Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhottaa katsoa peilistä vanhentuneita kasvoja, ja olen vasta 24-vuotias..

Vierailija
02.02.2018 |

Rypyt otsalla, rypyt silmien alla.. Ei tän näin pitäny mennä..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitko? Millainen ravinto? Nukutko tarpeeksi?

Vierailija
2/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tupakoi, nukun joka yö 7-9h..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä johtuuko nämä mun kauheat kuivat ryppypussit silmien alla talvesta ja unettomuudesta vai oonko mä yhtäkkiä vanhentunut näin paljon silmien ympäriltä?!

Olen myöskin 24v.

Vierailija
4/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen jopa harkinnut itsemurhaa sen takia..

n22

Vierailija
5/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootappa kun olet 50 kypäinen heh heh. Aika paljon saat passikuvaa rypistellä että näyttää samalta. Luultavasti poistat peilit talostasi.

Vierailija
6/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jumala loi ihmisen vanhenevaksi.?

Vierailija
7/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kovia bilettämään ja ottamaan aurinkoa?

Vierailija
8/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mä tapailen 25 vuotiasta miestä ja olen 40 v kahden lapsen äiti.

Vierailija
9/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Terveiset täältä 45+ -leiristä. Opetelkaa tytöt nauttimaan elämästä. Se on lyhyt. Jos nyt pääsisin takaisin "ryppyiseksi" 24-vuotiaaksi mutta tällä elämänkokemuksella, ottaisin siitä ilon irti. Toisaalta jos pitäisi palata tuohon epävarmuuteen joka teillä on, ei kiitos. Siinä tapauksessa pysyn mieluimmin ryppyisenä kuin rusina.

Vierailija
10/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 22v, näytän kans paljon vanhemmalta silmien alla olevien juovien ja jokapäiväisten silmäpussien/tummien silmänalusten takia

Vierailija
11/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun nuoret näinä päivinä syövyttävät aivonsa instagram-filtteribeibeillä... näätte varmaan päivässä enemmän muokattuja leikattuja filtterinaamoja kuin oikeita ihmisiä. Sitten tuntuu tuolta. Otan osaa. T. Onnellinen someton

Vierailija
12/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rypynpäällä ryppy kirjoitti:

Ootappa kun olet 50 kypäinen heh heh. Aika paljon saat passikuvaa rypistellä että näyttää samalta. Luultavasti poistat peilit talostasi.

Kukaan, ei KUKAAN elä 500-vuotiaaksi.

Vierailija
13/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö enemmän rasvaa (vähennä hiilaria ni ei mee kalorit yli). Mä huomasin, kun rupesin punnitsemaan ruokiani, että söin rasvaa alle puolet siitä mitä tarve olis. Oon myös 24, tupakoiva, iho oli aiemmin tosi kuiva ja kasvorasvaa meni litroittain. Nykyään en tarvitse kasvorasvaa kuin hyvin harvoin.

Eli rasvaa (oliiviöljy, avokado erityisen hyviä iholle) vähintään 1g per painokilo päivässä.

Vierailija
14/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt voivat johtua myös kuivasta ihosta. Ota ap käyttöön kosteusvoiteen lisäksi essence eli kosteuttava hoitovesi ja ainakin talviaikaan noiden päälle kasvoöljy.

Vierailija
15/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! 24-vuotiaita burnouteja! Mulle kelpaa vain 18-19-vuotiaat, ihrattomat misukat. Ja heti vaihtoon, kun tulee 20 täyteen! Tässä mitään vanhuksia ruveta katteleen.

M45

Nobody cares.

Vierailija
16/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt jo noin paljon ryppyjä? Elämäntavat? Geenit (jos suvussa muutkin rypistyy aikaisemmin)?

T: 40v lähentelevä, jolla ei vielä rypyn ryppyä, en ota aurinkoa, en käytä alkoholia, en tupakoi, valvon myöhään harvoin, en meikkaa. Lisäksi äidin puolelta hyvät geenit.

Vierailija
17/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! 24-vuotiaita burnouteja! Mulle kelpaa vain 18-19-vuotiaat, ihrattomat misukat. Ja heti vaihtoon, kun tulee 20 täyteen! Tässä mitään vanhuksia ruveta katteleen.

M45

Ja sen seurauksena olet nyt 45 ja neitsyt. Pistää miettimään kannattaako sittenkään olla ns. periaateen mies.

Vierailija
18/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rento/onko stressiä? Nukutko oikeasti hyvin, heräät virkeänä ja levänneenä?

Vierailija
19/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti iho vanhenevan parissa viikossa kymmenen vuotta, kun aloin käyttää tiettyä kasvojenhoitosarjaa... Kauhistelin ja kituuttelin kurpahtaneen pärstäni kanssa, kunnes vaihdoin ihan muista syistä sarjaa ja ihan muutamassa päivässä alkoivat rypyt hävitä, eivätkä ole tulleet takaisin. Käyttämäni sarjan inesosat eivät ilmeisesti vain todellakaan sopineet minulle; vaikkei varsinaisesti tullut epäpuhtauksiakaan ja iho oli sinänsä huonossa kunnossa, silmänympärysrypyt ja kaikki moninkertaistuivat. Onneksi eivät pysyvästi, mutta enpä sitä silloin ymmärtänyt, käytin vain uskollisesti uutta ihanaa tuotesarjaa ja ajattelin, että nyt se vanhuus iski.

Vierailija
20/37 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista juoda tarpeeksi. Jos kroppa on kuiva niin ihon kimmoisuus huononee. Itse huomaan ainakin omasta pärstästäni heti. Lisäksi luulin aina olevani rasvainen-sekaiho, mutta olenkin kuivahkoihoinen, eli etenkin yövoide saa olla aika tuhti. Hellittelen myös ravitsevilla naamioilla  about kerran viikossa. En tiedä auttaako, mutta piristää ainakin mieltä. Tummat silmänaluset ei meinaa hälvetä millään, mutta olen miettinyt että annan itselleni 35v lahjaksi silmänalusten laseroinnin tai rasvansiirron. Muista myös tuotteet joissa hyaluronihappoa ja vitamiineja.