Senaatintori-etkot: A-talk: Juhana Vartiainen tänään 21.05 Yle tv1!!!
Diureetit, beetasalpaajat, kalsiuminsalpaajat, ACE:n estäjät, ja nitrot esiin. Rikkaruohot saavat kuulla kunniansa.
Jos illan a-talk herättää teissä ajatuksia, niin jaathan mielipiteesi meille täällä. Keräännytään tänne yhdessä viettämään mielenilmausetkoja ;)
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio pilata iltaani kyseisen pullanaaman parissa. Sen valitukset ja yninät tietää jo ennalta.
Näinhän se on. Vartiaisella on jäänyt levystä niin sanotusti sama raita soimaan. Vielä yhtä tyhmä miltä näyttää ja tuolla lärvillä se on jo pahempi juttu.
Katsoin tänään virkavalan vannomista netistä ja mietin kumpi oli rumempi, Vartiainen vaiko Soini. Olisi kyllä saatanallinen painajainen joutua noiden ukkojen kanssa autiolle saarelle.
Ei nämä ole missikisat. Juhana kertoo vain ja ainoastaan totuuden. Kansakunnan järjen ääni.
Juu ei ole missikisat mutta vähän voisi tuo älykääpiö miettiä mitä sanoo. Työttömien vertaaminen rkkaruohoihin ja eilen uutisissa syrjäytyneet työttömät ei tämmöiseen pysty. Varsinainen politiikan suojatyöläinen. Sikäli kun paskan puhumista voi pitää työnä.
Vierailija kirjoitti:
Päivän komedia-annos varmaan tiedossa.
Tarkoitit varmaan tragikomedia
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä sinisten edustajaa?
En minä tiedä.
t. Jari. L
Lindström laittoi pään pensaaseen. Hyvin sä vedät!
Hah kylläpä meni Vartiainen vaikeaksi. Kusettamalla näemmä vietiin laki läpi.
Onpa köykäiset vieraat aktiivimallin kritisoijien puolella. Meni hyvä aihe hukkaan.
Keppi ja porkkana on sama asia sanoi Juuhana
Olipa turha työtön. Täysin munatonta keskustelua
Eilen ehti siniset uutisiin kyllä mutta nyt...
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennä nukkumaan juuri nyt, kun aamuyöstä on lähdettävä kohti Helsinkiä ja mielenosoitusta. Mutta ehkäpä lueskelen huomenna teidän muiden kommentteja.
Eipä saatu kummoista keskustelua aikaisesksi. Toivottavasti huomenna on aktiivisempaa menoa torilla.
Vierailija kirjoitti:
Päivän komedia-annos varmaan tiedossa.
aika kallista viihdettä...
Vierailija kirjoitti:
Pohjanoteeraus tuo ministerien poissaolo. Eivät itse tiedä mitä malli tarkoittaa, joten eivät kehtaa tulla munaamaan itseään televisioon.
Jaha, taas löytyi työtön, jolla on erittäin työllistävä ala eli hän haluaa tanssittaa mummoja, mutta jostain syystä kukaan ei palkkaa häntä. Onko tämä työttömyys itse valittua vai ei?
Vartiaisen lisäksi muutkin (vasemmistolaiset) taloustieteilijät ovat ihailleet Tanskan mallia. Vartiainen ottaa yksin kurat niskaansa, kun lähti sitä toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjanoteeraus tuo ministerien poissaolo. Eivät itse tiedä mitä malli tarkoittaa, joten eivät kehtaa tulla munaamaan itseään televisioon.
Ministeri Mattila ei taida edes tietää tämän kuuluvan hänen toimialueeseensa, kun mitään ei ole asiasta lausunut.
Mikä on Baronan edustajan virka ohjelmassa?
Ei tuosta Vartiaisen puheesta saa mitään selvää. Mitä se oikein sanoi fibromyalgiasta.
Hieno veto! Kerää voimia! Iloista matkaa. Nähdään torilla!