Sulhanen kirosi nähtyään sokkona ottaman lihavan morsiamen alttarilla. Enää et voi kääntyä
Tätä olen pelännyt- .Tuo nainen kuitenkin vaikutti muten sympaattiselta. Mies sanoi kirosanan kun näki lihavan naisen kävelevän alttarille ensitreffit alttarilla ohjlmassa.
Kommentit (200)
Pystyykö ap:n puoliso perääntymään, kun saa tietää, että tämä on peruskoulupudokas?
Ja mies näytti alkoholistilta, joten eipä hänkään mikään saalis ole...
Mies oli myös ruma ja lihava. Miksi hänen olisi pitänyt joku missi saada?
Suomessa. Muualla Euroopassa ei hysteerisesti kuntoilla ja vahdita omia ja toisten kiloja, ja pluskokoiset pariutuvat ongelmitta ja kenenkään kiroilematta.
Austraaliassa, ensitreffit alttarilla
Nainenhan oli mielestöni tosi nätti ja hyväntuulinen. Mies yksiselitteisesti ruma.
Tuon näköisellä ukolla ei hirveästi ole varaa natista vastapuolen ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Nainenhan oli mielestöni tosi nätti ja hyväntuulinen. Mies yksiselitteisesti ruma.
Nainen oli ylipainoinen ja mies tyhmä.
Minkä maan Ensitreffit alttarilla kyseessä?
Minkä takia sitten piti vielä avioitua? Olisi lähtenyt kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Nauroin koska nainen näytti tasokkaammalta kuin mies itse.
Tosin epäselväksi jäi mille lopulta puuskahti, naiselle vai tilanteelle ylipäätään. Oli niin hermostunut.
Sanoi kyllä jälkikäteen haastattelussa, että nainen ei ollut sitä mitä odotti.
Kirkoissa pitäisikin olla joku kellarialtaaseen johtava vesiliukumäki, jonne sopimattomat ja vaatimuksia täyttämättömät puolisot voisi työntää...
kukaan mies ei halua lihavaa morsianta (ainakaan reilusti ylipainoista)
Kukaan nainen ei halua myöskään. Tai kaljua (ei ainakaan haaveile nuorena)
Tämä on totuus. Eri asia sitten jos on jo kauan oltu yhdessä ja saatu lapsia ja silleen rakastetaan toisiaan, mutta näin ensinäkemältä ei.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat läskejä.
Miksei ihmiset pidä itseään hoikkina?49kg
No et se mikään keiju sinäkään ole.
T. 42kg
Vierailija kirjoitti:
kukaan mies ei halua lihavaa morsianta (ainakaan reilusti ylipainoista)
Kukaan nainen ei halua myöskään. Tai kaljua (ei ainakaan haaveile nuorena)
Tämä on totuus. Eri asia sitten jos on jo kauan oltu yhdessä ja saatu lapsia ja silleen rakastetaan toisiaan, mutta näin ensinäkemältä ei.
Se mies oli joku viiskymppinen jo. Sillä on ollut 30 vuotta aikaa etsiä itselleen hoikka morsian, jos sellaista haluaa. Nyt kun ei itsekään ole mikään saalis (ei olisi esim. minulle se mies kelvannut) eikä todellakaan mikään nuori, niin ei voi kuvitella saavansa sitä kakskymppiä hoikkaa timmiä missiä.
Minä olisin sulhasen tilalla pyörtynyt ja näytelyt tajutonta, tasan niin kauan että tuotantoyhtiö olisi luopunut kaikista vaatimuksista, ettei mennyt naimisiin.
Tosi mautonta ja pilkkaavaa valita puolisoksi noin ylipainosta morsianta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin sulhasen tilalla pyörtynyt ja näytelyt tajutonta, tasan niin kauan että tuotantoyhtiö olisi luopunut kaikista vaatimuksista, ettei mennyt naimisiin.
Tosi mautonta ja pilkkaavaa valita puolisoksi noin ylipainosta morsianta.
Minä olisin kävellyt suoraan järveen ja uhannut hukuttautua ellei avioitumissopimusta tuotantoyhtiön kanssa pureta välittömästi.
Minkä maan ensitreffit alttarilta? Mistä näkee? Mikä oli parin nimi?
T. Kiinnostus heräsi
Olihan tuolla naisella kymmeniä kiloja ylipainoa ja se ei ketään kaunista, mutta ukko varmasti tiesi, että vastaan voi tulla mitä vain. Kasvoista olivat mielestäni samaa tasoa. Ukon käytös oli ala-arvoista ja selvästi kuvitteli olevansa oikeutettu hoikkaan kaunottareen.89