Top 10 rumimmat naisten nimet
Kommentit (723)
Lähihoitajat Christa, Sanna, Josefiina
Riittamari, oli ilkeä, muka muita parempi
Ritva on ehkä oikeasti rumin. Loput epämääräisessä järjestyksessä Reija, Raija, Pirjo, Petriina, Sanni, Oona, Pipsa, Raakel, Virpi. Monet noista on tässä ketjussa jo mainittukin ja iso osa niistä on vanhojen tätien nimiä. Ritva Virtanen, 58, on veronkannon Seinäjoen yksikön palvelujohtaja, ja hän on matkalla Virpi Lahtisen 60-vuotissynttäreille Seurahuoneelle.
Vähän huumorintajua ihmisille näihin nimiketjuihin, olen itsekin löytänyt oman nimeni inhotuimmista ja minua vain huvittaa. :D Ei kukaan tule kivittämään kadulla nimen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akuliina on kauhein, mitä olen kuullut
Tuo Akuliina ja Perttiina ovat kamalia, muutenkin kaikki miesten nimistä väännetyt naisten nimet ovat hirveitä.
Kaikki? Tuletkohan ajatelleeksi, mitkä kaikki naisten nimet ovat miesten nimistä muunnettuja?
Johanna, Henriikka, Hanna, Charlotte, Wilhelmiina, Erika, Karoliina, Julia, Pauliina, Josefiina, Daniela, Ulriikka, Aleksandra, Camilla, Mikaela, Olivia...
Kumpi rumempi nimi näistä:
Mervi: yläpeukku
Mirva: alapeukku
Kaikki nykyiset wt-vanhempien erikoistakin erikoisemmat nimiviritelmät.
Sofia
Aino
Eevi
Venla
Emma
Aada
Pihla
Helmi
Ella
Emilia
Elli
Lilja
Enni
Olivia
Elsa
Mila
Isla
Vilma
Amanda
Kerttu
Linnea
Anni
Hilla
Iida
Siiri
Ellen
Oona
Minea
Alma
Aava
Lumi
Alisa
Minttu
Viivi
Sara
Veera
Viola
Nella
Iina
Matilda
Hilda
Vilja
Ilona
Milja
Hilma
Alina
Nelli
Seela
Stella
Iiris
Siinä aika hyvä roskalista.
Nämä ovat (mielestäni) oikeasti rumia nimiä, joita on vaikea saada kauniiksi miltään kantilta:
Ritva, Marketta, Raija, Reija, Raisa, Virva, Terttu, Tuija, Mervi, Mirka, Pipsa, Anu, Kyllikki, Esteri.
Vierailija kirjoitti:
Sofia
Aino
Eevi
Venla
Emma
Aada
Pihla
Helmi
Ella
Emilia
Elli
Lilja
Enni
Olivia
Elsa
Mila
Isla
Vilma
Amanda
Kerttu
Linnea
Anni
Hilla
Iida
Siiri
Ellen
Oona
Minea
Alma
Aava
Lumi
Alisa
Minttu
Viivi
Sara
Veera
Viola
Nella
Iina
Matilda
Hilda
Vilja
Ilona
Milja
Hilma
Alina
Nelli
Seela
Stella
IirisSiinä aika hyvä roskalista.
Ei tässä kysytty muotinimiä, vaan rumimpia nimiä!
Nimet eivät ole rumia, vaan tylsiä.
Tässä mun mielestä ne tylsät nimet:
-Hannele
-Marjoriitta
-Onerva
-Tiina
-Helena
- Jasmin
- Pamela
-Sarika
-Annastiina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akuliina on kauhein, mitä olen kuullut
Tuo Akuliina ja Perttiina ovat kamalia, muutenkin kaikki miesten nimistä väännetyt naisten nimet ovat hirveitä.
Tähän samaan jatkoksi Pauliina ja Nikoliina! Yäk!!!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt lähes kaikki yleisimmät nimet mainittu. :D Minun ei vielä, ihme kyllä tai sitten en löytänyt. Mutta jotenkin nyt kuulostaa rumimmilta just suurten ikäluokkien nimet, mutta nekin tulee varmaan muotiin seuraavaksi. Ei kyl olisi voinut kuvitella, että jotkut minun ikäluokan isovanhempien nimet kuten Väinöt ja Einot ja Kertut ja Martat tulee ikinä muotiin, mutta tulipa vain. Pari sukupolvea menee kierrossa.
Minun korvaan tuntuu nimi Terttu kamaltalta, vaikken tunne yhtään Terttua eikä nimessä ole mitään tunnetatausta. Kerttu taas kuullostaa kivalta, vaikka on vain yhden kirjaimen heitto. Tosi kummallista tämä, mikä miellyttää ketäkin. Mutta Ritvoja tunnen monta, ja useimmat herättää antipatioita. Nää on just näit, jotka tulee varmaan meikäläisen lapsenlapsella muotiin. Oliskin tosi ylläri, jos oma lapsenlapsi olis Terttu tai Kauko. Ehkä se lapsi kaunistaa nimenkin?
Minun mielestäni taas Kerttu on ihan kamala nimi! Ei Terttukaan korvia hivele, mutta mieluummin se kuin Kerttu! Ja, ajatelkaapa vielä nimeksi Kerttuli! Jotain aivan kamalaa! Jos joku antaa lapselleen tuollaisen nimen, niin vihaa kyllä lastaan!
Jadessa ja Tanita, hyi helv... Ensimmäinen on yli-imelä ja hienosteleva, jälkimmäinen kuulostaa puhevikaiselta Janitalta! Voin kuvitella tuon nimiset siskokset, kaksi hemmoteltua ylipainoista adhd-rinsessaa leopardikuosissa ja kynnet lakattuna .
sari, ronja, vaula, tarja, reija, raisa, päivi, sirpa, kirsi ,kirsti
Kamalin ja rumin nimi on Marjo.
Tuntevani Marjot ovat pahansuopia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia
Aino
Eevi
Venla
Emma
Aada
Pihla
Helmi
Ella
Emilia
Elli
Lilja
Enni
Olivia
Elsa
Mila
Isla
Vilma
Amanda
Kerttu
Linnea
Anni
Hilla
Iida
Siiri
Ellen
Oona
Minea
Alma
Aava
Lumi
Alisa
Minttu
Viivi
Sara
Veera
Viola
Nella
Iina
Matilda
Hilda
Vilja
Ilona
Milja
Hilma
Alina
Nelli
Seela
Stella
IirisSiinä aika hyvä roskalista.
Ei tässä kysytty muotinimiä, vaan rumimpia nimiä!
Plus tää on Top 10-ketju, tuossa oli kyllä vähän liikaa yhdellä äänestyksellä, yritäppä uudestaan ja valitse max 10.
Moni sinänsä kaunis nimi on myrkyttynyt ja muuttunut rumaksi kantajansa takia . Esim. Suvi, miksi tuon herkän nimen saaneet ovat usein niin ylimielisiä ja inhottavia?