Top 10 rumimmat naisten nimet
Kommentit (723)
Alma- hirvein nimi jonka tiedän 🤮
Vierailija kirjoitti:
Elli ja Alma on kaksi ruminta nimeä mitkä tiedän. En millään ymmärrä että nykyään pienille tytöille annetaan noita nimiä.
Amalia ei myöskään ole kaunis eikä Iita.
Muutamalla tyttöraukalla tiedän noita nimiä olevan.
Säälittelysi on nyt kyllä täysin turhaa, kiitos vain. Olen Hanna Amalia ja olen läpi elämäni kuullut pelkästään ihasteluja toisesta nimestäni. Jos jotakin se on etonut, on jättänyt sanomatta. Ainoa negatiivinen muisto nimeni kommentoinnista liittyy henkisesti teinin tasolle jääneen miehen riimittelyyn. Useammaltakin kuullut tämän Voi Hanna Hanna, saanko sua panna, mutta vain yksi on keksinyt toisenkin rimpsun loruunsa. Tai en minä tiedä voiko sanoa negatiivinen, eihän sille voinut kuin nauraa kun toinen tuo noin selkeästi ilmi millaista keskustelun tasoa häneltä on odotettavissa :D
Käytännössä siis kaikki nimet on kauheita kun oikein lukee noita.. Ei siis mitään uutta auringon alla. Oma nimenikin mainittiin.
Vierailija kirjoitti:
Alma- hirvein nimi jonka tiedän 🤮
Aune tulee hyvänä kakkosena, samanlainen kaiku. Onneksi ei hirveän yleinen nykyään.
Joku jo mainitsi Leena loppuiset, samanlainen hirvitys tule Liisa lisällä: Anna-Liisa.
Anna ja Liisa erikseen kuulostaa niin paljon paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä varmaan johtuu tuo nimi-inho siitä, kun tuntee jonkun sen nimisen kenestä ei ihmisenä pidä.
Tämä on niin totta. Nimeen tulee negatiivinen lataus jonkun tyypin ansiosta, samoin on positiivisen laita.
Oma inhokkini on juuri tästä syystä Pia. Koska joka ainut Pia tai Piia ketä tunnen on ollut inhottava kusipää, koulukiusaaja, työpaikkakiusaaja ym. Olis kiva tavata joku normaali Pia joskus.
Vierailija kirjoitti:
Olis mielenkiintoisaa tietää kuin kauniita nimiä itse omaatte?
Mä en ole vastannut tähän ketjuun mitään, mutta nyt voin vastata että oma nimeni on minusta ruma; Kati. 😏
Aika tavallisia nimiä täällä sanottu. En viitsi sanoa niitä nimiä, jotka ovat mielestäni rumia. Ne, joilla ne nimet ovat, eivät voi sille mitään. Mietin vain, miten joku on voinut keksiä alun perin sellaisia nimiä.
Täällä on nyt lähes kaikki yleisimmät nimet mainittu. :D Minun ei vielä, ihme kyllä tai sitten en löytänyt. Mutta jotenkin nyt kuulostaa rumimmilta just suurten ikäluokkien nimet, mutta nekin tulee varmaan muotiin seuraavaksi. Ei kyl olisi voinut kuvitella, että jotkut minun ikäluokan isovanhempien nimet kuten Väinöt ja Einot ja Kertut ja Martat tulee ikinä muotiin, mutta tulipa vain. Pari sukupolvea menee kierrossa.
Minun korvaan tuntuu nimi Terttu kamaltalta, vaikken tunne yhtään Terttua eikä nimessä ole mitään tunnetatausta. Kerttu taas kuullostaa kivalta, vaikka on vain yhden kirjaimen heitto. Tosi kummallista tämä, mikä miellyttää ketäkin. Mutta Ritvoja tunnen monta, ja useimmat herättää antipatioita. Nää on just näit, jotka tulee varmaan meikäläisen lapsenlapsella muotiin. Oliskin tosi ylläri, jos oma lapsenlapsi olis Terttu tai Kauko. Ehkä se lapsi kaunistaa nimenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis mielenkiintoisaa tietää kuin kauniita nimiä itse omaatte?
Mä en ole vastannut tähän ketjuun mitään, mutta nyt voin vastata että oma nimeni on minusta ruma; Kati. 😏
En mäkään tykkää omasta nimestä. Kaikki tuntuu tykkäävän toisesta nimestään enemmän ja jotkut on halunneetkin itse toisen nimensä kutsumanimeksi.
Rumimmat : Sari = elämässään omasta syystään hankaluuksiin joutunut lihava, epäsiisti , katkera työpaikkakiusaaja. (Usein , ei aina lähihoitaja.) Narsisti heikolla itsetunnolla.
Tuija = Lihava, epäsiisti , kiero .
Pirkko = omahyväinen , omaa etuaan ajava, usein taipumusta rötöstelyyn mm. kavallukset perikunnalta , näpistelyjä yms. Narsisti.
Jonna
Elvi
Jorma, Kalevi ja Uolevi. Aika karskeja naisten nimiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä varmaan johtuu tuo nimi-inho siitä, kun tuntee jonkun sen nimisen kenestä ei ihmisenä pidä.
Tämä on niin totta. Nimeen tulee negatiivinen lataus jonkun tyypin ansiosta, samoin on positiivisen laita.
Oma inhokkini on juuri tästä syystä Pia. Koska joka ainut Pia tai Piia ketä tunnen on ollut inhottava kusipää, koulukiusaaja, työpaikkakiusaaja ym. Olis kiva tavata joku normaali Pia joskus.
Minulla samoja kokemuksia Sannoista. Jokainen Sanna jonka tunnen, on ollut inhottava kusipää, koulu- ja työpaikkakiusaaja, ilkeä juoruilija ja valehtelija.
Mun nimi ei kelpaa millekään listalle: Susanna
Annu, en tiedä mikä tuossa tökkii mutta kuulostaa niin typerältä ! Jännä sinänsä kun Anni, Annika, Anne ym ovat ihan ok-nimiä.
Samoin Vuokko on minusta karmea nimi, vaikka muuten pidän luontonimistä!
Ronja on ehdoton ei, samoin Raisa.