Inhottaa katsoa peilistä vanhentuneita kasvoja, ja olen vasta 24-vuotias..
Rypyt otsalla, rypyt silmien alla.. Ei tän näin pitäny mennä..
Kommentit (37)
Mä en tiedä johtuuko nämä mun kauheat kuivat ryppypussit silmien alla talvesta ja unettomuudesta vai oonko mä yhtäkkiä vanhentunut näin paljon silmien ympäriltä?!
Olen myöskin 24v.
Sama. Olen jopa harkinnut itsemurhaa sen takia..
n22
Ootappa kun olet 50 kypäinen heh heh. Aika paljon saat passikuvaa rypistellä että näyttää samalta. Luultavasti poistat peilit talostasi.
Miksi Jumala loi ihmisen vanhenevaksi.?
Oletteko kovia bilettämään ja ottamaan aurinkoa?
Mitä ihmettä? Mä tapailen 25 vuotiasta miestä ja olen 40 v kahden lapsen äiti.
Heh heh. Terveiset täältä 45+ -leiristä. Opetelkaa tytöt nauttimaan elämästä. Se on lyhyt. Jos nyt pääsisin takaisin "ryppyiseksi" 24-vuotiaaksi mutta tällä elämänkokemuksella, ottaisin siitä ilon irti. Toisaalta jos pitäisi palata tuohon epävarmuuteen joka teillä on, ei kiitos. Siinä tapauksessa pysyn mieluimmin ryppyisenä kuin rusina.
Täällä 22v, näytän kans paljon vanhemmalta silmien alla olevien juovien ja jokapäiväisten silmäpussien/tummien silmänalusten takia
Sen siitä saa kun nuoret näinä päivinä syövyttävät aivonsa instagram-filtteribeibeillä... näätte varmaan päivässä enemmän muokattuja leikattuja filtterinaamoja kuin oikeita ihmisiä. Sitten tuntuu tuolta. Otan osaa. T. Onnellinen someton
rypynpäällä ryppy kirjoitti:
Ootappa kun olet 50 kypäinen heh heh. Aika paljon saat passikuvaa rypistellä että näyttää samalta. Luultavasti poistat peilit talostasi.
Kukaan, ei KUKAAN elä 500-vuotiaaksi.
Syö enemmän rasvaa (vähennä hiilaria ni ei mee kalorit yli). Mä huomasin, kun rupesin punnitsemaan ruokiani, että söin rasvaa alle puolet siitä mitä tarve olis. Oon myös 24, tupakoiva, iho oli aiemmin tosi kuiva ja kasvorasvaa meni litroittain. Nykyään en tarvitse kasvorasvaa kuin hyvin harvoin.
Eli rasvaa (oliiviöljy, avokado erityisen hyviä iholle) vähintään 1g per painokilo päivässä.
Rypyt voivat johtua myös kuivasta ihosta. Ota ap käyttöön kosteusvoiteen lisäksi essence eli kosteuttava hoitovesi ja ainakin talviaikaan noiden päälle kasvoöljy.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! 24-vuotiaita burnouteja! Mulle kelpaa vain 18-19-vuotiaat, ihrattomat misukat. Ja heti vaihtoon, kun tulee 20 täyteen! Tässä mitään vanhuksia ruveta katteleen.
M45
Nobody cares.
Miten nyt jo noin paljon ryppyjä? Elämäntavat? Geenit (jos suvussa muutkin rypistyy aikaisemmin)?
T: 40v lähentelevä, jolla ei vielä rypyn ryppyä, en ota aurinkoa, en käytä alkoholia, en tupakoi, valvon myöhään harvoin, en meikkaa. Lisäksi äidin puolelta hyvät geenit.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! 24-vuotiaita burnouteja! Mulle kelpaa vain 18-19-vuotiaat, ihrattomat misukat. Ja heti vaihtoon, kun tulee 20 täyteen! Tässä mitään vanhuksia ruveta katteleen.
M45
Ja sen seurauksena olet nyt 45 ja neitsyt. Pistää miettimään kannattaako sittenkään olla ns. periaateen mies.
Oletko rento/onko stressiä? Nukutko oikeasti hyvin, heräät virkeänä ja levänneenä?
Mulla näytti iho vanhenevan parissa viikossa kymmenen vuotta, kun aloin käyttää tiettyä kasvojenhoitosarjaa... Kauhistelin ja kituuttelin kurpahtaneen pärstäni kanssa, kunnes vaihdoin ihan muista syistä sarjaa ja ihan muutamassa päivässä alkoivat rypyt hävitä, eivätkä ole tulleet takaisin. Käyttämäni sarjan inesosat eivät ilmeisesti vain todellakaan sopineet minulle; vaikkei varsinaisesti tullut epäpuhtauksiakaan ja iho oli sinänsä huonossa kunnossa, silmänympärysrypyt ja kaikki moninkertaistuivat. Onneksi eivät pysyvästi, mutta enpä sitä silloin ymmärtänyt, käytin vain uskollisesti uutta ihanaa tuotesarjaa ja ajattelin, että nyt se vanhuus iski.
Muista juoda tarpeeksi. Jos kroppa on kuiva niin ihon kimmoisuus huononee. Itse huomaan ainakin omasta pärstästäni heti. Lisäksi luulin aina olevani rasvainen-sekaiho, mutta olenkin kuivahkoihoinen, eli etenkin yövoide saa olla aika tuhti. Hellittelen myös ravitsevilla naamioilla about kerran viikossa. En tiedä auttaako, mutta piristää ainakin mieltä. Tummat silmänaluset ei meinaa hälvetä millään, mutta olen miettinyt että annan itselleni 35v lahjaksi silmänalusten laseroinnin tai rasvansiirron. Muista myös tuotteet joissa hyaluronihappoa ja vitamiineja.
Tupakoitko? Millainen ravinto? Nukutko tarpeeksi?