Inhottaa katsoa peilistä vanhentuneita kasvoja, ja olen vasta 24-vuotias..
Rypyt otsalla, rypyt silmien alla.. Ei tän näin pitäny mennä..
Kommentit (37)
Luovu alkoholista ja sokerijuomista (mehut jopa täysmehut, limsat) ja ala juoda runsaasti vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi! 24-vuotiaita burnouteja! Mulle kelpaa vain 18-19-vuotiaat, ihrattomat misukat. Ja heti vaihtoon, kun tulee 20 täyteen! Tässä mitään vanhuksia ruveta katteleen.
M45
Ja sen seurauksena olet nyt 45 ja neitsyt. Pistää miettimään kannattaako sittenkään olla ns. periaateen mies.
Niinhän sinä varmaan toivoisit, mutta rahalla saa ja Porschella pääsee! Kun en ole haaskannut aikaani ja omaisuuttani vaimoon ja perheeseen, olen voinut keskittyä uraan ja nuoriin mimmeihin. Vaimot vanhenee, mutta panopuut on ikuisesti nuoria!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi! 24-vuotiaita burnouteja! Mulle kelpaa vain 18-19-vuotiaat, ihrattomat misukat. Ja heti vaihtoon, kun tulee 20 täyteen! Tässä mitään vanhuksia ruveta katteleen.
M45
Ja sen seurauksena olet nyt 45 ja neitsyt. Pistää miettimään kannattaako sittenkään olla ns. periaateen mies.
Niinhän sinä varmaan toivoisit, mutta rahalla saa ja Porschella pääsee! Kun en ole haaskannut aikaani ja omaisuuttani vaimoon ja perheeseen, olen voinut keskittyä uraan ja nuoriin mimmeihin. Vaimot vanhenee, mutta panopuut on ikuisesti nuoria!
Että ihan Porsche! Luuletko ihan aikuisten oikeasti ettei kaikki tajua välittömästi näistä kakaran tasolla olevista sepustuksistasi, ettet ole vielä koskaan päässyt panemaan?
Jotain pahaa iholle on kyllä tehty, jos tuon ikäisenä alkaa olemaan normaalia enemmän ryppyjä. Otettu aurinkoa tai syöty väärää ravintoa, jos et tupakoi.
Mutta ootas vielä hetki, kun naama alkaa lisäksi veltostua huonojen elintapojen seurauksena. Tässä sitä vasta ollaankin hauskan äärellä.
27 vee mummo
Joo mulla sama ja hiuksetkin harmaantuu:( Rypyt varmaan osittain selittyy sillä että olen vuosia nukkunut tosi huonosti. Alkoholia ja tupakkaa ja auringonottoa olen vältellyt aina...
N24
Terveelliset elämäntavat fyysisesti sekä henkisesti parantavat tilannetta. Ei 24-vuotiaan todellakaan pitäisi näyttää vielä vanhalta, joten taustalla on ylipainoa, väsymystä tai jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä johtuuko nämä mun kauheat kuivat ryppypussit silmien alla talvesta ja unettomuudesta vai oonko mä yhtäkkiä vanhentunut näin paljon silmien ympäriltä?!
Olen myöskin 24v.
Juotko tarpeeksi vettä päivän aikana?
Vierailija kirjoitti:
Joo mulla sama ja hiuksetkin harmaantuu:( Rypyt varmaan osittain selittyy sillä että olen vuosia nukkunut tosi huonosti. Alkoholia ja tupakkaa ja auringonottoa olen vältellyt aina...
N24
No joo, unenpuute vaikuttaa. Itsellä pysyvät silmäpussit kroonisen unettomuuden takia. Ne vanhentavat myös todella paljon. :(
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Mä tapailen 25 vuotiasta miestä ja olen 40 v kahden lapsen äiti.
Tietääkö sun miesystävä, että hän on sinulle jokin statusjuttu? Vai miten ihmeessä hänen ikänsä ilmoittaminen liittyy mitenkään ap:n tilanteeseen? Ilmeisesti vain haluat ilmoitella miesystäväsi iästä vähän joka yhteydessä, kun koet sen hyvinkin merkityksellisesti statuksesi kannalta?
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun nuoret näinä päivinä syövyttävät aivonsa instagram-filtteribeibeillä... näätte varmaan päivässä enemmän muokattuja leikattuja filtterinaamoja kuin oikeita ihmisiä. Sitten tuntuu tuolta. Otan osaa. T. Onnellinen someton
Mä kans luulen, että kyse on enemmänkin tästä. Ehkä ap näyttää nyt väliaikaisesti hieman väsyneemmältä, mutta tuskinpa hän oikeasti 24-vuotiaana mikään ryppyinen mummo on. Ehkä nuoret vain näkevät itsensä vanhoina ja virheellisinä, katsovat normaaleja ilmejuonteita ryppyinä ja väsymyksen merkkejä vanhenemisena, koska kaikista somekuvista poistetaan iholla näkyvät inhimilliset ja täysin luonnolliset merkit, ilmejuonteet jne.
Onpa outoa, mä olen 28v ja en ole ikinä näyttänyt näin hyvältä. Lapsen pyöreys on hävinnyt kasvoista, iho on loistavassa kunnossa verrattuna teiniaikoihin ja osaan meikata paremmin kuin silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Nobody cares.
Taas niin sekopäinen miesvihaprovo ettei kukaan täysjärkinen usko.
Sokeri vanhentaa kasvoja. Vedenjuonti nuorentaa. Ala litkimään vettä ja syö terveellisemmin. Käy kävelyllä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Että ihan Porsche! Luuletko ihan aikuisten oikeasti ettei kaikki tajua välittömästi näistä kakaran tasolla olevista sepustuksistasi, ettet ole vielä koskaan päässyt panemaan?
Juu, mutta vasta mun kolmas. Kato, autot kestää vähän pikkasen paremmin kuin naiset, eikä niihin kyllästy niin äkkiä. Ja mitä panemiseen tulee, panen taas tänä iltana varmaan jonkun palsta-mamman "viatonta" opiskelijatytärtä, joka onneksi tajuaa tehdä rahaa sillä ainoalla arvokkaalla tavarallaan. Kyllä nykynuoret on parhaita!
Parempi tapa katsoa asiaa on, että sä olet nyt näteimmilläsi mitä sä tulet enää ikinä olemaan! Hieman positiivisuutta elämään, niin kaikki ei näytä niin ryppyseltä!