Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini vaatii minulta lähes joka päivä jotain

Vierailija
01.02.2018 |

Hän on vielä työelämässä, eli ei siis mikään sairas vanhus. Mutta silti koko ajan tulee jotain vaatimuksia (tai pyynnöiksi ja ehdotuksiksi puettuja vaatimuksia). En käytännössä ikinä ryhdy hänen vaatimuksiin, koska koen ne niin rasittaviksi. Olisi ok vaikka parin kk välein pyytää jotain tms, mutta joka päivä. Vaikka en edes ryhdy niihin, niin silti joka päivä tulee taas joku vaatimus. Onko kukaan kokenut samaa? Millä tämän saa loppumaan? Järkipuhe ei auta eikä suorat kiellot tyyliin "älä koskaan ikinä enää vaadi minulta mitään".

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ymmärtääkseni niin, että kun lapset ovat muuttaneet pois kotoa, niitä kaipaa kaiken aikaa.

Kaipaus vain syvenee, mitä vanhemmaksi ihminen tulee, kun ei enää pysty ja jaksa hoitaa itselleen muita virikkeitä.

Millään palvelutalon puuhakerholla ei ole mitään väliä. Ajatus on vain lapsissa ja lapsenlapsissa

Vanhukset puhuvat toisilleen ja muille kyllästymisiin asti niistä maailman erityisimmistä lapsenlapsistaan.

Mulla asuu vielä lapset kotona, mutta olen seurannut ympäristöäni.

Äiti on lapselleen aina äiti, vaikka lapsi olisi aikuinen.

Vierailija
22/24 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama väsynyt provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet aikaisemminkin tätä samaa valitusta täällä vääntänyt eli olet joko tyhmä joka ei ymmärrä hyviä neuvoja tai provo. Unohda.

En ole ennen kirjoittanut tänne tästä aiheesta enkä mitään muutakaan vanhemmistani. Ehkä sama ongelma on ollut jollain muullakin? Harmi, että en lukenut niitä ketjuja, olisin voinut saada niistä hyviä vinkkejä. Ap.

Vierailija
24/24 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole löytänyt oikein keinoja kuin sanomalla en jaksa nyt.

Olen jotenkin sairastunut myös tästä hänen toiminnastaa. Koko ajan pitää olla hänelle saatavilla tai muuten ottaa nokkiinsa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä