Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi HIV+ nimiä ei julkaista? Suuri huoli

Vierailija
02.02.2018 |

HIV+ on vaarallinen tartuntatauti, jonka kantaja rekisteröidään. Miksi näitä nimiä ei julkaista? Yhdellä jätkällä oli Truvadaa jääkaapissa, meinasi paskat tulla housuihin, kun näin pullot. Ei helvetti! Miten saan selville, onko hän HIV+? Asia on elintärkeä minulle!

Eräs N

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Lones kirjoitti:

HIVapinat keskitysleirille! Jos on ittelensä homostellu jonku taudin pitää muita suojella siltä.

No olipa 'humaani' toivoja tässäkin...

Vierailija
62/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaja kirjoitti:

Kuka idiootti pitää Truvadaa jääkaapissa, menee pilalle siellä. Huoneenlämmössä se pitää säilyttää, kuivassa paikassa valolta suojattuna.

Miten voit tietää tämän? On vain yksi mahdollisuus.

En ole aiempi kirjoittaja, mutta kyllä niitä sairauksia, lääkkeitä ja niiden ominaisuuksia voi tuntea ilman omaa kokemustakin. Itse ainakin olen lueskellut niitä ihan mielenkiinnosta.

Apteekkien yksityisyyssuoja on huono. Itsekin joutunut hakemaan jälkiehkäisyä kortsun repeämisen jälkeen, mukavaa siinä kaikkien kuullen keskustella sen lääkkeen käytöstä ja ehkäisystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiv ei itse asiassa tartu kovin helposti. Hiv tartu ainoastaan veren kautta, eikä muiden nesteiden kautta.

Jos hiv-positiivinen potilaalla on lääkityksensä kunnossa, hänestä ei voi saada tartuntaa.

Nykyään hiviä pidetään kroonisena sairautena, ei tappava sairautena.

Hiv-potilailla on oikeuksia. Suuren massan osaamistaso hirvistä on todella matala.

väärää tietoa. On olemassa HIVin eri muotoja joihin lääkkeet ei auta, tai ainakin näin olen ymmärtänyt. 

On edelleen tappava tauti...korjatkaa jos teillä on parempaa tietoa. Lääkkeet vaikuttaa kai joillekin sivuvaikutuksia ,miksi ei voi käyttää???

Vierailija
64/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Lones kirjoitti:

HIVapinat keskitysleirille! Jos on ittelensä homostellu jonku taudin pitää muita suojella siltä.

Suomalaiset keski-ikäiset miehet sitä hiviä tuovat seksilomiltaan.

Vierailija
65/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä keskustelu menetti liekin!!???

AP

Vierailija
66/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 80-luvulla samalla luokalla ollut poika sairastaa HIViä. Sai tartunnan 80-luvulla. Elää normaalia elämää, käy töissä. Ei ikinä uskois, että on sairas. Syö lääkkeitä, pystyisi hankkimaan lapsiakin, jos haluaisi, kun vasta-aineet niin matalalla lääkityksen ansiosta. Ollaan nyt viiskymppisiä.

Vierailija
67/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt höpönassu tiedät että hiv:n ollessa hoitotasapainossa sen tarttuminen EDES suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä on erittäin epätodennäköistä? Toki mahdollista, mutta kondomin käytöllä poistat riskin lähes kokonaan.

T. Seksuaaliterveysneuvolan sh.

Vierailija
68/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sä nyt höpönassu tiedät että hiv:n ollessa hoitotasapainossa sen tarttuminen EDES suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä on erittäin epätodennäköistä? Toki mahdollista, mutta kondomin käytöllä poistat riskin lähes kokonaan.

T. Seksuaaliterveysneuvolan sh.

Se on niin epätodennäköistä, että lääkärit pitävät sitä mahdottomana. Ikävä kyllä oikeuskäytäntö laahaa jäljessä. Longplayssa oli tästä hyvä, pitkä artikkeli.

Vierailija
69/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käytä kumia äläkä ole idiootti.

Noin tolloista pitäisi julkaista varoituslista!

Vierailija
70/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se on sitten sullakin nyt, aina ja ikuisesti. Ja jos tartutat sitä, joudut vankilaan.

Vierailija
71/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh?? Täällä syyllistetään minua vaikka saatan olla UHRI!! Ihme sekopäitä täällä. Nimien julkaisulla turvattaisiin naiset raiskauksilta jne.

AP

Ensin sun ongelma on oletettu hiv ja nyt sut on raiskattukin.

Ehkä tarvitset latvuksen hoitoa, oot niin tyhmä että annat paljaaltaan kelle tahansa.

Jos oot pannut niin kai voit kysyä, ja käydä testissä ja ottaa opiksesi???

Vierailija
72/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Aijaa. Tämä olikin niitä. Keskustelu hiipuu, lisää vettä myllyyn ap!

Vierailija
73/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiviläisten lääkkeet maksavat yhteiskunnalle n. 10 000 €/kk per jokainen hiviläinen. Ja tätä jatkuu elämän loppuun asti.

LL

Vierailija
74/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Minusta on väärin, jos alemmalla viestimäärällä toinen ketju saa liekin.

Aion teettää siitä jätkästä hivitestit. Sitten saan tietää. Jos on poz, vaadin korvauksia pahoinpitelystä.

AP

Vierailija
75/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HIV+ on vaarallinen tartuntatauti, jonka kantaja rekisteröidään. Miksi näitä nimiä ei julkaista? Yhdellä jätkällä oli Truvadaa jääkaapissa, meinasi paskat tulla housuihin, kun näin pullot. Ei helvetti! Miten saan selville, onko hän HIV+? Asia on elintärkeä minulle!

Eräs N

Koska silloin moni jättäisi testitikin väliin, ja levittäjiä tulisi paljon lisää.

Vierailija
76/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Aion teettää siitä jätkästä hivitestit. Sitten saan tietää. Jos on poz, vaadin korvauksia pahoinpitelystä.

AP

Mites teetät toisesta ihmisestä testit? Hiv-testi on verikoe.

Vierailija
77/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksy hiviläisiä tai aidsilaisia, koska sairaus on itse aiheutettu ja lääkkeet maksavat 10 000 €/kk jokaista hiviläistä ja aidsilaista kohden. Ja kuka ne maksaa? Sinä ja minä. Ei näissä taida olla edes omavastuuta eli voivat jatkaa vastuutonta elämäntapaansa ilman sanktioita.

Eräs LL

Valelääkäri, mutta ihan oikea sosiopaatti.

Vierailija
78/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Aion teettää siitä jätkästä hivitestit. Sitten saan tietää. Jos on poz, vaadin korvauksia pahoinpitelystä. ei

AP

Kaikkea en kerro. Kätkeydyn hymyn varjoon.

AP

Vierailija
79/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Aion teettää siitä jätkästä hivitestit. Sitten saan tietää. Jos on poz, vaadin korvauksia pahoinpitelystä. ei

AP

Kaikkea en kerro. Kätkeydyn hymyn varjoon.

AP

Trolli.

Vierailija
80/89 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En hyväksy hiviläisiä ja aidsilaisia, ja kirjoitustaidottomuudestani huolimatta esitän tässä lääkäriä, kun poden jumalatonta pätemisen tarvetta."

Sinun hyväksyntääsi ei pyydä kukaan. Minä en hyväksy noin typerää tekstiä keltään ilman kehitysvammadiagnoosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi