Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen työn ottaisit vastaan työtön?

Vierailija
02.02.2018 |

Kerro myös mitä osaat.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi herttin tähren näitä vaatimuksia. Ei ihme että ootte työttömänä.

No ei minun mielestäni edes ole hirveitä vaatimuksia. Itsekin olen työssäkäyvä, mutta arvostan kyllä vapaa-aikaa ihan yhtä korkealle kuin työtäkin. Tai oikeastaan ilman vapaata tai lomia ei edes jaksaisi tehdä töitä, en minä ja harvassa ovat ne muutkin tietämäni työelämässä olevat, joille maistuu työ ilman lomia tai vapaita. Työnarkomaanit toki asia erikseen, mutta heitä ei nyt tässä tarvitsekaan ottaa huomioon.

Vierailija
22/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alan hommia, varastotöitä tai jotain asiakaspalveluhommaa. Noista kaikista on kokemusta ja olen tykännyt. Palkan pitäisi olla riittävä pääkaupunkiseudulla elämiseen, eli nettona vähintään 1500e. Ei provikkapalkkaa, ja ihan täysipäiväistä työtä. 2- tai 3-vuorokin käy. Sellainen minne pääsee julkisilla kävelyineen alle tunnissa per suunta, tai jos julkiset ei kulje mutta palkka on riittävän hyvä voin ostaa auton matkoja varten. Jos ei mitään löytyisi, niin ehkä jotain porrassiivoojan ym. hommia voisin väliaikaisesti tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa pitää saada sen verran, että sillä pystyy elämään normaalia elämää. Maksamaan laskut ym. kulut ja jopa elääkin välillä. Työtä tulee olla sen verran, että sen jaksaa pysyvästi uupumatta tehdä ja tietenkin pitää pystyä järjestämään muu elämä (lapset, sosiaaliset suhteet...) kohtuullisesti. Asiakaspalvelua ei työ saa sisältää lainkaan. Ei edes puhelimessa.

Olen vakityössä, jossa suurin osa näistä LÄHES toteutuu (heikko palkka ja liian suuri työmäärä rassaa ja uuvuttaa), mutta paljon työttömyyttä kokeneena en uskalla edes haaveilla enemmästä. Tähän kai oikeisto pyrkiikin. Pidetään ihmiset mahdollisimman alarajalla, kuitenkin niin, että pelko estää vaatimasta enempää.

Vierailija
24/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri nyt ole kiinnostunut ottamaan mitään työpaikkaa vastaan.

Vierailija
25/25 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei ole mikään nollatuntisoppari tai provisio työ.

En voi myöskään työskennellä kovin meluisissa työympäristöissä, kaikki raksat ja jotkut teollisuuden hommat eivät onnistu minulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme