Vaihdatko peukutuksesi suuntaa jälkeenpäin, jos huomaat että suurin osa on peukuttanut päinvastoin?
Eli, jos laitat vaikkapa yläpeukun johonkin keskusteluun ja sitten 10 minuutin päästä oletkin ainoa tai lähes ainoa yläpeukuttaja. Vaihdatko peukun suuntaa?
Miksi/miksi et?
Kommentit (16)
En vaihda. Olen aika jäärä ja päättäväinen. En muuta mielipiteitäni muun massan mukana. Pysyn päätöksessäni.
En, mut jos ketjussa selviää Ap:n osalta jotain aloitukseen liittyvää mistä en pidä ollenkaan, niin silloin voi olla että käyn vaihtamassa peukkua.
1) en vaihda
2) miksi ihmeessä vaihtaisin?
En tietenkään, kyseletpä sä tyhmiä.Peukutan aina oman pääni, en muiden mukaan. Onko ajatus sulle massamammalle jotenkin ylivaikea?
Itse laitan aina monta(kymmentä) peukkua, etenkin jos huomaan, että joku muukin tekee samaa ja yrittää vääristää yleistä mielipidettä :)
Vaihdan sitä muutenkin vähän väliä koska olen nainen!
Hah. Peukutan yleensä juuri päinvastoin kuin suuri enemmistö, mikäli omatuntoni (huom. joillakin sellainenkin on vielä tallessa) suinkin sallii. Sitten jätän peukuttamatta, mikäli olen samaa mieltä enemmistön kanssa. En halua liittyä siihen yhteen ääneen määääääkijöitten porukkaan ihan periaatteesta.
Hei hanki elämääsi jotain sisältöä
Vierailija kirjoitti:
Hah. Peukutan yleensä juuri päinvastoin kuin suuri enemmistö, mikäli omatuntoni (huom. joillakin sellainenkin on vielä tallessa) suinkin sallii. Sitten jätän peukuttamatta, mikäli olen samaa mieltä enemmistön kanssa. En halua liittyä siihen yhteen ääneen määääääkijöitten porukkaan ihan periaatteesta.
Lol
En vaihda omaa mielipidettäni. Mikäs järki siinä olisi?
En vaihda, havaitsin vasta tällä palstalla miten paljon olen ollut massaihminen, en silti, aika paljon eri mieltä jos alapeukutan.
Yleensä kuinka paljon patoutumia.
Luen vain omat kommenttini ja peukutan niitä.
En vaihda peukkua muiden mielipiteiden mukaan. Miksi anonyyminä välittäisin olla "oikeaa" mieltä?
Voin vaihtaa peukkua, jos itse "vaihdan" mielipidettä. Yleensä näin tapahtuu, jos olen käsittänyt toisen sanoman asian väärin, painanut väärää peukkua vahingossa tai liian nopeaan lukematta huolella tai luullut ensin, että kirjoittaja antaa jostain väärää tietoa.
Asennan peukutusbotin yläpeukuttamaan mielipidettäni.
En. Mielipiteeni ovat omiani, eikä niihin vaikuta muiden mielipiteet.