Top 10 rumimmat naisten nimet
Kommentit (723)
Vierailija kirjoitti:
Milja, vaikee sanoa ja tulee mieleen Ilja...
Joo samaa mieltä. en mäkään nimestäni tykkää ja Milja olen.
Vierailija kirjoitti:
Heli
Totta helikopteri
Vierailija kirjoitti:
Tänään on Jeminan nimipäivä, ja samalla muistui mieleen Jenna ja Janna. Jestas. Yleensä ottaen nimien väännökset tai vierasperäiset "eksoottiset" nimet, jos sukunimi on luokkaa Möttönen tai Virtanen.
Jemina ei ole mikään uusi nimiväännös, vaan ihan Raamatusta jo löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Riikka, ei varsinaisesti ruma mutta äänteellisesti karmea ysäriyökötys jonka suosiota en tule ikinä ymmärtämään!
Riikka vielä menettelee mutta mulle jostain syystä nimi Riina tuo mieleen yökötyksen tunteen, ryynin, ryynäämisen, oksentamisen, ryynimakkaran jne. Eli omat oudot mielleyhtymäni saavat minut tuntemaan ällötystä sinänsä varmaan monen mielestä ihan Ok nimeä kohtaan. Anteeksi.
Musteet niminä: kaneli, meirami jne...
Joku tässä ketjussa inhosi pitkiä iiitä - itse taas just fanitan niitä 🙂 Kaksi iitä peräkkäin tuo iloisen fiiliksen, en edes tiedä, miksi. Iida, Liina, Tiina, Iines, Iiris... ihania nimiä!
Kamalaa nimeä en osaa sanoa. Koulussa minua kiusasi Krista, siksi en siitä nimestä pidä.
Vierailija kirjoitti:
Ripuliina on kyllä kans aika hirvee nimi.
Onks toi tosiaan olemassa? Nimi esim. Ripuliina Varis...
Teresa ja Sanna on rumia nimiä molemmat.
Maarit, Mervi ja Mirkku tulee ekana mieleen.
Jaahas ja mun kommentti on taas poistettu. ”:)” asiallisesti kirjoitin vastauksen, ei kiroilua eikä mitään muutakaan, nimen vain kirjoitin.