Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun ehkä jättämään velkani ulosottoon . Käyn töissä ja luottotiedot ok.

Vierailija
01.02.2018 |

Silti tilanne nyt ihan mahdoton, koska pätkätöitä, enkä saa isoa lainaa, jolla maksaa kaikki pois. Kävin Takuusäätiön sivuilla, enkä tiedä saisinko sieltäkään apuja, koska ei saa sitä vakipaikkaa vaan millään. Ihan hirveä kriisi tästä, ei pysty nukkumaan eikä ajattelemaan mitään muuta. Ahdistus on tasoa hilseen yli:(

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko alle 22v ja peruskoulu kesken?

En ole vaan ihan aikuinen. Mies lähti ja jätti tyhjän päälle 15 vuoden jälkeen. ap.

Eli syytät miestä sun veloista? Kuule, kyllä jokaisen ihmisen kuuluu elää siten, että pystyy elättämään itsensä. Taas on nainen ollut lompakkoloisena ja nyt itketään, ku ei ole rahaa.

Kyllähän niitä lompakko loisia on kuule miespuolisiakin! Minä olin myös hölmö ja annoin miehen huijata minua ja mies lähti mutta velat jäivät.

Vierailija
22/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vaan ihan aikuinen. Mies lähti ja jätti tyhjän päälle 15 vuoden jälkeen. ap.

Eli syytät miestä sun veloista? Kuule, kyllä jokaisen ihmisen kuuluu elää siten, että pystyy elättämään itsensä. Taas on nainen ollut lompakkoloisena ja nyt itketään, ku ei ole rahaa.

Kyllähän niitä lompakko loisia on kuule miespuolisiakin! Minä olin myös hölmö ja annoin miehen huijata minua ja mies lähti mutta velat jäivät.

Miten huijata? Siis sulla on velkaa, mutta ilmeisesti myös omaisuutta johon velka on otettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt velkaneuvojalla?

Vierailija
24/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa meinasin kirjoittaa, toki en ihan noin suoraan. Mutta että jäi tyhjän päälle, lähtikö mies myös tyhjän päälle? 

No nyt sellain en tieto teille, että itse asiassa makselen myös noita exän aiheuttamia velkoja, jotka otin omiin nimiini osittain. En ole koskaan ollut lompakkoloinen, mutta paikkakunta vaihtui ja jouduin aloittamaan uudelleen. Meillä lapsikin, eikä maksa edes sovittuja elatusmaksuja hän. Älkää siis hemmetti vetäkö tätä korttia nyt tähän kiitos. t: ap.

Vierailija
25/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla ketään, joka ottaisi puolestasi/kanssasi lainan pankista?

Vierailija
26/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko sopia maksusuunnitelman velkojien kanssa? Velkojankin etu on yleensä maksusuunnitelmasta sopiminen. Maksat ensin korkeakorkoiset lainat pois. Tärkeintä on, että et ota enää uusia lainoja.

Näissä pienlainoissa on korko tyyliin 100% vuodessa tai ylikin, joten tulisiko ulosotto halvemmaksi lopulta?

Vierailija
27/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä! Otin exmiehelle 35000 lainan, jota nyt maksan.

Vierailija
28/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa ne velat, kaikki exceliin, järjestä ne velan todellisen koron mukaan järjestykseen.

Jos kuukausieriä saa pienentää, pienennä halvimpien lainojen kuukausieriä, kasvata kalleimpien lainojen korkoja, Jos vähänkin jouston varaa niin maksa pieninpiin lainoihin ylimääräisiä lyhennyksiä. Katso saatko jostain esim vertaislainoista kalleimpia lainoja halvempia lainoja. Jos saat niin ota sellain vain jos käytät sen kalliiden lainojen pois maksamiseen kokonaisuudessaan.  Laita seuraavassa kuussakin "säästyvät" rahat toisten lainojen lyhennyksiin.

Sitten ota opikses.

Vierailija
29/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko sopia maksusuunnitelman velkojien kanssa? Velkojankin etu on yleensä maksusuunnitelmasta sopiminen. Maksat ensin korkeakorkoiset lainat pois. Tärkeintä on, että et ota enää uusia lainoja.

Näissä pienlainoissa on korko tyyliin 100% vuodessa tai ylikin, joten tulisiko ulosotto halvemmaksi lopulta?

No ei todellakaan tulisi halvemmaksi.

Vierailija
30/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinulla ketään, joka ottaisi puolestasi/kanssasi lainan pankista?

Vanhempani ovat sitä mieltä, etteivät koskaan laita nimeään mihinkään takauspaperiin. Heillä omaisuutta kyllä ja kallis iso talo, mutta eivät halua  vaan. Ovat jo hieman dementoituneita ja vanhanaikaisia. Kukaan kavereista ei uskalla, vaikka haluaisikin. ap.

Vierailija
31/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus yritys, joka kaatui ja kävin jo kerran läpi velkajärjestelyn. Sitä ei saa toista kertaa, joten ihan turhaan varmaan menisin? Tuttu velkaneuvoja varmaan vaan moittisi ja menisi loppukin itsetunto siinä? ap.

Vierailija
32/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne velat on miehen, niin kysypä takaajiksi miehen vanhempia. Tuskin he haluavat, että lapsenlapsi joutuu kärsimään ulosotosta.

Vierailija
33/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus yritys, joka kaatui ja kävin jo kerran läpi velkajärjestelyn. Sitä ei saa toista kertaa, joten ihan turhaan varmaan menisin? Tuttu velkaneuvoja varmaan vaan moittisi ja menisi loppukin itsetunto siinä? ap.

Onks tää alotus provo? Jos ei ole niin alahan painella sinne velkaneuvojalle, tuntuu ettet halua vaan tehdä asialle mitää.

Vierailija
34/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne velat on miehen, niin kysypä takaajiksi miehen vanhempia. Tuskin he haluavat, että lapsenlapsi joutuu kärsimään ulosotosta.

Huono sinne taivaaseen huudella heille. ap.

Vierailija
35/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo kysynyt lainojen yhdistämisen mahdollisuutta tavallisista suomalaisista pankeista, etsi vielä yhteyksiä virolaisiin pankkeihin ja kysy lainamahdollisutta niistä.

Samanlaisissa, monta pientä kulutusvippiä, tilanteissa muutamat saaneet järkeviä lainoja.

Ihan netin kautta haettuna.

Heidän työkuvioita en 100% tiedä, mutta kannattaa yrittää.

Vierailija
36/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks tää alotus provo? Jos ei ole niin alahan painella sinne velkaneuvojalle, tuntuu ettet halua vaan tehdä asialle mitää.

Ei tod. ole. mutta kun velkajärjestelyä ei myönnetä kahta kertaa. ap.

Vierailija
37/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut Bank Norwegianista lainaa? Sieltä voisit saada tuon 20 000. Korot tietty isot, mutta luottotiedot säilyisi.

Vierailija
38/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hakenut Bank Norwegianista lainaa? Sieltä voisit saada tuon 20 000. Korot tietty isot, mutta luottotiedot säilyisi.

Ei ne myönnä, kun ei oo vakipaikkaa paperilla. Oon koittanu varmaan ihan joka paikasta ja just tänään katoin niin mulla on puhtaat luottotiedot kuitenkin. Ihan paska tilanne. ap.

Vierailija
39/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sulla ole sitten muuta vaihtoehtoa kuin se ulosotto ja sen odottaminen, että omatkin vanhempasi kuolevat ja saat perinnön, jolla maksat sitten ulosottovelkasi.

Vierailija
40/61 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet jo kysynyt lainojen yhdistämisen mahdollisuutta tavallisista suomalaisista pankeista, etsi vielä yhteyksiä virolaisiin pankkeihin ja kysy lainamahdollisutta niistä.

Samanlaisissa, monta pientä kulutusvippiä, tilanteissa muutamat saaneet järkeviä lainoja.

Ihan netin kautta haettuna.

Heidän työkuvioita en 100% tiedä, mutta kannattaa yrittää.

No en uskalla. Liian riskaabelia olisi. Jotkut mafioosot pian kiskoisivat ziljoonan ihme korkoineen? ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän