Nainen kuinka paljon vanhemman miehen ottaisit?
Kuinka paljon teillä max. voisit ajatella olevan ikäeroa? Tuli Linda L -David H -jutusta mieleen. Itselleni on myös tilanne, että 53v mies on ihastunut minuun ja olen 36v. Mies on mukava ja jotakin tunnetta on..Mutta ikänsä mietityttää ja kyllä häiritsee minua. Harmittaa sinänsä kun miellyttävä ihminen, mutta minulle tulee "isä"-fiiliksiä välillä mieleen. Olisiko teille mahdoton ajatus ja ikäero?
Kommentit (160)
10-15 vuotta vanhemman. Nykyinen on 6 vuotta vanhempi.
-nainen27
Ison ikäeron suhteet (yli 10 v) toimii paremmin nuorempana. Nainen 30v ja mies 40v voi toimia ihan hyvin. Vanhempana ne ongelmat tulee sitten usein vastaan, kun yli 70-vuotiaana ihminen vanhenee aika nopeasti. Mies on monesti silloin ihan papparainen ja lähellä elämänsä loppua, kun nainen jaksaisi vielä mennä ja tehdä. Näitäkin asioita kannattaa miettiä, jos loppuelämän suhdetta etsii.
Olen itse kohta 33v, ja ottaisin maksimissaan 45v-vuotiaan kumppanin. Toki jos kolahtaisi tosi hyvin jonkun kanssa niin pari vuotta voisin joustaa.
Vierailija kirjoitti:
+-3 vuotta on ehdoton maksimi.
Miksi noin pieni ikäero?
Max 10v vanhemman, mieluiten saman ikäisen.
Olin nelikymppisenä suhteessa 11 vuotta vanhemman miehen kanssa. Kun mies täytti 55, hän pappautui ja kaikki romanttiset tunteeni kuolivat.
Ottaisin ihan minkä ikäisen miehen vaan jos hän kolahtaisi minulle. ps suomalaiset miehet on katoava luonnonvara.
En ottaisi noin vanhaa.. 17 v. on todella iso ikäero. Mitä enemmän ikää tulee, sitä näkyvämmäksi ikäero tulee kaikessa.
Itse en ottaisi edes 10 v. vanhempaa/nuorempaa, lähellä omaa ikää, +/- 5 vuotta on ok.
Sen verran vanhemman, johon rakastun xD outo kysymys
Ap, älä mieti ikää. Olette molemmat aikuisia joten se on vaan luku. Mieti mielummin persoonaa ja ulkonäköä.
Max 7v vanhempi mies. Olen nyt 37v
Ottaisin mielelläni lapsettoman 98-vuotiaan, jos vain varallisuutta on tarpeeksi. Ei avioehtoa. 😁
N22
En ottaisi vanhempaa miestä. En tunne mitään vetoa edes 5 vuotta vanhempiin. Olen 40 ja puoliso on muutaman vuoden nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
N. 10 v on vielä ihan ok ja sen ikäisistä saatan jopa ihan omasta aloitteesta kiinnostua. 20v niin on jo selkeästi eri ikäluokkaa, en ole koskaan ajatellut sen ikäisiä siinä mielessä. Itse olen 30 v nyt.
Huomiolehmä sinä olet
Vierailija kirjoitti:
Ison ikäeron suhteet (yli 10 v) toimii paremmin nuorempana. Nainen 30v ja mies 40v voi toimia ihan hyvin. Vanhempana ne ongelmat tulee sitten usein vastaan, kun yli 70-vuotiaana ihminen vanhenee aika nopeasti. Mies on monesti silloin ihan papparainen ja lähellä elämänsä loppua, kun nainen jaksaisi vielä mennä ja tehdä. Näitäkin asioita kannattaa miettiä, jos loppuelämän suhdetta etsii.
Naiset on nykyään jo 40 mummorainen
olen 64v.nainen.en ole kiinnostunut itseni ikäisistä miehistä tai vanhemmista!