksaa, ihan kuukausittain ottavat viitisen euroa mitään lupaa kyselemättä. Ja häiriöitä tuntuu mullakin olevan jatkuvasti, vähintäänkin silloin, kun haluan maksaa laskut.

Kun kantaa muutakin kuin hiekkaa sinne lattialle niin ei maksa.

Vierailija
12/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on mullakin, ja tuo palvelumaksu on jäänyt vähän kysymysmerkiksi. Mielestäni ei lähde joka kuukausi, mutta en tiedä miksi toisina kuukausina ilmaista ja joskus menee veloitus.

Ja maksuttomuuden saa myös lainoilla, itsekin voisin olla maksuton asiakas mutta en halua siirtää lainaani.

Vierailija
13/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun tekniikkaa . 

Vierailija
14/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa eikö maksamani korot kelpaa pankille? Olisiko minusta enemmän hyötyä, jos vain makuutan rahojani tilillä? Nordean kautta ei sijoita kuin hullut joita viedään kuin pässiä narussa.

Vierailija
15/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa eikö maksamani korot kelpaa pankille? Olisiko minusta enemmän hyötyä, jos vain makuutan rahojani tilillä? Nordean kautta ei sijoita kuin hullut joita viedään kuin pässiä narussa.

Ja tosiaan lainoista menee ihan omat kuukausittaiset palvelumaksunsa näiden palvele-itse-itsesi-maksujen lisäksi. Luottokortistakin veloitetaan vuosittain olipa luottoa käyttänyt tai ei.

Vierailija
16/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordeassa on suomalaisista palveluntarjoajista halvimmat hinnat osakesijoittamisessakin. Minä tosin käytän pääasiassa ulkomaista välittäjää, mutta on minulla nordeassa juustotili ja arvo-osuustili ja yli premium asiakkuuden rajan sijoituksia nordeassakin.

Vierailija
17/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän lainaa tai sijoituksia, sitä tuottoisampi asiakas on pankille. Niinpä palvemaksuista vapautuu joko suurella lainalla tai sijoitussalkulla. Kokemusta on molemmista ääripäistä jopa samaan aikaan. 

Jos ei miellytä, voi aina kysellä muista paikoista parempia ehtoja. Kertokaa minullekin, mistä löysitte.

Vierailija
18/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa sijoittaa suomalaisiin pörssiosakkeisiin niin, että kertaostot ovat kymppien tai satasten suuruusluokkaa eikä tee kovin monta kauppaa kuukaudessa, niin Nordea taitaa olla edullisin vaihtoehto.

Eikä minulla ainakaan mene luottokortista Nordeassa mitään maksua eikä myöskään mitään kuukausimaksua.

Vierailija
19/19 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän lainaa tai sijoituksia, sitä tuottoisampi asiakas on pankille. Niinpä palvemaksuista vapautuu joko suurella lainalla tai sijoitussalkulla. Kokemusta on molemmista ääripäistä jopa samaan aikaan. 

Jos ei miellytä, voi aina kysellä muista paikoista parempia ehtoja. Kertokaa minullekin, mistä löysitte.

Eikö tämän aloituksen pointti ollut se, että maksetaan palvelumaksua siitä, että saa palvella itse itsensä, siis silloin joskus, kun verkkopankki sattuu hyvällä tuurilla toimimaan. Pointti ei ollut se miellyttääkö palvelumaksu vai ei, onko jollain paljon massia vai ei.

Kyllä peruspalveluiden pitäisi toimia. Varsinkin, kun niistä maksaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän