Sulhanen kirosi nähtyään sokkona ottaman lihavan morsiamen alttarilla. Enää et voi kääntyä
Tätä olen pelännyt- .Tuo nainen kuitenkin vaikutti muten sympaattiselta. Mies sanoi kirosanan kun näki lihavan naisen kävelevän alttarille ensitreffit alttarilla ohjlmassa.
Kommentit (200)
Ap, oletko kuullut sijapäätteistä?
Mihin olisi tarvis kääntyä? Mikä estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se selvä että erittäin runsas ylipaino ei miellytä kaikkia. Sehän on osoitus elämäntavoista. Liikuntaa harrastetaan todennäköisesti erittäin vähän tai ei lainkaan (neljännes suomalaisista ei liiku lainkaan). Esim. jos harrastat reipasta liikuntaa: kuinka suurella todennäköisyydellä voit uskoa, että erittäin runsaasti ylipainoinen pysyy vauhdissasi metsälenkillä? Tai lähtee sellaiselle ollenkaan? Mitä sitten puuhataan yhdessä, istutaanko vain tv:n ääressä?
no eipä atleettinenkaan nainen pysy atleettisen miehen perässä urheillessaan, ei kai ne miehet hae treenikaveria naisista oikeesti?
Liikunnalla ei ole lihavuuden kanssa mitään tekemistä, vaan se syy on että kokoajan syödään ja napostellaan jotain. Se on nimenomaan pakkosyömisen ongelmaa.
Tässä sinulle rautalangasta: TOISET EIVÄT HALUA LIHAVAA PUOLISOA, KOSKA EIVÄT VAAN HALUA. Ole hyvä.
Olin järkyttynyt, että se mies oli vasta 39!
Tää Australian versio on ihan pelleohjelma, tärkeintä on draama, konfliktit, spektaakkeli ja viihdyttävyys. Uskottavuus ja onnistumisprosentti lähes nolla. Moni osallistuja on jotain BB-tasoa.
Ja tässä versiossa on käynyt noin aiemminkin: ruma ja plösö mies odotti kai saavansa missin ja pettyi sitten ihan kauheasti. No se pari lopetti leikin jo häämatkan aikana.
Vierailija kirjoitti:
kattokaas tätä paria. Hyvin ylipainoinen nainen ja hoikka mies...
Ihanan rakastuneelta näyttävä pariskunta! Mulle tuli ihan kyynel silmäkulmaan kun tuo mies katsoo niin rakastuneesti morsianta <3 Komeakin vielä!
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan oli mielestöni tosi nätti ja hyväntuulinen. Mies yksiselitteisesti ruma.
Tässä nähdään kyllä kuinka vääristynyt käsitys täällä on naisten ulkonäöstä. Tuo nainen oli todella lihava, eikä muutenkaan kaunis. Mies sen sijaan oli roteva ja miehekäs. Ei mikään kiiltokuvapoika, mutta miehekkäällä tavalla ihan komeakin. Joka tapauksessa vähintään kropan puolesta selvästi naista tasokkaampi.
Tässä aloitukseen liittyvä klippi.
mitä järkeä tollasissa "ohjelmissa" on, ja miksi katselette moista sontaa ylipäätä. 
kaikki hääohjelmat on pahimman luokan paskaa.
mutta kuka tervejärkinen ihminen ylipäätä pitäisi häistä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sitten piti vielä avioitua? Olisi lähtenyt kävelemään.
Ihmettelen samaa. Mikäli ohjelman tavoite on aidosti löytää toisilleen sopivat puolisot, miksei tuossa vaiheessa hommaa voitaisi viheltää poikki, eikä tätä paria lopulta näytettäisi sarjan jaksoissa ollenkaan vaan valittaisiin mukaan joku toinen pari?
Kaunis tuo nainen, nätti naama. Ylipainoa hieman kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kukaan mies ei halua lihavaa morsianta (ainakaan reilusti ylipainoista)
Kukaan nainen ei halua myöskään. Tai kaljua (ei ainakaan haaveile nuorena)
Tämä on totuus. Eri asia sitten jos on jo kauan oltu yhdessä ja saatu lapsia ja silleen rakastetaan toisiaan, mutta näin ensinäkemältä ei.
Se mies oli joku viiskymppinen jo. Sillä on ollut 30 vuotta aikaa etsiä itselleen hoikka morsian, jos sellaista haluaa. Nyt kun ei itsekään ole mikään saalis (ei olisi esim. minulle se mies kelvannut) eikä todellakaan mikään nuori, niin ei voi kuvitella saavansa sitä kakskymppiä hoikkaa timmiä missiä.
Molemmat ovat 39-vuotiaita. Ihmettelen kyllä, että täällä kehutaan naista, olihan se hirveä tankki ja vielä kauhea hymy, hampaat vinksin vonksin.
Oikeasti? Olen itse 39-vuotias, ja olin aivan varma, että se mies on noin 51 eli minua vähintään 10 vuotta vanhempi.
Rumuus ja lihavuus vanhentavat.
Kaunis hoikka nainen on aina ikäistään nuoremman näköinen
Tuo nainen kun laihduttaa 30 - 40 kiloa. Huh huh! Kuuma seksipakkaus !
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen pelännyt- .Tuo nainen kuitenkin vaikutti muten sympaattiselta. Mies sanoi kirosanan kun näki lihavan naisen kävelevän alttarille ensitreffit alttarilla ohjlmassa.
Mistään ei selvinnyt mille mies puuskahti. Miehen ystävät sanoivat miehen olleen niin hermostunut, että melkein laski alleen.
"Nainen ei ollut sitä mitä odotin" -> nainen oli upeampi, kuin odotin.
Vierailija kirjoitti:
Tää Australian versio on ihan pelleohjelma, tärkeintä on draama, konfliktit, spektaakkeli ja viihdyttävyys. Uskottavuus ja onnistumisprosentti lähes nolla. Moni osallistuja on jotain BB-tasoa.
Ja tässä versiossa on käynyt noin aiemminkin: ruma ja plösö mies odotti kai saavansa missin ja pettyi sitten ihan kauheasti. No se pari lopetti leikin jo häämatkan aikana.
reps, eikös Suomen versio sitten muka ole pelleohjelma.
Koko ohjelmakonsepti on niin pelleohjelma kuin pelleohjelma voi olla, ihan sama mikä maa, Suomi vai Australia.
Kunpa tollasta roskaa ei edes tehtäis. Miksei tv.stä tule enää mitään oikeaa viihdettä.
Samat idiootit juoksee kaikki tosi-tv:t läpi, sitä se nykyään on.
Sean:
Jo:
Näiden videoiden jälkeen Jo on ehdottomasti tasokkaampi.
Uskon myös, että täälläkin rumuudestaan ja sinkkuudestaan valittavat miehet ova juuri Seanin kaltaisia.
Tuon pätkän perusteella ihan symppis nainen mielestäni, minä olisin tuossa tilanteessa kyllä kelpuuttanut hänet ilomielin jatkoon.
M45
Vierailija kirjoitti:
Molemmat läskejä.
Miksei ihmiset pidä itseään hoikkina?49kg
Niinpä!
42kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat läskejä.
Miksei ihmiset pidä itseään hoikkina?49kg
No et se mikään keiju sinäkään ole.
T. 42kg